Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حسین فلاح جوشقانی در توئیتر گفت: ۱۵ خرداد ۹۹ مهلت پایانی اپراتورها برای اجرای مصوبه موسوم به «پایان وس» است.

وی ادامه داد: بنابر بررسی ها، زیرساخت لازم برای اجرای مصوبه ۳۰۰ کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات در اپراتورهای همراه اول و ایرانسل آماده است و اپراتور رایتل بنا دارد کل خدمات ارزش افزوده تلفن همراه را متوقف کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون وزیر ارتباطات تاکید کرد: این مصوبه از دوشنبه پیش رو، لازم الاجرا است.

به گزارش مهر، رگولاتوری امروز (۱۴ خردادماه) با ابلاغ نامه ای به اپراتورهای موبایل از آنها خواست تا خدمات ارزش افزوده را مطابق با مصوبه جدید کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات به مشترکان ارائه دهند.

کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات در آخرین جلسه سال ۹۸ با توجه به مصوبه شورای عالی فضای مجازی، الحاقیه‌ای برای مصوبه ۲۴۸ درباره ارائه و استفاده از خدمات ارزش افزوده موبایل تصویب کرد.

این مصوبه به دلیل وجود برخی چالشها در ارائه خدمات ارزش افزوده و ناآگاهی برخی از مشترکان در مورد شرایط و هزینه‌های عضویت، روشهای استعلام وضعیت عضویت و یا لغو آن به تصویب رسید و قرار بود از ۱۵ اردیبهشت سال ۹۹ اجرا شود که با توجه به شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا و موانع فنی برای پیاده سازی فرآیندهای مناسب در شبکه اپراتورها برای اجرای مفاد مصوبه، این زمان بندی تا ۱۵ خردادماه تمدید شد.

در مصوبه جدید رگولاتوری، موضوع اعتبار خدمات ارزش افزوده پیش‌بینی شده است که براساس آن مشترک می‌تواند بسته خدمات ارزش افزوده را با قیمت مشخصی خریداری کند و اپراتورها نیز صرفاً به مشترک اجازه می‌دهند خدمات ارزش افزوده را تا سقف اعتبار تعیین شده فعال کند. در همین حال هرگونه مبلغی که بابت خدمات ارزش افزوده از مشترکان تلفن ثابت و یا تلفن همراه دائمی یا اعتباری کسر می‌شود باید از محل اعتبار تعیین شده باشد.

دارندگان پروانه هم موظف هستند پس از دریافت درخواست خدمات ارزش افزوده از سوی مشترک، شرح خدمات، هزینه و زمان استفاده از آن را به مشترک اطلاع داده و حداکثر تا سقف اعتبار خدمات ارزش افزوده مشترک، سرویس درخواستی را برای وی فعال کنند.

هرگونه تمدید یا فعال سازی دوباره اعتبار خدمات ارزش افزوده باید پس از درخواست مجدد از سوی مشترک انجام شود.

دارنده پروانه موظف است پس از پایان اعتبار خدمات ارزش افزوده، پیامکی مبنی بر پایان اعتبار این خدمات برای مشترک ارسال کند و برای مشترکین تلفن ثابت و همراه دائمی به صورت جداگانه صورتحساب صادر کند.

کد خبر 4941072 معصومه بخشی پور

منبع: مهر

کلیدواژه: رگولاتوری ارزش افزوده موبایل ویروس کرونا فناوری نانو نوآوری تحقیقات علمی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری شرکت دانش بنیان فناوری فضایی تولید فیس بوک توییتر موبایل گوگل کووید 19 ایالات متحده آمریکا اعتبار خدمات ارزش افزوده برای اجرای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۸۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵۰۰ تخت تا پایان دولت سیزدهم به تخت‌های استان افزوده می‌شود

به گزارش جام جم آنلاین البرز،مجتبی عبداللهی استاندار البرز در آیین گشایش این کلینیک تخصصی خیر ساز گفت: هفته سلامت فرصت مناسبی است تا ضمن توجه به مقوله سلامت در جامعه از مجاهدت تلاشگران و فعالان عرصه سلامت قدردانی کرد. سلامت از اهمیت به سزایی برخوردار است. در این حوزه ایثارگری‌های زیادی داشتیم و همچنان ادامه دارد. شهدای زیادی در راه حفظ سلامت مردم جان خویش را نثار کرده اند.

وی ادامه داد: کلینیک تخصصی بیمارستان امام حسین (ع) توسط بنیاد خیریه پورکاشانی ساخته شده است. خوشبختانه خیرین و واقفین در استان البرز بسیار فعال هستند. در حوزه ساخت بیمارستان‌ها و درمانگاه‌ها خیرین فعالیت‌های درخشانی داشته اند. موضوع خیریه و وقف از گذشته در کشور ما مرسوم بوده است. وقف وخیرات چشمه‌ای همیشه جاری است.

عبدالهی ادامه داد: استان البرز از نظر زیرساخت‌های درمانی ضعیف است، ولی طی این چند سال اقدامات خوبی صورت گرفت. تا پایان دولت سیزدهم ۱۵۰۰ تخت به تخت‌های استان افزوده خواهد شد و در حال حاضر مجموع تخت‌های دولتی و خصوصی استان ۳۲۰۰ تخت می‌رسد.

استاندار البرز خاطر نشان کرد: در دولت سیزدهم توجه ویژه‌ای به موضوع سلامت و توسعه تخت‌های بیمارستانی شده است. امیدوارم بتوانیم تعداد تخت‌های بیشتری را با حضور رئیس محترم جمهور و وزیر محترم بهداشت تا پایان این دولت به بهره برداری برسانیم.

وی افزود: در خصوص کادر درمان، پرسنل پزشکی و پرستاری برنامه ریزی‌هایی را انجام دادیم تا کادر درمان را تقویت کنیم و بتوانیم تعداد نیرو‌های بیشتری را جذب کنیم. من به نوبه خودم از تمامی همکاران بهداشت و درمان تقدیر می‌کنم.

وی همچنین در بخشی از صحبت‌های خود از اقدامات دکتر صیادی رییس دانشگاه و فعالیت‌های شبانه روزی دکتر شکیب رییس بیمارستان امام حسین (ع) در ساخت و تجهیز این کلینیک تشکرکرد.

در حاشیه این مراسم از خیر محترم حاج منصور پورکاشانی، رئیس هیات مدیره و مدیر عامل بنیاد خیریه پور کاشانی قدردانی شد.

دیگر خبرها

  • ۱۵۰۰ تخت تا پایان دولت سیزدهم به تخت‌های استان افزوده می‌شود
  • ۳۶ هزار میلیارد ریال اعتبار مالیات بر ارزش افزوده در زنجان هزینه شد
  • نحوه پرداخت عوارض آلایندگی به شهرهای استان بوشهر صحیح نیست
  • انتقادها از افزایش مالیات ارزش افزوده چای بالا گرفت/ کالا گران و قاچاق زیاد می شود
  • ۲ هزار میلیارد ریال درآمد مالیاتی به سلامت گلستان اختصاص یافت
  • ◄ بازار چای بحرانی و کار قاچاقچیان چای سکه می شود!
  • آیا ارزش افزوده همان هیولایی است که از آن می‌ترسیم؟
  • ابلاغ مصوبه دولت برای کاهش مالیات بر ارزش افزوده
  • مالیات بر ارزش افزوده کالاهای اساسی، دارو و شیر خشک یک درصد شد
  • بخش معدن آذربایجان شرقی بیشترین ارزش افزوده را دارد