Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: حدود ساعت ۱۳ امروز، چهارشنبه ۱۴ خردادماه، آتش در بخشی از انبار‌های شرکت فولاد خوزستان و نزدیک به درب شماره ۴ این شرکت زبانه کشید.  

او اظهار کرد: نیرو‌های عملیاتی سازمان آتش نشانی متشکل از ۴۵ نفر از آتش‌نشانان به منظور مهار آتش در انبار‌های شرکت فولاد خوزستان اعزام شدند و تلاش مأموران برای جلوگیری از سرایت آتش به سایر بخش‌های این شرکت ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قنبری با اشاره به حضور ۱۵ ماشین و ۳ تانکر پشتیبان در محل حادثه و همچنین همکاری ایستگاه آتش نشانی شرکت فولاد بیان داشت: هم اکنون زمان مناسبی برای اعلام علت حادثه نیست و پس پایان حریق و بررسی محل، علت آن اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آتش سوزی فولاد خوزستان مهار آتش شرکت فولاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۸۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 روال عادی پروازها در فرودگاه بین المللی اهواز

 به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین - خوزستان، سید مهدی رزاز صبح امروز (دوشنبه 27 فروردین ماه) در گفت و گویی رسانه‌ای اظهار کرد: طبق نوتام صادر شده از سوی سازمان هوانوردی، تمام پروازهای روز یکشنبه ۲۶ فروردین ماه فرودگاه بین المللی اهواز لغو شده بود.

مدیر کل فرودگاه‌های خوزستان گفت: براساس دستور سازمان هواپیمایی کشور، از ساعت ۶ صبح امروز دوشنبه تمامی پروازهای داخلی و خارجی فرودگاه بین المللی اهواز برقرار و به روال عادی برگشته و در حال انجام است.

دیگر خبرها

  • آتش سوزی سوله ۲ هزار متری در شیراز مهار شد
  • حریق در انبار کالا و کپسول گاز - شیراز
  • حریق گسترده انبار کالا در میدان مهارت + فیلم
  • مهار حریق گسترده یک مجتمع قرآنی در تالش
  • مهار حریق یک دستگاه خودرو و دکه در زرند
  • مهار حریق انبار ضایعات پلاستیکی در اصفهان
  • اطفای حریق انبار ضایعات پلاستیکی در اصفهان
  •  روال عادی پروازها در فرودگاه بین المللی اهواز
  • مهار آتش سوزی در مجتمع تجاری زیتون شیراز
  • حال نفت آبادان، فولاد ‌و استقلال خوزستان خوب نیست