Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-24@13:28:13 GMT

استراماچونی و اعتراف به یک اشتباه بزرگ!

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۶۹۴۴۹

   به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، در سال 2012 و بعد از نتایج ضعیف اینتر و تغییرات متوالی مربیان، ماسیمو موراتی تصمیم عجیبی گرفت و به آندره آ استراماچونی، سرمربی گمنام و 34 ساله ایتالیایی اعتماد کرد. علیرغم شروعی فوق العاده، اینتر در آن فصل در نهایت در سری آ نهم شد و حالا استرا در مورد اتفاقات آن سال صحبت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

آندره آ استراماچونی گفت: "پیر آسیلیو به من گفت پیشنهاد موراتی را رد کن، زیرا او من را دوست داشت. اینتر شانس مربیان فوق العاده ای مثل جامپیرو گاسپرینی، کلودیو رانیری و رافا بنیتس را سوزانده بود و او دوست داشت من مسیر دیگری را از سری بی شروع کنم.

 

من به آسیلیو گفتم احمق نیستم و می دانم که چرا اینگونه صحبت می کنی، زیرا به من علاقمندی. اما من مردی بی سابقه در ابتدای دهه سی سالگی بودم و چگونه می توانستم از پذیرش پیشنهاد اینتر امتناع کنم.

 

ترسیدن بخشی از ویژگی شخصیتی من نیست، من انسانی ترسو نیستم و همیشه برای بدست آوردن این شانس تلاش کردم. وقتی آسیلیو با من تماس گرفت، در حال رفتن به مراسم دریافت جایزه با روبرتو سامادن بودم. آسیلیو به من گفت چیزی به روبرتو نگو، بهانه ای بیاور و پیش من بیا. من نیز مانند یک بازیگر به سامادن گفتم اتفاقی افتاده و باید بروم.

 

نیم ساعت بعد که با آسیلیو تماس گرفتم، انگار صدا روی بلندگو بود و او به من گفت همه چیز خوب پیش می رود. بعد از سه دقیقه جلسه با موراتی، لحن او تغییر کرد و کاغذ و قلمی به من داد و پرسید تیم تو قرار است چگونه بازی کند؟ و من آنچه را که فکر می کردم گفتم. من گفتم با مصدومیت اسنایدر، تیم فاقد یک پلی میکر واقعی است و این نقش می تواند بر عهده استانکوویچ باشد.

 

سپس گفتم که دیگر نمی توان از کریستن چیوو دیگر در جناحین استفاده کرد و دیگو میلیتو و جامپیرو پاتزینی هر دو باید در ترکیب باشند. سپس بعد از پنجاه دقیقه موراتی به من گفت اما تو سرمربی جدید اینتر هستی، اتفاق غیرقابل تصور برایم رخ داده بود. اگر امروز پیشنهاد پذیرش اینتر به من برسد دیگر قبول نمی کنم و مشکلی با اعتراف به اشتباهم ندارم و این یکی از اشتباهات دوران جوانی من بود."

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: استراماچونی بازیکن ورزشی استقلال ورزش فوتبال جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۹۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) اشتباه ادبی مهران مدیری در برنامه‌اش

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: چند ثانیه

دیگر خبرها

  • (ویدیو) اعتراف عجیب ذوالنوری؛ نفهمیدیم به چه چیزی در مجلس رای می‌دهیم!
  • (ویدئو) اشتباه ادبی مهران مدیری در برنامه‌اش
  • اعتراف کارشناس اسرائیلی به مسخره شدن توسط ایرانی‌‎ها | ببینید
  • دومین شکست بزرگ اطلاعاتی اسرائیل پس از طوفان الاقصی چیست؟
  • بارتومئو بالاخره اعتراف کرد: بله، اشتباه کردم
  • شکار بزرگ لیورپول از ایتالیا
  • کنایه ماسیمو موراتی به یوونتوس: اگر آن اتفاقات نبودند، اینتر 25 اسکودتو می‌داشت
  • اعتراف اینتری‌ها به اشتباه در لو دادن خرید طارمی و زیلینسکی
  • اعتراف بزرگ سرمربی پرسپولیس در ۴۸ سالگی + ویدئو
  • یعنی چی که می‌خواهند استراماچونی را جانشین نکونام بکنند | پرسپولیس در کمین استقلال نشسته اما آقایان به دنبال حاشیه‌اند