Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-25@19:58:38 GMT

زمان برگزاری لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۶۸۲۰۲

زمان برگزاری لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد

جلسه مشترک کنفدراسیون فوتبال آسیا با کشور‌هایی که در لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ آسیا دارای نماینده هستند، امروز برگزار شد.

این جلسه در قسمت غرب قاره، با حضور کارشناسان ایران، عراق، امارات، قطر، ازبکستان و عربستان به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

روزنامه الاتحاد امارات در پایان این جلسه زمان و نحوه برگزاری باقیمانده این مسابقات را اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روزنامه نوشت: «AFC مقرر کرد بازی‌های باقیمانده مرحله گروهی به صورت متمرکز و همچنین مرحله یک هشتم نهایی از تاریخ ۱۴ الی ۲۶ سپتامبر (۲۴ شهریور تا ۵ مهرماه) برگزار شود. مرحله یک چهارم نهایی ۴ نوامبر (۱۴ آبان) و نیمه نهایی هم ۲۵ نوامبر (۵ آذر) برگزار خواهد شد.»

این روزنامه همچنین مدعی شد که مسابقات لیگ قهرمانان آسیا بدون تماشاگر برگزار می‌شود، اما اگر شرایط بهداشتی و امنیتی فراهم باشد، به تماشاگران اجازه داده می‌شود در دیدار نیمه نهایی و فینال در ورزشگاه حاضر شوند.

الاتحاد همچنین به نقل از یک منبع آگاه اعلام کرد در جلسه امروز درباره شهر‌ها و کشور‌هایی که خواهان میزبانی در لیگ قهرمانان آسیا هستند صحبتی به میان نیامده و این اتفاق ظرف دو هفته آینده رخ می‌دهد.

در حال حاضر از کشور‌های قطر، امارات و ازبکستان به عنوان کشور‌هایی یاد می‌شود که خواهان میزبانی لیگ قهرمانان آسیا به صورت متمرکز هستند.

پرسپولیس، استقلال، سپاهان و شهرخودرو چهار نماینده ایران در لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ آسیا می‌باشند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا کنفدراسیون فوتبال آسیا تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال سپاهان پارسی خبر لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۸۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه بازی‌ های مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا مشخص شد

برنامه بازی‌های مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال ۲۰۲۴ آسیا پس از اتمام دور گروهی از سوی کنفدراسیون فوتبال قاره‌کهن اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، روز گذشته _دوشنبه سوم اردیبهشت_ سومین دور از مرحله گروهی جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ که حکم انتخابی جام جهانی را نیز دارد، با برگزاری چهار دیدار از گروه‌های سوم و چهارم پیگیری شد که در پایان مرحله گروهی ۸ تیم ایران، تایلند، افغانستان، تاجیکستان، قرقیزستان، عراق، ازبکستان و ویتنام به مرحله یک هشتم نهایی این مسابقات صعود کردند.

بازی‌های سوم گروه C جام ملت‌های آسیا از ساعت ۱۵:۳۰ به‌طور همزمان با برگزاری دو دیدار پیگیری شد. در یکی از این دیدارها تیم ملی فوتسال ژاپن به مصاف تاجیکستان رفت که با تساوی یک بر یک به اتمام رسید تا ژاپن برای نخستین بار طعم حذف از مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا را تجربه کند و تاجیک‌ها به شگفتی‌سازی خود در این دوره از مسابقات ادامه دهند. در دیگر دیدار هم قرقیزستان و کره جنوبی به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با تساوی پنج بر پنج به پایان رسید.

تیم ملی فوتسال افغانستان که اولین دوره حضور خود در جام ملت‌های آسیا را تجربه می‌کند، با سرمربی ایرانی‌اش مقابل تیم ملی بحرین صف‌آرایی کرد و با نتیجه سه بر دو پیروز شد. کویت در بازی همزمان، با نتیجه چهار بر صفر مغلوب ایران شد که پیروزی ملی‌پوشان کشورمان در این مسابقه، کمک شایانی به صعود شاگردان مجید مرتضایی کرد.

برنامه بازی‌های مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال ۲۰۲۴ آسیا چهارشنبه پنجم اردیبهشت‌ تاجیکستان - افغانستان؛ ساعت ۱۰:۳۰ ایران - قرقیزستان؛ ساعت ۱۲:۳۰ تایلند - عراق؛ ساعت ۱۴:۳۰ ازبکستان - ویتنام؛ ساعت ۱۷:۳۰ کد خبر 747081

دیگر خبرها

  • زمان برگزاری جلسه بعدی حراج حضوری شمش طلا در مرکز مبادله مشخص شد
  • یوکوهاما مارینوس ژاپن فینالیست لیگ قهرمانان آسیا شد
  • صعود نماینده ژاپن به فینال لیگ قهرمانان آسیا
  • «یوکوهاما مارینوس» ژاپن راهی فینال لیگ قهرمانان شد
  • زمان پایان لیگ تنیس روی میز مشخص شد
  • تکلیف سهمیه جام‌جهانی در صورت صعود ازبک/ احتمال برگزاری دو فینال
  • خلاصه‌بازی الهلال و العین + فیلم
  • شوک بزرگ؛ تیم اماراتی الهلال را از آسیا حذف کرد
  • الهلال از رسیدن به فینال آسیا بازماند
  • برنامه بازی‌ های مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا مشخص شد