Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- هافبک فرانسوی شیاطین سرخ به طور کامل ریکاوری خود برای بازگشت به میادین فوتبال را به پایان برد. تاریخ انتشار: 18:14 - 14 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۲۶۱۸۶

خبرگزاری میزان- شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورتس» خبر داد پل پوگبا که مدت نسبتاً طولانی به دلیل مصدومیت به دور از میادین بوده، حالا کاملاً از مصدومیت رهایی یافته و آماده این است تا با از سرگیری بازی‌های باقیمانده لیگ برتر انگلیس، منچستریونایتد را همراهی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نشریه «اتلتیک»، هم گزارش داد مدیران باشگاه منچستریونایتد نیازی به فروش پوگبا نمی‌بینند، اما در صورتی که این هافبک فرانسوی قصد جدایی از این تیم را داشته باشد، برای فروش او ۱۲۰ میلیون پوند طلب خواهند کرد، این در حالی است که دو باشگاه رئال مادرید و یوونتوس وضعیت او را زیرنظر دارند.

هافبک فرانسوی شیاطین سرخ که تنها یک فصل دیگر با منچستریونایتد قرارداد دارد، این فصل به دلیل دو مصدومیت جدی که به آن دچار شده، تنها توانسته در ۸ بازی برای منچستریونایتد به میدان برود.

پوگبا ۲۷ ساله بین سال‌های ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۶ عضو یوونتوس بود و پس از ثبت بازی‌های درخشان در این تیم، با شکست رکود جهانی نقل‌وانتقالات در آن مقطع در ازای ۱۰۵ میلیون یورو به منچستریونایتد بازگشت.

به غیر از رئال مادرید و یوونتوس، باشگاه پاری‌سن‌ژرمن هم وضعیت پوگبا را زیرنظر دارد.

بیشتر بخوانید: دستمزد پوگبا مانع پیوستن او به رئال مادرید می‌شود

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: منچستریونایتد پل پوگبا منچستریونایتد رئال مادرید یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۸۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی منچسترسیتی 1 (3) - رئال مادرید 1 (4)

بازدید 3 تیم‌های فوتبال منچسترسیتی و رئال مادرید در چارچوب رقابتهای مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا 2023/24 به مصاف هم رفتند و در نهایت پس از تساوی یک بر یک در وقت قانونی، رئال در ضربات پنالتی با نتیجه 4 بر 3 به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد. در دیدار رفت دو تیم به نتیجه مساوی 3 بر 3 رسیده بودند. رودریگو در دقیقه 12 تک گل رئال را زد و کوین دی بروینه در دقیقه 76 تک گل منچسترسیتی را زد. خلاصه این بازی را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • کاسمیرو: آنچلوتی وقتی فهمید رئال مادرید را ترک می‌کنم گریه کرد
  • آینده مبهم قهرمان رئال در اتحاد
  • پلی به گذشته - برتری 3-2 رئال مادرید مقابل منچستریونایتد در اولدترافورد (2000/4/19) / فیلم
  • مصدومان ما در حال رقصند!
  • پاسخ عجیب رئال: مصدومان ما در حال رقصند!
  • توصیه های کپا آریزابالاگا به لونین پیش از ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید / فیلم
  • خلاصه بازی منچسترسیتی (3) 1-1 (4) رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا 2023/24)
  • فیلم/ خلاصه بازی منچسترسیتی ۱ (۳) - رئال مادرید ۱ (۴)
  • خلاصه بازی منچسترسیتی 1 (3) - رئال مادرید 1 (4)
  • شب بد ستاره رئال در اتحاد: مصدومیت هم اضافه شد!