Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه مرکز خبر حوزه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدحسن رحیمیان در دیدار با جمعی از کارکنان مسجد مقدس جمکران با اشاره به این جمله از آیه سوم سوره مائده، «الیوم یئس الذین کفروا من دینکم» خاطرنشان کرد: همان‌گونه که اعلام جانشینی حضرت علی (ع) کفار را مایوس کرده بود.

وی همچنین انتخاب معظم له  به جانشینی امام خمینی (ره) در کمتر از ۲۴ ساعت را یکی از الطاف جلیه خداوند به مردم و انقلاب اسلامی دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحیمیان با نقل خاطره‌ای از "زهرا مصطفوی" دختر امام راحل اظهار کرد: دختر امام پس از جریان عزل آقای منتظری نقل کردند که وقتی خدمت امام با نگرانی عرض کردم بعد از شما کسی را نداریم امام با قاطعیت فرمود: داریم، همین آقای خامنه‌ای و با شنیدن خبر انتخاب ایشان در بعدازظهر روز رحلت امام، از صمیم قلب آن‌چنان خوشحال شدم و آرامش گرفتم که مصیبت عظیم رحلت امامم و پدرم را تحت‌الشعاع قرارداد.

رحیمیان بابیان خاطراتی از زمان ارتحال حضرت امام خمینی در ۱۴ خرداد ۶۸ گفت: دشمنان که همواره القا می‌کردند این نظام به‌واسطه امام، سرپا مانده و با رحلت ایشان همه‌چیزتمام خواهد شد.

وی ابراز کرد: با اعلام خبر ارتحال امام، صدها خبرنگار را برای مخابره این خبر به ایران فرستاده بودند تا نه تشییع پیکر حضرت امام، بلکه تشییع‌جنازه نظام را مشاهده و به دنیا منعکس کنند، اما به لطف خدا ناگزیر بزرگ‌ترین مراسم تشییع‌جنازه تاریخ بشریت را مخابره کردند.

تولیت مسجد مقدس جمکران افزود: این تشییع باشکوه به‌عنوان بزرگ‌ترین تشییع‌جنازه تاریخ بشر در کتاب گینس ثبت شد و دشمنانی که تصور می‌کردند به‌واسطه مشکلات ناشی از جنگ تحمیلی و فشار ابرقدرت‌های خارجی، محبوبیت امام بین ملت کاهش‌یافته؛ دیدند که اگر در بهمن سال ۵۷ سه میلیون ایرانی به استقبال امام آمدند، در خرداد ۶۸ بیش از ۱۰میلیون نفر پیکر ایشان را به‌سوی جایگاه ابدی بدرقه و تشییع کردند.

برچسب‌ها مسجد مقدس جمکران حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن رحیمیان قم امام خمینی(ره) پروندهٔ خبری سی و یکمین سالگرد هجرت آفتاب

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مسجد مقدس جمکران قم امام خمینی ره مسجد مقدس جمکران قم امام خمینی ره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۸۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریک رهبر انقلاب به قهرمانان کشتی آزاد و فرنگی 

به گزارش خبرگزاری مهر، در پی قهرمانی تیم‌های کشتی فرنگی و آزاد در مسابقات قهرمانی آسیا در بیشکک قرقیزستان، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در پیامی از جوانان کشتی‌گیر قهرمان صمیمانه تشکر کردند.

متن پیام رهبر انقلاب به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

از جوانان قهرمان کشتی فرنگی و مدال‌آوران کشتی آزاد که با توانایی و اراده‌ی خود دل‌های مردم را شاد کردند، صمیمانه متشکرم.

سیدعلی خامنه ای

۲۹ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر 6080804 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • جز امام (ره) و رهبری کسی در ابتدای انقلاب حامی ارتش نبود
  • وعده صادق درس عبرتی برای دشمنان انقلاب است
  • جز حضرت امام(ره) و رهبر انقلاب کسی در ابتدای انقلاب حامی ارتش نبود
  • فرمانده کل ارتش: جز حضرت امام (ره) و رهبر انقلاب، کسی در ابتدای انقلاب حامی ارتش نبود/ در راستای بیانیه گام دوم وظیفه‌ ارتش این است که هم منتظر باشد، هم مستحق ظهور؛ یعنی ارتشی که آرمانش نابودی رژیم صهیونیستی و فروکشیدن استکبار از اریکه‌ قدرت
  • امام خمینی (ره) روح تازه‌ای به کالبد ارتش دمید
  • دلیرمردان ارتش جمهوری اسلامی ایران در دوره‏‌های مختلف انقلاب اسلامی نقش آفرینی کردند
  • ارتش مایه مباهات و سربلندی ملت ایران است
  • ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی گرامی باد
  • تبریک رهبر انقلاب به قهرمانان کشتی آزاد و فرنگی
  • تبریک رهبر انقلاب به قهرمانان کشتی آزاد و فرنگی