Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@13:59:41 GMT

کشف ۱۵۳ قبضه سلاح غیرمجاز در استان خوزستان

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۶۹۴۷۷

کشف ۱۵۳ قبضه سلاح غیرمجاز در استان خوزستان

فرمانده انتظامی استان خوزستان از کشف ۱۵۳ قبضه سلاح غیرمجاز در چند روز گذشته در این استان خبر داد. ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۶ اجتماعی پلیس نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ سردار حیدر عباس‌زاده درباره مبارزه بی‌امان با دارندگان سلاح غیرمجاز، عاملان خرید و فروش سلاح و مهمات غیرمجاز و عاملان تیراندازی‌ها در استان خوزستان، اظهار کرد: در راستای ارتقاء امنیت عمومی استان خوزستان، طرح جمع‌آوری سلاح و مهمات غیرمجاز و دستگیری افرادی که به سمت منازل، اماکن، مغازه‌ها و خودروها تیراندازی می‌کنند، با برنامه‌ریزی‌های مناسب و ارائه راهکارهای اجرایی، دستورات عملیاتی به پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان ابلاغ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان خوزستان ادامه داد: پلیس اطلاعات و امنیت عمومی با همکاری سایر یگانها با کار اطلاعاتی و تلاش مستمر در سطح استان در چهار روز گذشته با هماهنگی قضائی در چندین عملیات پی در پی 91 متهم که از عاملان تیراندازی‌ها و دارندگان سلاح غیرمجاز بودند را شناسایی و دستگیر کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان، 27 قبضه سلاح جنگی، 126 قبضه سلاح شکاری (مجموعاً 153 قبضه سلاح غیرمجاز) به همراه یک هزار و 736 عدد انواع فشنگ کشف شد.

وی با بیان اینکه در 75 روز گذشته از سال جاری، تعداد یک هزار و 545 قبضه سلاح و 16 هزار و 58 فشنگ جنگی و شکاری کشف شده، گفت: در این مدت، یک هزار و 204 متهم نیز دستگیر شدند.

عباس‌زاده با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی، خاطرنشان کرد: پلیس با عاملان خرید و فروش سلاح، دارندگان سلاحهای غیر مجاز و عاملان تیراندازی برخورد جدی داشته و در این امر مصمم است تا محیط را برای متخلفان ناامن و برای آحاد مردم آرامش در پی داشته باشد.

انهدام باند قاچاق سلاح و مهمات در اصفهان / محموله از مهاباد به لردگان منتقل می شد

انتهای پیام/

R1370/P/S2,21,1392/CT12 واژه های کاربردی مرتبط پلیس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پلیس عملیات پلیس پلیس کشفیات کشفیات پلیس استان خوزستان سلاح غیرمجاز قبضه سلاح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۹۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی کودکانه با سلاح در لرستان/ خاله ۱۴ساله جان باخت

فرمانده انتظامی خرم‌آباد از تیراندازی یک کودک پنج ساله به‌سمت خاله‌اش خبر داد. - اخبار استانها -

سرهنگ نبی‌الله قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خرم‌آباد، با اشاره به حادثۀ تیراندازی منجر به فوت در این شهرستان گفت: عوامل نیروی انتظامی ساعت 17 عصر روز گذشته در پی اطلاع مرکز فوریت‌های 110 مبنی‌بر یک فقره تیراندازی منجر به فوت در یکی از روستاهای اطراف خرم‌آباد بلافاصله در محل حادثه حاضر شدند.

او اضافه کرد: یک کودک پنج ساله بر اثر سهل‌انگاری شخص دارندۀ سلاح مجاز در حین بازی با سلاح به‌سمت خالۀ خود که حدود 14سال دارد شلیک و او بر اثر این حادثه فوت می‌کند.

قتل یک دندان‌ساز در الشتر

فرمانده انتظامی خرم‌آباد تأکید کرد: فقط افرادی که پروانه سلاح به‌نام آن‌ها است مجاز به استفاده و نگهداری از سلاح هستند و در صورت بروز حوادث برابر قانون  با این افراد برخورد می‌شود.

او بیان کرد: از دارندگان سلاح مجاز درخواست می‌شود سلاح خود را دور از دسترس کودکان نگهداری کنند که شاهد بروز حوادث مرگبار نباشیم.

انتهای پیام/ 645

 

دیگر خبرها

  • صدور مجوز حمل سلاح برای معلمان مدارس در تنسی آمریکا
  • ایالت تِنسی لایحه حمل سلاح برای آموزگاران را تصویب کرد!
  • یک سال پس از تیراندازی مرگبار در مدرسه نشویل آمریکا
  • تیراندازی مرگبار کودک ۵ ساله به سمت خاله ۱۴ ساله‌
  • کودک ۵ ساله خرم‌آبادی خاله‌ ۱۴ ساله‌اش را کشت!
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره اراذل و اوباش در رودان
  • تیراندازی مرگبار کودک ۵ ساله به‌سمت خاله‌اش
  • بازی کودکانه با سلاح در لرستان جان خاله ۱۴ساله را گرفت
  • بازی کودکانه با سلاح در لرستان/ خاله ۱۴ساله جان باخت
  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سراوان