Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@17:59:16 GMT

واژگونی خودرو در ورامین یک کشته و سه مجروح برجا گذاشت

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۶۸۴۴۸

واژگونی خودرو در ورامین یک کشته و سه مجروح برجا گذاشت

حمیدرضا تاجیک روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: عوامل پایگاه امداد جاده‌ای شهید اردستانی هلال احمر، با اطلاع از وقوع حادثه رانندگی در محور روستایی قلعه‌بلند به سلمان‌آباد از توابع بخش جوادآباد ورامین، سریعا به محل اعزام شدند.
وی خاطرنشان کرد: در این حادثه، یک دستگاه خودروی سواری پراید حامل چهار سرنشین به دلایلی که از سوی کارشناسان در دست بررسی است از محور اصلی خارج شده و در حاشیه جاده واژگون شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مسئول اظهار اظهار داشت: عوامل امدادی پس از ایمن سازی منطقه، نسبت به اجرای عملیات رهاسازی سرنشینان خودرو اقدام کردند که پس از خروج سرنشینان، یک نفر جان خود را از دست داده و سه سرنشین دیگر به شدت مجروح شده بودند.
تاجیک ادامه داد: جاده‌های روستایی، تعریف خود را داشته و معمولا از عرض کم برخوردارند بنابراین رانندگی در این مسیرها به توجه و دقت بیشتر به قوانین راهنمایی و رانندگی نیاز دارد.
وی اضافه کرد: پیکر متوفی به پزشک قانونی و سه مصدوم به بیمارستان منتقل شدند.
ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.
 

برچسب‌ها ورامین سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر تصادفات جاده ای

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورامین سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر تصادفات جاده ای ورامین سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر تصادفات جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۸۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی سه خودرو شوتی در جاده یاسوج (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: واژگونی جرثقیل در ولنجک تهران (فیلم) واژگونی مرگبار اتوبوس در گردنه حیران (فیلم) تصادف شدید اتوبوس مسافربری با یک تراکتور (فیلم)

دیگر خبرها

  • واژگونی خودرو سواری در جاده رامجرد به درودزن
  • یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین - زنجان
  • یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین- زنجان
  • یک کشته و شش مجروح در جاده آغمزار به راز
  • تصادفات جنوب سیستان و بلوچستان ۴۶ کشته برجا گذاشت
  • واژگونی اتوبوس ۱۱ مصدوم برجا گذاشت
  • ۳ کشته در اثر واژگونی پژو در فارس
  • واژگونی پژو در فارس ۳ کشته در پی داشت
  • (ویدئو) واژگونی سه خودرو شوتی در جاده یاسوج - اصفهان
  • واژگونی سه خودرو شوتی در جاده یاسوج (فیلم)