Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، محسن آهنی چهارشنبه ۱۴ خرداد در بازرسی از طرح سالم‌سازی سفیر امید آستارا اظهار کرد: بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف تا پایان تابستان بر اغذیه فروشی‌ها، سوپرمارکت‌ها و شرکت‌های قایقرانی محدوده طرح‌های سالم‌سازی دریا نظارت می‌کنند و طرح سالم‌سازی سفیر امید به دلیل نزدیکی به مرکز شهر، بیشترین استقبال گردشگران را شاهد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بازرسان با گرانفروشی، درج‌نشدن قیمت، کم‌فروشی و صادر نشدن صورتحساب برخورد می‌کنند و شهروندان و گردشگران، تخلفات اقتصادی را با شماره تلفن ۱۲۴ به اداره صنعت، معدن و تجارت یا با شماره تلفن ۰۱۳۴۴۸۱۹۷۶۷ به واحد بازرسی اتاق اصناف گزارش کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار آستارا نیز روز گذشته استقرار ناجیان غریق، افزایش برجک‌های دیدبانی آنها، انسداد نقاط خطرناک آب های ساحلی و خدمات‌رسانی امدادگران هلال احمر، اورژانس و سایر دستگاه‌های عضو ستاد ساماندهی سواحل را در طرح‌های سالم‌سازی این شهرستان خواستار شده است.

شهرستان بندر آستار با ۹۱ هزار نفر جمعیت و سه طرح سالمسازی در ساحل دریای خزر در غرب استان گیلان و مرز جمهوری آذربایجان واقع شده و از مناطق گردشگری ایران است.

کد خبر 517851 برچسب‌ها استان گیلان سفر - گردشگری

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان گیلان سفر گردشگری سالم سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۹۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلیت‌فروشی دیدار تراکتور و سپاهان آغاز شد

ایسنا/آذربایجان شرقی بلیت‌ فروشی دیدار دو تیم تراکتور و سپاهان اصفهان از امروز (جمعه) ۱۰ فروردین، آغاز شده و هواداران پس از ثبت مشخصات و بدون پرداخت هزینه، می‌توانند بلیت تهیه کنند.

دیدار دو تیم تراکتور و سپاهان از هفته شانزدهم مسابقات لیگ برتر، روز (چهارشنبه) ۱۵ فروردین، از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز برگزار می‌شود که بلیت فروشی الکترونیکی تا ساعت ۱۷ روز بازی (چهارشنبه) انجام می‌شود.

به گزارش ایسنا، هواداران گرامی می‌توانند از امروز با ثبت کد ملی و بدون پرداخت هزینه در سامانه بلیت فروشی باشگاه https://ticket.tractor-club.com بلیت رایگان تهیه کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بلیت‌فروشی دیدار تراکتور و سپاهان آغاز شد
  • (تصاویر) ساحل بنود پذیرای گردشگران نوروزی
  • ۱۵۰ تن زباله روزانه در ایام پیک مسافری در آستارا تولید می شود
  • سازمان بازرسی مانع تصرف غیرقانونی عرصه موسوم به «برکه پریان» شد / جلوگیری از زمین خواری ۳۰۰۰ میلیارد تومانی در گیلان
  • کشف زمین‌خواری ۳۰۰۰ میلیارد تومانی در گیلان
  • زمین خواری ۳۰۰۰ میلیارد تومانی در گیلان؛ برکه چندهزارساله یک شبه مالک پیدا کرد!
  • دستگاه قضایی مقابل زمین خواری ۳۰۰۰ میلیاردی در گیلان ایستاد
  • سازمان بازرسی مقابل زمین‌خواری ۳ هزار میلیارد تومانی در گیلان ایستاد
  • ۳ گردشگرنوروزی درآب های بندرکنگان نجات یافتند
  • بایدن: دولت فدرال هزینه بازسازی پل فرانسیس اسکات را پرداخت می‌کند