Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فارس: خبرگزاری آسوشیتدپرس با اشاره به سخنرانی تلویزیونی رهبر معظم انقلاب در سی‌ویکمین سالروز رحلت حضرت امام خمینی رحمة‌الله به رد ادعاهای حقوق بشری آمریکا توسط ایشان اشاره کرد.

در گزارش این خبرگزاری آمریکایی آمده است: « در بحبوحه قتل جورج فلوید (در آمریکا)، رهبر عالی ایران به سیاست‌های دوگانه ادعایی واشنگتن در موضوع حقوق بشر حمله کرد».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آسوشیتدپرس سپس از به بخش دیگری از سخنرانی «آیت‌الله علی خامنه‌ای» اشاره کرده که در آن رهبر معظم انقلاب با رد ادعاهای حقوق بشری آمریکا با توجه به قتل نژادپرستانه جورج فلوید گفتند: «ظاهرا آن مرد سیاه پوست آمریکایی که در آنجا کشته شد، بشر نبوده است».

در بخش دیگری از گزارش این رسانه آمریکایی، به سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص خشونت نژادپرستانه علیه سیاه پوستان آمریکایی و آخرین اظهارات «جورج فلوید» قبل از مرگش اشاره شده است.

آسوشیتدپرس نوشت: «(آیت‌الله) خامنه‌ای به توصیف مرگ فلوید و اینکه او مکرر می‌گفت "من نمی‌توانم نفس بکشم" اشاره کرد و افزود، اینها چیزهای جدیدی نیست بلکه این ماهیت آمریکا است و اینها کارهایی هستند که آمریکایی‌ها دارند علیه کل دنیا انجام می‌دهند».

اعتراضات در آمریکا از روز سه شنبه در محکومیت قتل جورج فلوید شهروند سیاه پوست ساکن مینیاپولیس آغاز شد و به سرعت به سراسر کشور گسترش یافت؛ اعتراضاتی که تا به امروز حداقل 11 کشته، صدها زخمی و 9300 بازداشتی به دنبال داشت.

منبع: فردا

کلیدواژه: آسوشیتدپرس رهبر ایران آمریکا جورج فلوید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۸۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیا می شود با حداقل حقوق در آمریکا زندگی کرد؟ + فیلم

به گزارش همشهری آنلاین، یک شهروند ایرانی ساکن لس آنجلس به این سوال پاسخ داده است که در این ویدئو می بینید.

کد خبر 841026 برچسب‌ها خبر ویژه ایالات متحده آمریکا

دیگر خبرها

  • آیا می شود با حداقل حقوق در آمریکا زندگی کرد؟ + فیلم
  • سناتور آمریکایی ضد ایران درگذشت/ جو لیبرمن چه می گفت؟
  • ادعای مقام آمریکایی: ایران با یک کشتی اطلاعاتی در جیبوتی حملات حوثی‌ها را هدایت می‌کند
  • استعفای مقام آمریکایی در اعتراض به حمایت واشنگتن از تل‌آویو
  • (تصاویر) وسایل جنگی باورنکردنی ارتش آمریکا؛ از گربه پشمالو تا شاهین سیاه!
  • چرا آمریکا قطعنامه آتش‌بس در غزه را وتو نکرد؟
  • حضور مردم در محفل امام حسنی‌ها نشان دهنده ماهیت ملت ایران است
  • رهبر انصارالله یمن: از ایران و مقاومت قدردانی می‌کنیم
  • رهبر انصارالله یمن: از ایران ومقاومت قدردانی می‌کنیم
  • رهبر جنبش انصارالله در نهمین سالگرد روز ملی مقاومت یمن: از ایران ومقاومت قدردانی می‌کنیم