Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با حمایت صددرصدی از طرح شفافیت آرای نمایندگان گفت: شفافیت آرای نمایندگان موجب ایجاد مجلسی شیشه‌ای خواهد شد و در چنین شرایطی مردم به وکلای خود بیشتر اعتماد می‌کنند.

محمدرضا احمدی سنگری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با حمایت صددرصدی از طرح شفافیت آرای نمایندگان مجلس اظهار کرد: این طرح باعث می‌شود مردم وکلای خود را بشناسند و بدانند رأیی که در مجلس داده می‌شود به نفع یا به ضرر مردم است و اینکه نمایندگان موکلان خود را در نظر می‌گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی موافقت با شفافیت آرای نمایندگان مجلس را در نظر گرفتن منافع مردم و نظام دانست و گفت: اگر مردم از این امور مطلع باشند خوب است، نماینده‌ای که به این طرح رأی می‌دهد حتماً منافع مردم و نظام را در نظر می‌گیرد نه منافع دولت و منافع شخصی خود را.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه شفافیت آرای نمایندگان موجب ایجاد مجلسی شیشه‌ای خواهد شد، افزود: در چنین مجلسی مردم به نمایندگان و وکلای خود در خانه ملت اعتماد بیشتری پیدا می‌کنند.

احمدی با اذعان به اینکه نمایندگان مجلس یازدهم بیش از طرح شفافیت آرا موافق این طرح هستند، بیان کرد: حتماً در روزی که در مجلس در خصوص این طرح رأی‌گیری می‌شود، بنده جزو موافقین خواهم بود و مطمئناً نمایندگان مجلس یازدهم موافقت بیشتری خواهند داشت.

وی با اشاره به آغاز شفافیت در حضوروغیاب‌ها و تأخیرهای نمایندگان در مجلس یازدهم تصریح کرد: به‌شخصه به شفافیت مالی نمایندگان نیز اعتقاددارم، نمایندگان باید اکنون و بعد از چهار سال نمایندگی دارایی و اموال خود را نیز اعلام کنند و اگر قرار بر رشد مالی است، اموال نمایندگان باید رشد قابل‌قبول و نه رشد قارچ گونه داشته باشد.

نماینده مردم رشت در خانه ملت با بیان اینکه اجرای طرح شفافیت آرای نمایندگان مجلس موجب جلوگیری از سوءاستفاده‌های سیاسی، مالی و اجتماعی نمایندگان برشمرد و گفت: نماینده باید برای مردم و نظام کار کنند و برای مجلسی در طراز انقلابی بیش ازآنچه به نفع خودش است، فعالیت کند.

احمدی با اشاره به ویژگی‌های مجلس در طراز انقلابی بیان کرد: یکی از محورهایی که موجب می‌شود مجلس ما انقلابی باشد، شفافیت آرای نمایندگان و حتی شفافیت اموال نمایندگان است و مردم بدانند نماینده‌ای که انتخاب کرده‌اند چه قدر برای آن‌ها و به نفع آن‌ها کار می‌کند.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

منبع: فارس

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی نمایندگان مجلس مجلس شفافیت شفافیت ارای نمایندگان مجلس شفافیت اموال مجلس انقلابی مجلس یازدهم نماینده رشت شفافیت آرای نمایندگان نمایندگان مجلس طرح شفافیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۹۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت ارتقای سطح معنوی و علمی نیروهای انقلاب/ مشکلات مردم مدبرانه از نمایندگان مطالبه شود

عضو شورای عالی مجمع نیروهای انقلاب اصفهان بر ضرورت ارتقای سطح معنوی و علمی اعضای مجمع نیروهای انقلاب تاکید کرد و گفت: مسائل و مشکلات استانی و ملی باید به صورت مدبرانه و عاقلانه از نمایندگان مطالبه شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آیت الله سید حسین بهشتی‌نژاد امشب _چهارشنبه نهم فرودین _در نشست نوروزی مجمع نیروهای انقلاب اصفهان ضمن تبریک میلاد امام حسن (ع) اظهار کرد: شیعه به معنای پیرو سایه به سایه ائمه (ع) است، امشب ۱۷ ماه رمضان مصادف با جنگ بدر است که عدد مسلمانان در این جنگ ۳۱۳ نفر و عدد دشمنان ۳ برابر بود اما به دلیل اخلاص و استقامت مسلمانان فرشتگان به نصرت مسلمانان آمدند.

وی با اشاره به انتخابات اسفندماه گذشته، ضمن قدردانی از همه کاندیداهایی که با حضور خود به افزایش شور انتخاباتی کمک کردند، گفت: از همه کاندیداهایی که رأی آورده یا نیاوردند و به ویژه کاندیداهای مجمع می‌خواهیم که کمترین حرمت‌شکنی را نسبت به سایر کاندیداها نداشته باشند؛ چرا که هر کدام از کاندیداها ظرفیتی معنوی، علمی و انقلابی هستند که شناخته نشده‌اند.

عضو شورای عالی مجمع نیروهای انقلاب اصفهان با اشاره به برگزاری جلسات نوروزی و تصمیم برای افزایش تعامل و ارتباط با نمایندگان منتخب به صورت ماهانه ابراز کرد: برای اینکه مجمع نیروهای انقلاب اصفهان بخواهد پویاتر، زنده‌تر و بروزتر شود، لازم است به بازخوانی دیدگاه‌های مقام معظم رهبری بپردازد و خود را در مسیر ارتقای سطح معنوی، علمی و فنی در کنار تعامل با نمایندگان قرار دهد.

وی ادامه داد: گزارش گرفتن از نمایندگان منتخب به تنهایی مشکلی را حل نخواهد کرد بلکه لازم است مسائل و مشکلات استانی و حتی ملی باید به صورت مدبرانه و عاقلانه از نمایندگان مطالبه شود چرا که انتظارات از مجمع نیروهای انقلاب بیشتر است.

آیت الله بهشتی نژاد با اشاره به ظرفیت‌های مضاعف استان اصفهان، بر پیگیری جدی مطالبات مردم توسط نمایندگان استان تاکید و خاطرنشان کرد: با بروز بودن و ارتقای سطح علمی مجمع، نمایندگان نیز خواهند دانست که پشتوانه آنها انسان‌های آگاه و مطالبه‌گر فنی هستند نه افرادی که احساسی تصمیم می‌گیرند.

کد خبر 739808

دیگر خبرها

  • واکنش شورای نگهبان به ادعای یک نماینده درباره جریمه بی‌حجابی
  • با اجرای قانون شفافیت مالی تا حدودی از اسراف در انتخابات جلوگیری شد
  • دادستان کل: با اجرای قانون شفافیت مالی از اسراف در انتخابات جلوگیری شد
  • واکنش شورای نگهبان به ادعای یک نماینده درباره جریمه بی حجابی
  • با اجرای قانون شفافیت مالی از اسراف در انتخابات جلوگیری شد
  • تأثیر قانون شفافیت مالی در انتخابات مجلس از زبان دادستان کل کشور
  • ضرورت ارتقای سطح معنوی و علمی نیروهای انقلاب/ مشکلات مردم مدبرانه از نمایندگان مطالبه شود
  • ضرورت همدلی ۱۲ نماینده مازندران با استاندار به منظور رفع موانع استان
  • میزان افزایش حقوق کارگران، مجلسی‌ها را عصبانی کرد | وزیر کار زیر تیغ استیضاح؟
  • وزرایی که در سال ۱۴۰۲ از مجلس کارت زرد گرفتند