Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-25@13:58:56 GMT

اصلاح آیین‌نامه قانون حفظ و گسترش فضای سبز در شهرها

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۶۹۲۰۲

اصلاح آیین‌نامه قانون حفظ و گسترش فضای سبز در شهرها

نائب رئیس شورای عالی استان‌ها گفت: آیین‌نامه قانون حفظ و گسترش فضای سبز در شهرها در شورای عالی استان‌ها طی آینده نزدیک اصلاح می‌شود.

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا،حمید بادامی نجات آیین‌نامه قانون حفظ و گسترش فضای سبز در شهرها را نیازمند اصلاح و تغییردانست و اظهارکرد: شرها روز به روز به سمت توسعه و گسترش هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این آیین‌نامه و قانون ایراداتی دارد و نمی‌تواند به حفظ فضای سبز شهرها کمکی کند همچنین این نواقص باعث شده که بخشی از حقوق عامه مردم هم به شکلی آسیب ببیند.

وی اصلاح ماده ۱ قانون حفظ و گسترش فضای سبز در شهرها را امری ضروری و مهم تلقی کرد و گفت: آیین نامه‌ای که شورای عالی استان‌ها برای حفظ و گسترش فضای سبز در شهرها تدوین کرده است، دچار ایراداتی است.

بادامی نجات در ادامه بخشی از نواقص قانون را در موضوع باغات برشمرد و توضیح داد: نقشی در مقوله باغات برای شورای شهرها تعریف شده که این نقش بدون هیچ گونه دستور العمل است. بر این اساس شاهد هستیم که گاهی تشخیص‌هایی داده می‌شود که حقوق عامه مردم از بین می‌رود. برای رفع این مشکل بایستی تشخیص هایی که شورای شهر دارد براساس دستورالعمل ها و الزامات باشد. نبود این مهم یک خلا قانونی محسوب می‌شود که باعث شده برخی از شوراهای اسلامی در شهرها دچار اشتباه شوند.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان‌ها، بادامی نجات در پایان تصریح کرد: درهرصورت این آیین‌نامه نیازمند اصلاح است. شورای عالی استان‌ها با شوراهای اسلامی سراسر کشور و شهرداران کشور مکاتبه کرده و این نواقص درحال جمع آوری است و در آینده نزدیک در یکی از کمیسیون‌های تخصصی شورای عالی استان‌ها آیین نامه قانون حفظ و گسترش فضای سبز در شهرها اصلاح خواهد شد.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/4129/

منبع: آنا

کلیدواژه: شورای عالی استان ها گسترش فضای سبز شورای عالی استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۹۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جبلی: آیین نامه حق پخش در حال تدوین است/ بابت تصاویر بد برخی مسابقات فوتبال عذرخواهی می کنم+ فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، پیمان جبلی در حاشیه مراسم جشن بهترین های ورزش در سال 1402 در مورد آخرین وضعیت حق پخش و همچنین دلیل تصاویر بد در برخی از مسابقات فوتبال در برخی شهرستان ها صحبت هایی را مطرح کرد:

*اول از همه به طرفداران استقلال و پرسپولیس تبریک می گویم که دو تیم واگذار شدند

*ما و وزارت ورزش در حال تدوین آیین نامه حق پخش هستیم تا تقدیم وزرا  کنیم

*از مردم عذرخواهی می کنیم که در مسابقات فوتبال کیفیت برخی مسابقات خوب نیست چون هنوز برخی استان ها امکانات HD ندارند

برای مشاهده مصاحبه کامل فیلم زیر را ببینید:

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جبلی: آیین نامه حق پخش در حال تدوین است/ بابت تصاویر بد برخی مسابقات فوتبال عذرخواهی می کنم+ فیلم
  • ارائه لایحه اصلاح قانون کار به مجلس دوازدهم در اولین فرصت
  • شهرهایی که درختان را اولویت قرار دادند
  • حساب پس‌انداز برای این افراد غیرقانونی شد
  • تایید طرح اصلاح قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی
  • اصلاح قانون بیمه‌کارگران ساختمانی توسط شورای نگهبان تایید شد
  • تایید اصلاح قانون بیمه‌کارگران ساختمانی توسط شورای نگهبان
  • کلاف سردرگم واردات خودروهای کارکرده/ چرا کسی اجرای قانون را گردن نمی‌گیرد؟
  • طرح کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی اصلاح شد/ آغاز جلسه علنی مجلس شورای اسلامی
  • کلاف سر در گم واردات خودروهای کارکرده/ چرا کسی اجرای قانون را گردن نمی‌گیرد؟