Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-19@06:44:00 GMT

ادامه بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا در ۱۵ روز

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۶۸۴۱۴

ادامه بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا در ۱۵ روز

مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا در جلسه‌ای به صورت ویدئو کنفرانس تصمیماتی را در خصوص ادامه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ اتخاذ کردند.

کنفدراسیون فوتبال آسیا برای تعیین تکلیف این فصل از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، جلسه‌ای به صورت ویدئو کنفرانس برگزار کرد و به نتایج اولیه‌ای نیز دست یافت.

براساس این گزارش، لیگ قهرمانان سال 2020 که پس از برگزاری دو بازی از مرحله گروهی به دلیل شیوع ویروس کرونا و همه‌گیری این بیماری در سطح دنیا متوقف شد، هنوز از سر گرفته نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

AFC به دنبال اولین فرصت برای ادامه دادن به این مسابقات تحت شرایطی ویژه است که برگزاری ادامه بازی‌ها به صورت متمرکز قطعی به نظر می‌رسد.

طبق تصمیم اتخاذ شده قرار است بازی‌ها به صورت متمرکز در یک کشور و بدون حضور تماشاگران برگزار شود. در این بین تیم‌ها نیز تحت شرایط خاصی سفر خواهند کرد و ضمن اجبار برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی، پیش از انجام سفر به کشوری که میزبان مسابقات خواهد بود، باید تست کرونا تمام اعضای خود را برای مسئولان برگزاری مسابقات ارسال کنند.

سه شهر دوحه، دبی و تاشکند سه نامزد برای میزبانی ادامه دیدارهای باقیمانده لیگ قهرمانان در منطقه غرب آسیا هستند. قرار است طبق پیشنهادی که کشورها درباره آن به توافق رسیده‌اند، ادامه بازی‌ها در 15 روز از تاریخ 14 تا 29 سپتامبر (24 شهریور ماه تا 8 مهر ماه) برگزار شود. با توجه به امکانات ضعیف‌تر تاشکند نسبت به دو شهر دیگر، این شهر شانس کمی برای میزبانی خواهد داشت. در دبی هم موضوع گرمای هوا و نداشتن تهویه خنک‌کننده ورزشگاه‌ها مطرح است، به همین دلیل به احتمال فراوان بازی‌ها در دوحه قطر برگزار خواهد شد. کشوری که میزبان جام جهانی 2022 است و با ساخت ورزشگاه‌های مدرن و با داشتن تهویه‌های خنک‌کننده ورزشگاه‌ها، مشکلی برای میزبانی از مسابقات در فصل گرما هم ندارد.

در حال حاضر AFC قصد دارد بررسی‌های نهایی درباره زمان برگزاری و میزبان دیدارهای باقیمانده لیگ قهرمانان آسیا را انجام دهد و تصمیم نهایی را اعلام کند. با توجه به پیشنهادهای ارائه شده، چهار بازی باقیمانده در مرحله گروهی و همچنین دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی به صورت تک بازی پس از مشخص شدن تیم‌های صعود کننده در همان شهر تعیین شده برگزار خواهد شد.

در صورتی که قطر میزبان دیدارهای باقیمانده لیگ قهرمانان آسیا شود، چهار ورزشگاه خلیفه، الجنوب، الریان و اجوکیشن سیتی که برای میزبانی از جام جهانی آماده شده‌اند، می‌توانند میزبان تیم‌های باشگاهی غرب آسیا باشند.

 

 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا برای میزبانی بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۸۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار العین - الهلال به تعویق افتاد

الهلال عربستان و العین امارات با عبور از سد رقبای خود اکنون در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در تلاش برای دستیابی به مجوز حضور در فینال این رقابت‌ها هستند.

دو تیم قرار بود امشب بازی رفت خود را در این مرحله برگزار کنند که اکنون به دلیل شرایط جوی و بارش شدید باران این بازی به تعویق افتاد و به زمان دیگری موکول شد.

در شرایطی که از ساعاتی پیش شایعات مربوط به احتمال تعویث این بازی قوت گرفته بود، روزنامه دبی الریاضیه، اما در خبری اختصاصی مدعی شده بود که کنفدراسیون فوتبال آسیا ضمن مخالفت و رد این موضوع، به دو باشگاه الهلال و العین اعلام کرده که بازی در زمان اعلام شده برگزار خواهد شد.

اما بعد از اینکه کمیته برگزاری مسابقات لیگ امارات با توجه به اعلام سازمان هواشناسی در خصوص احتمال رعد و برق و بارش شدید باران، تمام مسابقات این کشور را به تعویق انداخت، اکنون اعلام شده که دیدار دو تیم الهلال و العین نیز که قرار بود ساعت ۱۹:۳۰ امشب برگزار شود، به تعویق افتاده و به زمان دیگری موکول شده است.

گفته می‌شود این دیدار که قرار است به میزبانی العین برگزار شود، فردا (چهارشنبه) برگزار خواهد شد

منبع: ورزش سه

tags # لیگ قهرمانان آسیا سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • پرویز برومند: ای کاش در فینال لیگ قهرمانان آسیا بازی می کردم / فیلم
  • از تسلیم شدن مقابل پرسپولیس تا رویای فینال آسیا!
  • خلاصه بازی العین 4-2 الهلال (لیگ قهرمانان آسیا - 2023/24)
  • تحقیر تاریخی الهلال در نیمه اول بازی العین
  • «اولسان هیوندای» نیمی از مسیر فینال آسیا را رفت
  • لیگ قهرمانان آسیا| پیروزی اولسان در فینال رفت منطقه شرق
  • ساعت پخش زنده بازی الهلال و العین از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • مراغه میزبان نهمین کنفرانس زئولیت انجمن شیمی ایران
  • لیگ قهرمانان آسیا؛ بازی العین - الهلال به تعویق افتاد
  • دیدار العین - الهلال به تعویق افتاد