Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-23@18:39:17 GMT

11796 مبتلا به کرونا در قزاقستان

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۶۸۳۶۷

وزارت بهداشت قزاقستان تعداد افراد مبتلا، بهبود یافته و فوت کرده در پی شیوع کرونا در این کشور را اعلام کرد. ناطقان: وزارت بهداشت قزاقستان شمار افراد مبتلا، شفا یافته و فوت کرده بر اثر ویروس کرونا را اعلام کرد.

بنابر گزارش مقامات بهداشتی قزاقستان در شبانه روز اخیر دراین کشور 225 مورد جدید ابتلا به کرونا ثبت شده است و به این ترتیب، شمار افراد مبتلا به کرونا در سراسر این کشور به 11796 نفر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر اساس داده های وزارت بهداشت، به تعداد افراد بهبود یافته امروز 55 نفر افزود و شمار کلی آنها به 5996 تن رسید.

وزارت بهداشت قزاقستان اعلام کرد، از روز های اول شناسایی اولین موارد ابتلا به کرونا و تا کنون 44 تن براثر این بیماری جان باختند. منبع: فارس برچسب ها: کرونا ، قزاقستان ، مبتلا شدن

منبع: ناطقان

کلیدواژه: کرونا قزاقستان مبتلا شدن وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۸۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سبد غذایی مناسب ایرانیان تا پایان هفته اعلام می‌شود

به گزارش «تابناک»، دکتر احمد اسماعیل‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا، درباره تدوین سبدغذایی مطلوب ایرانی اظهار کرد: یک سبد غذایی مطلوب ایرانی برای سال ۱۴۰۳ تدوین شده است. در این زمینه با همکاری یک گروه علمی اقدامات زیادی انجام شده و نهایتا در سال ۱۴۰۲ با همکاری انستیتو تحقیقات تغذیه‌ای کشور و دفتر بهبود تغذیه وزارت بهداشت این سبد تدوین شد و دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی نیز در این زمینه نقش داشته است. در هفته جاری این سبد با حضور وزیر بهداشت و معاون بهداشت رونمایی خواهد شد.

وی درباره هدف اصلی رونمایی از این سبد غذایی گفت: هدف از تدوین این سبد آن است که میزان مصرف مناسب مواد غذایی را به خانواده‌های ایرانی آموزش دهد و به تمام دستگاه‌های متولی اعلام می‌دارد که وضعیت در مورد کدام مواد غذایی در کشور مناسب است و در کدام مورد نیاز به صادرات و واردات دارد و نیاز افراد را در آن برنامه مشخص کرده است.

مدیرکل دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت تاکید کرد: این برنامه برای این است که رژیم غذایی پایداری وجود داشته باشد و علاوه بر اینکه سلامت افراد را تضمین می‌کند، به محیط زیست آسیب نرساند؛ این موضوع برای اولین‌بار در کشور اتفاق افتاده است که سبدغذایی با دیدگاه «پایداری» تدوین شده و نقطه نظرهای محیط زیستی نیز در آن ادغام شده است.

وی گفت: این سبد غذایی مطلوب معمولا با توجه به نیازهای غذایی گروه سنی افراد بالغ و یک خانوار چهارنفره و کالری ۲۵۰۰ تدوین شده است که بتواند هم بیماری‌ها را کاهش دهد و هم نیاز به مواد غذایی مورد نیاز را تامین کند.

مدیرکل دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت در پایان تصریح کرد: در این سبد غذایی، تمام اقلام مورد نیاز افراد به‌صورت تک به تک همچون برنج، نان، گوشت و اقلام اصلی غذایی در نظر گرفته شده است که باید به چه میزان استفاده کنند تا سلامت آن‌ها تامین شود.

دیگر خبرها

  • واکسیناسیون همگانی گارداسیل انجام می‌شود؟ | مطالعه وزارت بهداشت درباره واکسیناسیون واکسن اچ‌پی‌وی
  • وزارت بهداشت ضرورتی برای تزریق واکسن گارداسیل نمی بیند
  • مطالعه وزارت بهداشت درباره واکسن گارداسیل/ فعلا الزامی به تزریق همگانی نیست
  • سبد غذایی مناسب ایرانیان تا پایان هفته اعلام می‌شود
  • وزارت بهداشت به دنبال افراد سالم است که بیمار نشوند
  • درمان هپاتیت سی رایگان شد/ تخمین وجود ۲۰۰ هزار بیمار در ایران
  • درمان رایگان بیماران هپاتیت C؟
  • درمان هپاتیت سی رایگان شد + جزئیات
  • درمان هپاتیت سی رایگان شد
  • درمان هپاتیت سی رایگان شد/ تخمین وجود ۲۰۰۰۰۰ بیمار در ایران