Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-03-28@08:24:17 GMT

نجات 30 نفر در آتش سوزی یک مجتمع مسکونی اهواز

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۶۸۸۰۸

نجات 30 نفر در آتش سوزی یک مجتمع مسکونی اهواز

رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به وقوع آتش‌سوزی در یک مجتمع مسکونی ۱۲ واحدی در منطقه زیتون کارمندی گفت: آتش نشانان همزمان با مهار آتش، ۳۰ نفر از ساکنان این مجتمع را نجات دادند.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی سامان آتش‌نشانی اهواز، ابراهیم قنبری در این خصوص اظهارداشت: ساعت ۱۲:۵۶ دقیقه امروز چهارشنبه طی تماس تلفنی شهروندی با سامانه ۱۲۵، آتش سوزی منزل مسکونی در مجتمع مسکونی ۱۲ واحدی در منطقه زیتون کارمندی خیابان هدایت اطلاع رسانی شد و آتش نشانان ایستگاه ۹۹ همراه با تجهیزات پشتیبانی به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی بیان کرد: آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه مشاهده کردند که آتش سوزی در طبقه چهارم مجتمع مسکونی روی داده و دود غلیظی راهروها و طبقات ساختمان را در بر گرفته است.

قنبری افزود: آتش نشانان به ۲ گروه تقسیم شدند که گروه اول پس از ورود به ساختمان با استفاده از تجهیزات تخصصی اقدام به مقابله با آتش کردند و گروه دوم با تجهیز خود به دستگاه تنفسی به طبقات مختلف ساختمان رفتند و اقدام به جستجو و خارج کردن افراد گرفتار در میان دود و حرارت کردند.

وی با بیان اینکه ۳۰ نفر از ساکنان این مجتمع به سلامت از ساختمان خارج و به محل امن منتقل شدند، گفت: ماموران آتش نشانی شعله‌های آتش را در طبقه چهارم مهار و از سرایت آن به دیگر واحدهای مجتمع جلوگیری کنند.

براساس این گزارش، علت آتش سوزی از سوی کارشناسان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز اتصال برق کولر گزارش شده است.

لینک کوتاه: asriran.com/0034Ka

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: آتش سوزی مجتمع مسکونی آتش نشانان آتش نشانی آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۸۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات راننده خودروی پژو ۴۰۵ با تلاش آتش نشانان ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  رئیس آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه،:   بامداد امروز در پی تماس رانندگان خودروهای عبوری با سامانه ۱۲۵، مبنی تصادف یک دستگاه خودرو ۴۰۵ و محبوس ماندن راننده در داخل خودرو، بلافاصله ستاد فرماندهی آتش نشانی ارومیه زنگ ایستگاه شماره ۲ را به صدا درآورد  و تیم امداد و نجات این ایستگاه را به محل حادثه واقع در اول جاده مهاباد اعزام کرد.

  آتش پاد دوم حسین سرباز رشید افزود: با رسیدن آتش نشانان به محل حادثه مشاهده شد  یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ به دلیل نامعلومی از مسیر خود منحرف و پس از برخورد با جداول حاشیه خیابان متوقف شده و راننده از ناحیه سر، دست و پا مصدوم و در میان آهن های مچاله شده خودرو محبوس مانده بود.

وی خاطر نشان کرد: آتش نشانان سریعاً پس از ایمن سازی محل و تثبیت خودرو با بکارگیری ست هیدرولیکی نجات و برش قسمتی از خودرو، در کوتاهترین زمان ممکن راننده را به بیرون از خودرو انتقال و برای انجام معاینات اولیه پزشکی و اعزام به بیمارستان تحویل تکنسین های اورژانس حاضر در محل دادند.

دیگر خبرها

  • آتش‌سوزی در منزل مسکونی در اصفهان / خسارت جانی گزارش نشد
  • توسعه محله اجتماعی هوشمند در شنژن
  • نجات ۸۵ حادثه‌دیده توسط آتش‌نشانی کرج
  • نجات راننده خودروی پژو ۴۰۵ با تلاش آتش نشانان ارومیه
  • آتش سوزی در یک مجتمع مسکونی ۱۸ طبقه در پایتخت
  • حریق در یک مجتمع مسکونی ۱۸ طبقه در تهران
  • آتش‌سوزی خودرو در پارکینگ یک مجتمع مسکونی
  • حریق در یک مجتمع مسکونی ۱۸ طبقه + عکس
  • آتش سوزی در پارکینگ یک برج مسکونی در غرب پایتخت
  • جزئیات آتش گرفتن خودروی برلیانس در پارکینگ یک مجتمع مسکونی