Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی گفت: در فضای فعلی باید مجلس شورای اسلامی مقدمات و تهمیدات لازم برای مقابله با تهدیدهای اقتصادی حاصل از کرونا فراهم کرده و بستر را برای رشد اقتصادی حتی در این شرایط سخت ایجاد کند. ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۶ استانها آذربایجان غربی نظرات - اخبار استانها -

عادل نجف‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ارومیه، با اشاره به اینکه کرونا با پخش جهانی خود، هم تهدید و هم فرصت است اظهار کرد: متاسفانه این ویروس، سیستم سلامت کشور را مورد هدف قرار داده و امید است که این، یک حرکت بیوتروریستی نباشد و چه بسا جهان در آینده نزدیک به نتایجی برسد که این حرکت استعماری خودخواهانه امپریالیستی، برای تنظیم اقتصاد جهان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: پس از شیوع ویروس کرونا، مشاغل کشور دچار مشکلات بسیاری شد بنابراین نشان می‌دهد که در شرایط سخت و بیماری، باید به سمت استارتاپ‌ها و مشاغلی که بتوان از طریق الکترونیک مدیریت شود، رفت.

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی گفت: بنابراین اقتصاد مولد کشور در شرایط کرونا باید به سمت کاهش تصدی‌گری دولت و اعتماد به جوانان با توجه به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های آنان بوده و استارتاپ‌ها و مشاغل جدید ایجاد شود.

وی بیان کرد: پس در فضای فعلی باید مجلس شورای اسلامی مقدمات و تهمیدات لازم برای مقابله با تهدیدهای اقتصادی حاصل از کرونا فراهم کرده و بستر را برای رشد اقتصادی حتی در این شرایط سخت ایجاد کند.

آقامحمدی: اینکه کشور با این همه تحریم، سیل، زلزله و کرونا روی پای خود ایستاده، یعنی در اقتصاد کارهای خوب زیاد شدنمکی در بیمارستان جماران: "مدیریت جهادی" و وفاق ملی عامل توفیق برابر کرونا بوددرخواست اتوبوسرانان مشهدی از شهروندان در روزهای کرونایی+فیلم

نجف‌زاده با اشاره به اینکه در حوزه وزارت بهداشت و درمان، وظیفه سنگین‌تر است افزود: خوشبختانه وزارت بهداشت نقش خوب و جدی‌تری در پیشگیری انجام داده اما زیرساخت‌ها باید مطابق اتفاقات جهانی جلو برود و امید است با ارتقای زیرساخت‌های بهداشت و درمان به ویژه در بخش مراقبت و پیشگیری، اقدامات قانونی و جدی را ابلاغ کند.

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به اینکه نقاط قوت مجلس دهم را باید در لوایح و مصوبات بررسی کرد گفت: باید یک فرصت به هیات رئیسه مجلس یازدهم داده شده تا روی قوانین کار کنند و از سوی دیگر اقدامات مثبت مجلس دهم باید در مجلس یازدهم تقویت شود.

وی با اظهار تاسف از اینکه مجلس دهم در زمینه اقتصاد و معیشت مردم تصاعدی و تسامحی برخورد کرده است اظهار کرد: رویکرد مجلس یازدهم این است که با تمامی دولت‌ها نه« عامدانه» که کارشکنی شود و نه« تساهلی» که هر چه دولت خواست انجام دهد، برخورد کند.

انتهای پیام/7548/ ت

R7548/P/S6,48/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۸۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در ۱۵ استان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سید محمدتقی شاهچراغی در جلسه شورای اداری شهرستان ورامین با اشاره به آمادگی برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در کشور اظهار داشت: عوامل برگزاری انتخابات در کشور روی انتخاب اعضای شعب و هیات اجرایی دقت لازم را رعایت کنند که هیچ شائبه وجود نداشته باشد.

معاون وزیر و رئیس ستاد انتخابات کشور افزود: وعده صادق اتفاق بی نظیری بود و هنوز زوایای این عملیات مشخص نشده است و اخیرا برخی از تحلیلگران آنها به عظمت این عملیات اعتراف می‌کنند و این عملیات با قدرت ایمان انجام گرفت و جامعه استکباری با همه تمهیدات پیش بینی کرده شکست سختی خورد.

وی خاطرنشان کرد: آن چیزی که عملیات وعده صادق را عملی کرد پشتیبانی مردم بود و با همین پشتیبانی همه مشکلات را حل می‌کنیم.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد و از میان کاندیدا‌های حاضر در عرصه رقابت ۲۴۵ نفر به مجلس راه یافتند و سرنوشت ۴۵ کرسی باقی مانده در دور دوم انتخابات که در ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود، روشن خواهد شد.

هفتم خرداد شروع به کار مجلس دوازدهم اعلام شده است.

دیگر خبرها

  • زیرساخت‌های لازم در ۳ بازارچه مرزی چیلات، چنگوله و مهران فراهم شد
  • اعلام جزییات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در کرمانشاه
  • انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در ۱۵ استان برگزار می‌شود
  • زمینه لازم برای حمایت از تولید در استان اردبیل فراهم شد
  • تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات در خوزستان فراهم شد
  • فراهم شدن تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات در خوزستان
  • ضرورت انسجام جهان اسلام برای مقابله مؤثر با هر گونه اجحاف به کشورهای اسلامی
  • ضرورت انسجام جهان اسلام برای مقابله موثر با هر گونه اجحاف به کشور‌های اسلامی
  • دعوت جمعی از فرهنگیان بردسکن به مجلس شورای اسلامی
  • التهابات «بازار ارز» حتماً قابل مدیریت است