Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین از بوشهر : در برگزاری رزمایش مواسات، همدلی و کمک‌های مومنانه جلوه‌های زیبای کمک و  خدمات رسانی به نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا در اقصی نقاط استان بوشهر خلق شد.

در پی شیوع کرونا و آسیب دیدن بسیاری از اقشار و صنوف مختلف، به ویژه اقشار آسیب پذیر، به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی بسته‌های معیشتی و نقدی به این اقشار داده شد  تا بخشی از آسیب‌های وارده به این اقشار جبران شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آستانه ماه مبارک رمضان رسیدگی به آسیب دیدگان معیشتی و نیازمندان خدمات رسانی آغاز شد و در سه مرحله بسته‌های معیشتی و کمک‌های نقدی توزیع شد.

به گفته رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان جم با بیان اینکه ۴ طرح مهم در ماه مبارک رمضان در شهرستان اجرایی شد اظهار داشت: از محل  اجرای این طرح‌ها، کمک‌هایی به خانوارهای ضعیف و کم بضاعت شهرستان جم انجام شد.

عبدالحسین رهبر با بیان اینکه یک‌هزار و ۶۷۶ خانوار در جم تحت پوشش کمیته امداد است خاطرنشان کرد: در راستای خدمات رسانی به خانوارهای نیازمند در قالب طرح‌های مختلف در ماه مبارک رمضان، قریب ۲ میلیارد تومان کمک نقدی و غیر نقدی برای خانوارهای بی بضاعت جمع آوری و توزیع شد.

رهبر با تقدیر از همکاری و حمایت ویژه امام جمعه و فرماندار جم خاطر نشان کرد:در ماه رمضان در قالب رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه، ۴ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی، بهداشتی از طریق کمک‌های مردمی، شرکت‌های مستقر در منطقه، اداره اوقاف، اصناف، فرهنگیان، و برخی دستگاه‌ها و ادارات جمع آوری شد که از این تعداد ۲ هزار و ۵۰۰ بسته از طریق شورای راهبردی پتروشیمی‌ها جمع آوری  میان نیازمندان توزیع شد.

وی با اشاره به توزیع ۸ هزار و ۲۳۰ پرس غذای گرم میان خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد و افراد بی بضاعت در ماه مبارک رمضان افزود: در قالب طرح اکرام ایتام، در ماه مبارک رمضان ۱۱۵ حامی جدید جذب شد که هم اکنون ۳۰۵ فرزند یتیم تحت پوشش این طرح قرار دارند.

رهبر اضافه کرد: هم اکنون در شهرستان جم یک هزار و ۳۲۵ حامی ایتام داریم که ماهانه ۱۰۰ میلیون تومان به صورت مستقیم به حساب فرزندان ایتام واریز می‌شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان جم از جمع آوری قریب ۲ میلیارد تومان کمک به صورت نقدی و غیر نقدی در ماه رمضان خبر داد و گفت: در حوزه زکات فطریه با وجود شرایط کرونایی، افزایش چشمگیر مبالغ وصول و میان جامعه هدف توزیع شد.

وی اضافه کرد: در سال گذشته در مجموع ۱۲ میلیون تومان در قالب زکات فطریه  وصول شد که این رقم  امسال با همراهی شرکت‌های نفت و گاز، شهرک‌ها، اتاق اصناف، فرهنگیان به ۴۲۶ میلیون تومان رسید.

رهبر خاطر نشان کرد: این کمک‌ها به صورت هدف‌دار و در قالب خرید لوازم منزل، اجاره خانه، کمک‌های درمانی به بیماران صعب العلاج و کمک به خانواده‌هایی که در کرونا دچار مشکل مالی شده بودند پرداخت شده است.

عبدالحسین رهبر حفظ کرامت خانواده‌های بی بضاعت را از اولویت‌های مهم کمیته امداد برشمرد و تصریح کرد: در توزیع کمک‌ها، اجازه گرفتن عکس را ندادیم و معتقدیم باید شان و کرامت مردم و نیازمندان در کمک رسانی‌ها حفظ شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) جم از افتتاح ساختمان جدید کمیته امداد در آینده نزدیک خبر داد و افزود: ساختمان کمیته امداد با اعتبار ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان در مراحل نهایی اجرا قرار دارد که یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات ۶۰۰ میلیارد تومانی وزارت نفت و مابقی از اعتبارات داخلی تخصیص یافته است.

وی تصریح کرد: زیر بنای این پروژه ۷۵۰ متر مربع و در سه طبقه اجرا شده که انتظار داریم امسال به بهره‌برداری برسد.

بر اساس این گزارش در ماه مبارک رمضان توسط کمیته امداد استان بوشهر بیش از ۳۰۹ هزار پرس غذای گرم و ۴۶ هزار بسته معیشتی به ارزش ۱۲ میلیارد تومان بین نیازمندان در شهرها و روستاهای استان بوشهر توزیع شد.

همچنین سپاه استان بوشهر در راستای رسیدگی به نیازمندان در ماه مبارک رمضان طرح رزمایش مواسات، همدلی و کمک‌های مومنانه در سه مرحله شامل ابتدا و اواسط ماه مبارک رمضان و بعداز این ماه با فضیلت اجراء کرد.

به گفته فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر در سه مرحله رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه ۱۴۷ هزار بسته مواد غذایی به ارزش ۲۸.۳ میلیارد تومان میان نیازمندان توزیع شده است.

46

کد خبر 1395459

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان بوشهر ماه مبارک رمضان رزمایش مواسات میلیارد تومان میلیون تومان کمیته امداد همدلی و کمک شهرستان جم ۲ میلیارد جمع آوری توزیع شد کمک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۸۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی بین خانواده های کم برخوردار


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، ۲۴۱ بسته غذایی به ارزش ۱۹۰ میلیون تومان از سوی هلال احمر شهرستان درمیان بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

فرجامی فرد، فرماندار درمیان گفت: جمعیت هلال احمر شهرستان در قالب طرح‌های مختلف در سال گذشته هزار و  ۴۶۱ بسته به ارزش ۹۰۰ میلیون تومان برای خانواده‌های کم برخوردار شهرستان سبد غذایی تهیه و توزیع کرده است.

همچنین در این مراسم از بارانی، مدیر حقوقی و املاک هلال احمر استان برای پیگیری ویژه برای  راه اندازی پایگاه اورژانس هلال احمر شهر قهستان تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • توزیع بسته‌های معیشتی
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی بین خانواده های کم برخوردار
  • توزیع بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های کم برخوردارصومعه سرایی
  • توزیع هزار بسته معیشتی بین نیازمندان بخش شیبکوه
  • ۵۶۰ هزار افطاری ساده و گرم در حرم حضرت معصومه (س) توزیع شد
  • ۸۴۷ فرزند یتیم ومحسنین تحت حمایت در طرح اکرام ایتام بهشهر
  • پرداخت ۱۳ میلیارد تومان صدقات توسط مردم خراسان جنوبی
  • جمع آوری ۲۷۴ میلیون تومان زکات در بندرعباس