Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-25@22:32:02 GMT

تردد حجم زیاد خودروها در مسیر شمال

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۶۸۵۷۷

به گزارش خبرنگار ایلنا،علیرضا قدمی،رئیس پلیس راه مازندران،در خصوص آخرین وضعیت حاده های استان مازندران،گفت: درحال حاضر شاهد تردد حجم زیاد خودروها در مسیر شمال هستیم به‌طوری‌که موجب ترافیکی سنگین شد.

وی با اشاره به ورودی سنگین در محورهای هراز، کندوان و سوادکوه، افزود: آمد و شد خودروها در محور کیاسر نیز به‌صورت پرحجم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راه مازندران بیان کرد: باتوجه به شرایطی که داریم تردد زیادی را در محورهای استان شاهد هستیم که باید از هم‌اکنون مسافران زمان بازگشت از سفرهای خود را مدیریت کنند.

قدمی با بیان اینکه تردد تمامی تریلی از محور هراز و تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت از محور کندوان همچنان ممنوع است، تصریح کرد: براساس برنامه روز جمعه محورهای هراز و کندوان یک‌طرفه خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه بحث ممنوعیت تردد تریلی روز شنبه در محور سوادکوه در دستور کار قرار دارد، یادآور شد: درصورت افزایش حجم تردد بحث محدودیت یک‌طرفه مقطعی را در محور کیاسر نیز در دستور کار داریم.

رئیس پلیس راه مازندران با تاکید بر اینکه درصورت افزایش حجم ترافیک بحث محدودیت‌های مقطعی نیز در دستور کار پلیس قرار می‌گیرد، خاطرنشان کرد: مرکز کنترل پلیس با شماره‌تلفن‌های 21824420 و 21824434 با پیش شماره 011 در هر ساعتی از شبانه‌روز پاسخگوی آخرین وضعیت راه‌های استان است.

 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استان مازندران پلیس راه پلیس راه استان تلفن دستور کار پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۸۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدود شدن برخی از محورهای خراسان جنوبی در اثر سیلاب

رئیس پلیس‌راه استان خراسان جنوبی، گفت: هم اکنون محورهای شهدادبه نهبندان، زیرکوه به آهنگران ، زیرکوه به آبیز و زیرکوه به شاهرخت به دلیل سیلاب مسدود است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، سرهنگ علیرضا رضایی، اظهار داشت: تردد در محورهای دیهوک به طبس بعد از پیچ پل اصفهک به سمت بیرجند نیز به علت تخریب بخشی از بدنه راه و و محور چاهداشی به دهسلم فقط یک لاین با احتیاط کامل امکان‌پذیر است.

رئیس پلیس راه استان خراسان جنوبیف گفت : هم اکنون محورهای شهداد به نهبندان، زیرکوه به آهنگران، زیرکوه به آبیز و زیرکوه به شاهرخت به دلیل سیلاب مسدود است.

وی از مسافران و رانندگان خواست قبل از حرکت از وضعیت راه‌ها مطلع و تا اطلاع بازگشایی این مسیرها از تردد در آن خودداری کنند.

محور‌های شهرستان زیرکوه مسدود شد

رضایی بیان کرد: تمامی محور‌های منتهی به شهرستان زیرکوه در پی وقوع سیلاب مسدود شد.

رئیس پلیس‌راه استان خراسان جنوبی، گفت: محور‌های قاین، بیرجند، حوزه‌های روستای سیچ، دوست آباد به هیچ عنوان تردد امکان پذیر نیست.

به گفته وی محور آهنگران به حاجی‌آباد، حاجی‌آباد به شاهرخت به سمت مرز یزدان و حاجی آباد به آبیز مسدود است.

وی افزود: محور‌های قاین نیز به دلیل بارندگی شدید لغزنده است رانندگان با احتیاط رانندگی کنند.

جاده‌های منتهی به حاجی‌آباد همگی مسدود است

به گفته شاهدان محور حاجی‌آباد به آهنگران پس از شکسته شدن سد خاکی بشیران تخریب شده و به هیچ عنوان امکان تردد در این محور وجود ندارد.

جاده حاجی‌آباد از سمت مهرک، دوست‌آباد، کمربندی حاجی‌آباد به علت طغیان شدید رودخانه های فصلی مسدود شده است. 

خسارت جدی به قنوات، بخش کشاورزی، باغات، زیرساخت‌ها زیرکوه به ویژه شهر حاجی‌آباد و آبیز وارد شده است.

فرماندار شهرستان زیرکوه نیز با بیان اینکه حجم بارندگی بسیار بیشتر از پیش‌بینی‌ها بوده، گفت: حجم خسارت‌ها هم بسیار بالاست و امکانات شهرستان پاسخگوی نیاز این شهرستان نیست و نیازمند کمک تمامی شهرستان‌های استان هستیم.

محمد غیرتی افزود: با توجه به احتمال ادامه بارش ها امکان افزایش خسارت‌ها بالاست و هم اکنون هیچ برآوردی نمی‌شود کرد.

وی گفت: اکثر قنات‌ها به صورت جزئی آسیب دیده‌اند و به تعدادی هم آسیب کلی وارد شده است.

 تلف شدن ده‌ها راس گوسفند در روستای دارج شهرستان زیرکوه 

 بر اثر بارش‌های سیل‌آسا و طغیان رودخانه‌های فصلی بیش از 100 گوسفند در روستای دارج علیا، طعمه سیلاب شدند. دامداران تا روز جمعه از چرای دام در حاشیه رودخانه‌ها و عبور دام از مسیر رودخانه جدا پرهیز کنند.

کمربندی حاجی‌آباد دو طرفه شد 

روابط عمومی اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زیرکوه نیز اعلام کرد: محور  حاجی‌آباد - قاین از کمربندی به صورت دو طرفه باز است احتیاط کنید در سایر محورها شاهرخت و در کال شور آهنگران تردد نکنید.

 تلاش راهداران برای بازگشایی کامل محور آهنگران به همت آباد ادامه دارد. همشهریان از سفر غیرضروری خودداری کنند.

به علت جاری شدن روان‌آب در  آب نماها تردد در محور فوق خطرناک است.

انتهای پیام/ 252/

دیگر خبرها

  • تردد این خودروها در جاده چالوس ممنوع شد
  • ثبت بیش از ۶۴ میلیون تردد در جاده های مازندران
  • آخرین وضعیت جاده‌ها؛ تردد روان در محورهای چالوس و هزار
  • مسدود شدن برخی از محورهای خراسان جنوبی در اثر سیلاب
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های چالوس، هراز و آزادراه تهران - شمال
  • وضعیت محور دروازه قرآن شیراز و آرامش در تردد خودروها + فیلم
  • تردد بیش از ۳ میلیون وسیله نقلیه در محور‌های استان سمنان
  • محور هراز مسدود است
  • محور هراز مسدود است/ بارندگی در راه ها