Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، متن پیام محمد شریعتمداری به شرح زیراست:

«نیمه خرداد سالروز بزرگداشت قیامی مردمی علیه جور و بیداد زمانه و سرآغاز نهضتی عظیم برای مقابله با استبدادی بود که فروپاشی رژیم پهلوی و پایان بخشیدن به سلطه قدرت‌های مزدور را در کشور رقم زد.

مردم مؤمن و انقلابی در ۱۵ خرداد، یکپارچه و منسجم، لبیک گویان به فرمان رهبری آزاده و خردمند به میدان آمدند و قیامی را به پا کردند که نقطه عطف انقلاب اسلامی در سال‌های بعد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام خمینی (ره)، با بصیرت و اندیشه بیکران خود، طلایه‌دار اسلام زنده و پویا در اندیشه و عمل بود و پیروزی انقلاب اسلامی که رهبری آن را بر عهده داشت در میان انقلاب‌های آزادیخواه و عدالت خواه جهان، بی‌نظیر و شاخص بود و تا امروز در تاریخ، هیچ جنبش و انقلابی را نمی‌توان یافت که تا این حد تأثیرگذار و مردمی باشد.

حضرت امام (ره)، افکار خفته جهان اسلام را بیدار ساخت و حکومت اسلامی را برای اولین بار به جهانیان معرفی کرد.

ایشان پرچمدار در هم پیچیدن بساط ظلم و ستم و برپایی عدالت بود و رهبری خردمندانه و روشنگرانه‌اش برای همیشه در دل‌های عاشقان اسلام و نظام جمهوری اسلامی زنده و جاویدان خواهد ماند.

از آنجا که اندیشه و مکتب امام (ره)، بر پایه مردم سالاری دینی، عدالت اجتماعی، بیداری اسلامی و حمایت از مستضعفین استوار شده است، در سراسر جهان، علاقه‌مندان و طرفداران بسیاری دارد و رهنمودها، توصیه‌ها و آموزه‌های دینی و هدایتگرش از مرزهای ایران زمین فراتر رفته و دل‌های مشتاقان زیادی را تسخیر کرده است.»

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پایان این پیام آمده است: «اینجانب سی و یکمین سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران را به تمامی آزادی خواهان و مسلمانان جهان به ویژه ملت شریف ایران تسلیت عرض می‌کنم و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای قیام خونین ۱۵ خرداد و تجدید بیعت با آرمان‌های امام (ره)، اعتلای نظام مقدس و سرافرازی ایران اسلامی را تحت فرامین و منویات رهبر فرزانه انقلاب از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.»

کد خبر 4941065

منبع: مهر

کلیدواژه: انقلاب اسلامی ایران رژیم پهلوی مکتب امام محمد شریعتمداری جمهوری اسلامی ویروس کرونا وزارت آموزش و پرورش شورای شهر تهران شهرداری تهران آتش سوزی کمیته امداد امام خمینی قوه قضاییه وضعیت هوای تهران سازمان تامین اجتماعی بازنشستگان احتکار مجلس شورای اسلامی آتش سوزی جنگل ها جلال ملکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۸۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق به مناسبت روز ارتش

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراراسان رضوی، امیر سرتیپ دوم محمدرضا معصومی در پیام خود آورده است: تاریخ سراسر افتخار ایران اسلامی در برهه‌های مختلف نشان از همت دلاور مردانی دارد که با بذل جان و با روحیه شهادت طلبی و دشمن ستیزی خود، استوار و محکم ایستاده اند و با ایستادگی خود، لرزه به اندام دشمنان این نظام و انقلاب انداخته اند.

۲۹ فروردین ماه که به پاس قهرمانی و وفاداری ارتشیان به آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران توسط رهبر کبیر انقلاب اسلامی، به نام روز ارتش نامگذاری شده است، بی شک نشان از آن دارد که فرزندان غیور این سرزمین در هر لباس و هر جایگاهی که باشند دل در گرو میهن اسلامی خود و نظام مقدس جمهوری اسلامی دارند و بر پایه ایمان و اعتقاد راسخ خود همواره از کیان اسلامی خود دفاع می‌کنند.

وی در ادامه پیام خود تاکید کرده است: ارتش سر افراز جمهوری اسلامی ایران در کنار نیرو‌های مسلح کشور بدون تردید زیبا‌ترین صحنه‌های دفاع از نظام و انقلاب را در ذهن زمان جاودانه کرده است و در این فرصت ارزشمند باید روز ارتش را به همه ارتشیان گرانقدر به ویژه نیروی زمینی قهرمان و سایر نیرو‌های مسلح کشور تبریک گفت.

ارتش جمهوری اسلامی ایران، نمادی از قدرت، میهن دوستی و ولایتمداری مردم ایران اسلامی است که در ۴۵ سال گذشته و در فراز و نشیب‌های گوناگون، با صلابت و اقتدار و با دانش روز، از مرز‌های هوایی، دریایی و زمینی کشور محافظت کرد و به قدرت‌های جهانی نشان داد، نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران، ظرفیت بزرگی برای ایستادگی در برابر متجاوزان و ثبات منطقه دارد.

در پایان این پیام آمده است: با درود فراوان بر همه شهدای عزیز بویژه شهدای سرافراز ارتش، این روز را به یکایک کارکنان خدوم ارتش جمهوری اسلامی ایران تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و از خدای متعال سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی را مسئلت دارم.

دیگر خبرها

  • پیام وزیر اطلاعات به مناسبت انجام عملیات وعده صادق
  • پیام تبریک سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) استان اصفهان به مناسبت روز ارتش
  • پیام سپاه لرستان به مناسبت روز ارتش
  • پیام‌ تبریک فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش
  • پیام تبریک فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق به مناسبت روز ارتش
  • پیام وزیر دفاع به مناسبت روز ارتش و حماسه آفرینی‌های نیروی زمینی
  • پیام تبریک فرمانده انتظامی لرستان به مناسبت روز ارتش
  • تقابل اسراییل با سپاه، نابودی صهیونیست را محقق می‌کند
  • پیام امیر سرلشکر موسوی به مناسبت روز ارتش
  • قدردانی معلمان و دانش‌آموزان از نیروهای مسلح