Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-25@08:13:42 GMT

آمریکا پرواز هواپیماهای مسافربری از چین را ممنوع کند

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۶۹۰۳۶

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری بلومبرگ، دولت آمریکا بنا دارد پرواز هواپیماهای مسافربری از چین به ایالات متحده را ممنوع کند. 

منابع آگاه اعلام کردند که دولت «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری آمریکا بنا دارد از میانه ماه ژوئن دست به چنین اقدامی بزند. 

این اقدام که بناست امروز -‌چهارشنبه- از آن پرده‌برداری شود، در واکنش به عدم اجازه دولت چین به پرواز هواپیماهایی آمریکایی به این کشور صورت خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این در حالی است که در پی شیوع ویروس کرونا و همچنین تصویب لایحه قانون امنیت ملی هنگ کنگ، روابط میان دو طرف بار دیگر به دوران پرتنش خود بازگشته است. 

سه منبع آگاه اعلام کردند که این محدودیت جدید بناست از ۱۶ ژوئن اعمال شود، اما ترامپ ممکن است تاریخ آن را تغییر دهد. 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: چین و آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۹۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان ملل هماهنگی با اسرائیل برای تخلیه رفح را رد کرد

سازمان ملل هماهنگی با رژیم صهیونیستی برای تخلیه شهر رفح در راستای تسهیل عملیات این رژیم در آنجا را رد کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، روزنامه فایننشال تایمز امروز چهارشنبه به نقل از منابع آگاه گزارش داد که سازمان ملل هرگونه هماهنگی با اسرائیل برای تخلیه غیرنظامیان از رفح را رد کرده است.

این منابع آگاه اضافه کردند که سازمان ملل با آغاز عملیات در رفح مخالف است و از طرف ارتش اسرائیل این موضوع را تسهیل نخواهد کرد.

یک مقام آگاه به فایننشال تایمز گفت: (سازمان ملل) به اسرائیل می‌گوید که «این کار را نکن». آنها به نیابت از ارتش اسرائیل ارائه تسهیلات را ارائه نمی دهند.

این گزارش در حالی است که رژیم صهیونیستی برای تجاوز زمینی به شهر رفح که میزبان بیش از یک میلیون نفر از مردم غزه است، آماده می‌شود.

هشدار هنیه به صهیونیست‌ها درباره رفح: آماده دفاع هستیمامیرعبداللهیان: حمله به رفح فاجعه را عمیق‌تر می‌کندروز 196 طوفان‌الاقصی|اصرار اسرائیل برای حمله به رفح

مقامات ارشد صهیونیستی مدعی شدند که هرگونه تهاجم نظامی در مقیاس وسیع به رفح تنها زمانی پیش خواهد رفت که «شرایط استراتژیک» از جمله هماهنگی با مصر و تخلیه غیرنظامیان به مناطق امن با سرپناه‌های موقت، آب، غذا و سلامتی فراهم شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سازمان ملل هماهنگی با اسرائیل برای تخلیه رفح را رد کرد
  • سناریوی زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • سناریو زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • همراه داشتن این دارو‌ها در عربستان ممنوع است
  • آیا مذاکرات مستقیم میان ایران و آمریکا در جریان است؟
  • ادامه گشت زنی پهپادهای ناشناس در آسمان افغانستان
  • نقض حریم هوایی افغانستان در قندهار
  • هشدار درباره خطر حملات پهپادی برای امنیت ملی آمریکا
  • حمله هوایی شدید اسرائیل به نقاط مختلف غزه
  • مادر و دختر قاچاقچی ارز از پرواز آمریکا جا ماندند