Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

مارک اسپر وزیر دفاع آمریکا به شبکه «ان بی سی نیوز»  گفت:‌« من فکر می کردم که باید دو کار انجام دهم، از بعضی خسارت‌ها دیدن کنم و با نظامیان حرف بزنم.»

اخبار بین الملل- نیروهای امنیتی آمریکا روز گذشته با خشونت معترضان را در بیرون از کاخ سفید متفرق کردند و بلافاصله دونالد ترامپ به همراه بعضی مقامات ارشد دولت آمریکا از جمله مارک اسپر مسیر پاکسازی شده از متعرضان را قدم زنان طی کردند تا به کلیسای تاریخی «اِپیسکوپِیلیِن» برسند، سپس ترامپ در حالی که انجیل به دست داشت در بیرون از کلیسا عکس انداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اقدام ترامپ و حضور مقامات نظامی با انتقادهای گسترده مواجه شد.

اسپر در گفت‌وگوی خود با ان بی سی نیوز مدعی شد که در یک کار انجام شده قرار گرفته و هیچ اطلاعی از نیت و برنامه ترامپ نداشته است.

وزیر دفاع آمریکا گفت: «من نمی دانستم کجا می روم. من می خواستم ببینم خسارت‌ها تا چه حدی واقعی هستند.»

هرچند یکی از سخنگویان وزارت دفاع آمریکا بعدا به ان بی سی نیوز گفته که اسپر می‌دانست کلیسای اِپیسکوپِیلیِن یکی از مکان‌هایی است که قرار است بازدید کند اما نمی‌دانست که رئیس جمهور می‌خواهد از فرصت استفاده کند تا عکس بگیرد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: ترامپ وزیر دفاع آمریکا دولت آمریکا کاخ سفید وزیر دفاع وزیر دفاع آمریکا ترامپ دفاع آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۹۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشاگری دوروف مالک تلگرام درباره تلاش دولت آمریکا برای جاسوسی از کاربران (فیلم)

   



منبع:فرنگ نوشت

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: سخنگوی دولت : پلتفرم های واتساپ و تلگرام تحت حمایت دولت آمریکا هستند ببینید | وزیر ارتباطات: فیلتر شدن اینستاگرام و تلگرام ربطی به ما یا حتی دولت ندارد ببینید | وزیر کشور: اینترنت فیلتر نیست / اینستاگرام و تلگرام باید به ما تعهد بدهند

دیگر خبرها

  • گاف جنجالی و جدید بایدن در حین گرفتن عکس دسته‌جمعی (فیلم)
  • افشاگری دوروف مالک تلگرام درباره تلاش دولت آمریکا برای جاسوسی از کاربران (فیلم)
  • روزنامه آمریکایی: وزیر خارجه آمریکا به چین می‌رود
  • روزنامه آمریکایی: وزیر دفاع آمریکا به چین می‌رود
  • پولیتیکو: وزیر خارجه آمریکا به چین می‌رود
  • پولیتیکو: وزیر دفاع آمریکا به چین می‌رود
  • ساختمان قرن هفدهمی بورس دانمارک در آتش سوخت/ تلاش برای نجات نوتردام کپنهاگ (فیلم)
  • گفت‌وگوی تلفنی وزیر دفاع آمریکا با ولیعهد بحرین
  • گفت‌وگوی وزرای دفاع آمریکا و قطر درباره حمله ایران
  • وزیر دفاع آمریکا: ایالات متحده به دنبال تشدید تنش نیست