Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی طالبی، ظهر امروز در جلسه ستاد درآمدها و تجهیز منابع استان که در سالن حمیدیا استانداری برگزار شد، ضمن گرامیداشت سالگرد ارتحال امام راحل و شهدای قیام ۱۵ خرداد اظهار داشت: باید برنامه ریزی مستمری برای تحقق درآمدهای پیش‌بینی شده و جلوگیری از فرارهای مالیاتی در استان انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار یزد ادامه داد: با توجه به آسیب‌هایی که بیماری کرونا به برخی مشاغل و اصناف استان وارد کرده، لازم است حمایت از آنها و آسان گیری در وصول مالیات از این شغل‌ها در دستورکار قرار گیرد.

وی عنوان کرد: مدیران دولتی به دور از جزئی نگری ها، برای تحقق درآمدهای پیش‌بینی شده دولت، تحقق شعار سال و جهش تولید همکاری و تعامل لازم را داشته باشند.

طالبی تاکید کرد: واریز وجه به حساب شرکت‌های پیمانکاری و معادن بزرگ باید فقط به شماره حساب‌های مالی متعلق به یزد انجام شود و پیمانکارانی که با صنایع، ارگان‌ها و نهادهای دولتی و غیر دولتی کار می‌کنند ملزم به انتقال حساب‌های خود به استان هستند و جدیت لازم در این رابطه باید انجام شود.

کد خبر 4941073

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد استانداری یزد استاندار یزد ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد شیوع کرونا گرگان بیرجند قزوین ایلام سالروز ارتحال امام خمینی عید سعید فطر روز قدس ستاد مقابله با کرونا آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۸۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذخیره کانسنگ منگنز معدن ونارچ قم به ۱۲ میلیون تُن رسید

اکبر ابدالی ، گفت: با اکتشاف‌های صورت گرفته طی سه‌سال اخیر و تا عمق ۸۵۰ متری، این ظرفیت مهم شناسایی شد که به طور حتم نقش مهمی در توسعه فعالیت‌های معدن در سطح استان و کشور خواهد داشت.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت قم  افزود: ونارچ بزرگترین معدن منگنز کشور است که عمده نیاز منگنز کارخانه‌های فولاد کشور را تامین می‌کند، به همین علت هر گونه کشف ذخایر جدید در این معدن در زنجیره توان تولید فولاد کشور به عنوان یک محصول مهم و راهبری نقش دارد.

او ادامه داد: با تلاش کارشناسان و متخصصان حوزه معدن استان و کشور، اکتشافات سایر مواد معدنی از قبیل سرب، روی و آهن و مس نیز در این معدن با جدیت ادامه دارد.

گفتنی‌است ۲۱۲ پروانه در بخش معادن استان موجود که ۱۴۳ فقره از این پروانه‌ها دارای بهره‌بردار است و فعالیت‌های معدنی در محدوده تعیین شده آن صورت می‌گیرد.

بیش از ۲۴ نوع ماده معدنی درقم وجود دارد؛ اکثر مواد معدنی استان مصالح ساختمانی همچون گچ، آهک، سنگ لاشه و شن و ماسه است، پس از آن معادن نمک، سنگ ساختمانی و معادن فلزی در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

از جمله موارد مورد توجه در گسترش فعالیت‌های معدنی در قم، ایجاد واحد‌های فرآوری در کنار معادن استان است که هم ارزش افزوده بیشتر در فعالیت‌های معدنی را به دنبال دارد و هم موجب افزایش فرصت‌های شغلی در این بخش مهم اقتصادی می‌شود.

لازم به توضیح است بهره‌برداران معادن درصدی از فروش ماده معدنی خود را از حدود ۲ تا ۱۲ درصد را تحت عنوان حقوق دولتی به دولت باز می‌گردانند.

این حقوق دولتی درموارد مختلفی همچون اصلاح جاده‌هایی که درمسیر معادن است، عمران مناطقی که معادن در آن قرار گرفته‌اند، اصلاح و بازسازی محیط پس از پایان فعالیت معادن و نیز توسعه فعالیت‌های معدنی به کار گرفته می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • اتهام بزرگ: پیکه از عربستان رشوه گرفت!‏
  • افراد جویای کار به سامانه ملی رصد اشتغال مراجعه کنند
  • ذخیره کانسنگ منگنز معدن ونارچ قم به ۱۲ میلیون تُن رسید
  • توضیحات قوه قضائیه درباره یک خبر
  • پیش‌بینی تولید ۳۳۰ هزار تن گندم در شهرستان کرمانشاه
  • لزوم تحقق مسئولیت اجتماعی معادن در خصوص بهسازی جاده‌ها
  • تحقق ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار در آب و فاضلاب خراسان رضوی
  • ۴۲۰ میلیارد ریال درآمد استان گیلان از محل حقوق دولتی معادن
  • رشد ۵۳ درصدی اخذ حقوق دولتی در کردستان
  • مسائل معادن شن و ماسه دوکوهک فارس بررسی می‌شوند