Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی طی پیامی، سالروز رحلت حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین 15 خرداد را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری فارس ازومیه سید مهدی قریشی طی پیامی، سالروز رحلت حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین 15 خرداد را تسلیت  گفت.

در متن این پیام آمده است: ملت بزرگ ایران در رهگذار پر فراز و نشیب تاریخ مقاومت خود در برابر جور و استبداد و بی عدالتی با پیروی از بزرگ مردی از سلاله اولیا، گام محکمی در مسیر ایستادگی، آزادی خواهی و استقلال طلبی نهاد و با رهبری حکیمانه پیر فرزانه و مرشد الهی خود با تقدیم شهیدان گلگون کفن، لاله‌های سرخ فتح و پیروزی را در دشت زیبای ایران اسلامی به شکفتن واداشت و پرچم حکومت اسلامی را در سرزمین حق جویان و شیعیان امام علی (ع) به اهتزاز درآورد و بار دیگر احیا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش دیگر این پیام آمده است: همه ساله نیمه خرداد ماه، برای ملت بزرگ ایران اسلامی، سالروز بزرگداشت یاد و نام امام خمینی (ره)، متفکر بزرگ عصر حاضر و احیاگر اسلام ناب محمدی است.

قریشی در بخش دیگر این پیام آورده است: امام خمینی (ره) آزاد مردی بی مانند و شخصیتی بی نظیر، نامی به بلندای تاریخ حق طلبی و حق خواهی ملت ایران اسلامی، رهبری فرزانه، متفکر، خداجو و عدالت خواه بود و بی شک عزت، اعتبار، اقتدار و اعتلای امروز ایران اسلامی، ثمره اقتدای مردم ایران به سیره معمار کبیر انقلاب اسلامی و بزرگ شاگرد مکتب آن یگانه دوران؛ مقام معظم رهبری است.

در بخش پایانی این پیام آمده: مجاورت ۱۴ خرداد، سالروز ارتحال ملکوتی امام راحل و قیام خونین ۱۵ خرداد در تقویم که نقطه عطفی در شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی ایران محسوب می‌گردد، یادآور این نکته است که انقلاب اسلامی با نام و اندیشه و راه امام خمینی رحمه الله علیه و شهدای والامقام انقلاب پیوندی از یاد نرفتنی دارد و بر ماست تا در جبهه صیانت از آرمان‌های امام راحل و انقلاب اسلامی پایدار و استوار بایستیم و برای ترویج فرهنگ انقلاب و امام عزیز تلاش کنیم و با حلقه‌های متحد و ناگسستنی همدلی و وحدت، دشمنان را چونان همیشه از توطئه‌های شوم خود ناامید و پایه‌های اقتدار و عزت ایران اسلامی را تضمین کنیم.

قریشی در این پیام گفته است: اینجانب سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره)، معلم مکتب انقلاب اسلامی و طبیب دل‌ها و احیا گر اسلام ناب محمدی (ص) را تسلیت عرض نموده و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای قیام ۱۵ خرداد، از آحاد مردم فهیم و غیور استان آذربایجان غربی ،مسئولین دستگاه های اجرایی ، نمایندگان و منتخبان ملت در مجلس شورای اسلامی  و نیروهای مسلح و مقتدر مستقر در استان میخواهم در این فرصت مغتنم تاریخی و طلیعه گام دوم انقلاب اسلامی بار دیگر با مرور اندیشه های امام راحل و تجدید پیمان با بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و شهدای والا مقام در ادامه مسیر مقتدرانه نظام اسلامی از تمامی ظرفیت های موجود در زمینه های  مختلف بهره بگیرند و با همتی بلند و اراده ای پولادین در مسیر تحقق منویات مقام معظم رهبری برای عزت و اعتلای نظام اسلامی تلاش کنند و از درگاه خداوند قادر متعال، پیروزی نهایی و اتصال نظام اسلامی به حکومت عدل مهدوی  را مسئلت دارم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: امام خمینی پیام تسلیت آذربایجان غربی نماینده ولی فقیه حضرت امام خمینی انقلاب اسلامی ایران اسلامی قیام خونین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۹۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت فرمانده سپاه امام رضا (ع) به مناسبت درگذشت استاد برجسته جودو

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، فرمانده سپاه امام رضا (ع) با صدور پیامی درگذشت استاد علی اصغر دهقان، را به جامعه ورزش استان و مردم شریف مشهد بویژه خانواده آن مرحوم تسلیت گفت.   سردار سرتیپ پاسدار سید هاشم غیاثی در این پیام آورده است: درگذشت استاد علی اصغر دهقان یکی از بنیانگذاران و اساتید جودو در خراسان رضوی، ضایعه‌ ای سنگین و غیر قابل جبران برای جامعه ورزش این استان است، بدون تردید خدمات ارزنده و نام نیک ایشان مانند نگینی درخشان بر تارک ورزش خراسان رضوی خواهد درخشید.   در ادامه پیام سردار غیاثی آمده است: در مقاطعی همکاری‌ ها و تلاش‌ های این استاد توانمند با معاونت تربیت بدنی سپاه استان خراسان رضوی به منظور ارتقاء سطح آمادگی‌ های دفاعی پاسداران موثر بوده است و می‌ توان اذعان کرد رشته جودو در خراسان رضوی با تمام افتخاراتش مدیون زحمات این استاد عالیقدر است.   سردار غیاثی افزوده است: «اینجانب وظیفه خود می‌دانم این مصیبت را به جامعه بزرگ ورزش استان و جودو کشور و خانواده آن مرحوم تسلیت عرض کنم و برای آن مرحوم از درگاه خداوند متعال آمرزش و غفران الهی و برای همه بازماندگان و علاقه‌ مندان به راه و منش آن مرحوم صبر مسئلت نمایم».

دیگر خبرها

  • پیام استاندار خراسان جنوبی به مناسبت "سالروز شکست آمریکا در طبس"
  • در سالروز رحلت حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) چه برنامه‌هایی برگزار می‌شود
  • دیدار نماینده ولی فقیه در لرستان با پاسداران
  • پیام تسلیت فرمانده سپاه امام رضا (ع) به مناسبت درگذشت استاد برجسته جودو
  • بیانیه سپاه شهداء آذربایجان غربی به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران
  • بیانیه مجمع نمایندگان گیلان به مناسبت روز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • پیام فرماندار ویژه مهاباد به مناسبت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • دریادار سیاری: پاسخ ارتش و سپاه به عبور از خط قرمزهای نظام قاطع و سخت است
  • پیام استاندار آذربایجان شرقی در سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • مراسم چهل و پنجمین سالگرد قیام مردم بلخاب افغانستان + فیلم