Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، در پی قرمز اعلام شدن وضعیت استان خوزستان از سوی ستاد ملی کرونا، ستاد اجرایی فرمان امام اقدام به راه اندازی درمانگاه سیار برای انجام تست کرونا در مناطق پرخطر این استان کرد.

بنا بر این گزارش، با دستور محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان امام ۳ کاروان سلامت احسان به شهرهای اهواز و دزفول اعزام و برای گرفتن تست کرونا از مردم اقدام به راه‌اندازی درمانگاه‌های سیار نمودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین ۱۵ هزار بسته اقلام بهداشتی و ضد کرونایی نیز توسط نیروهای جهادی همکار ستاد اجرایی فرمان امام در مناطق پرخطر این استان توزیع شد.
 

کد خبر 4941050

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد مخبر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ره بنیاد احسان ویروس کرونا ویروس کرونا وزارت آموزش و پرورش شورای شهر تهران شهرداری تهران آتش سوزی کمیته امداد امام خمینی قوه قضاییه وضعیت هوای تهران سازمان تامین اجتماعی بازنشستگان احتکار مجلس شورای اسلامی آتش سوزی جنگل ها جلال ملکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۸۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به ۲۴۲ روستا و ادامه عملیات

بابک محمودی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان  درباره جزئیات روند امدادرسانی به استان سیل زده سیستان و بلوچستان گفت: در مناطق سیل زده این استان، هنوز امدادرسانی و توزیع بسته‌های امدادی و زیستی توسط امدادگران جمعیت هلال احمر ادامه دارد و تاکنون با مشارکت ۵۲۴ نفر از امدادگران در هر روز امدادرسانی و ارزیابی ۲۴۲ روستا انجام شده است. 

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر ادامه داد: در این بازه زمانی، در مناطق صعب العبور از بالگرد‌ها برای توزیع اقلام استفاده می‌کنیم در این بازه زمانی، ۸۴ سورتی پرواز انجام شده و این بالگرد‌ها به ۴۵ روستا اقلام ارسال کرده‌اند. 

محمودی گفت: درحال حاضر تمرکز ما در ارتفاعات سفیدکوه، منطقه آهوران، منطقه بنت شهرستان‌های نیک شهر و لاشار است که افراد نیازمند امداد هستند.

وی با اشاره به اقلام توزیع شده افزود: تاکنون هشت هزار و ۵۹۰ بسته غذایی، ۶۶۳ چادر، چهار هزار و ۵۸۹ پتو و دو هزار و ۷۵۳ موکت در بین سیل زدگان جنوب و مرکز استان سیستان و بلوچستان توزیع شده و ما تا آخرین لحظه در کنار آسیب دیدگان سیل خواهیم بود و کماکان امدادرسانی ادامه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی رفاه و تعاون

دیگر خبرها

  •  توزیع  هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  • توزیع یک هزار بسته گوشت قربانی در بین خانواده‌های نیازمند قزوین
  • تداوم خدمات رسانی به مناطق سیل زده جنوب سیستان وبلوچستان
  • آغاز طرح واکسیناسیون فلج اطفال در مناطق پرخطر استان کرمانشاه
  • امدادرسانی به ۲۴۲ روستا و ادامه عملیات
  • افزایش ۲۰ درصدی تولید محصولات زراعی دیم در لرستان
  • آغاز نوبت اول واکسیناسیون تکمیلی فلج اطفال در مناطق پرخطر
  • اهدا ۳۹۰ بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • تکمیل بیش از ۸۰ درصد زیرساخت‌های بهداشتی در خوزستان
  • توزیع ۵۶۰۰ بسته معیشتی در مناطق کم برخوردار البرز