Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@21:07:34 GMT

حمایت ترامپ از بازگشت روسیه به گروه هفت

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۶۹۵۲۷

حمایت ترامپ از بازگشت روسیه به گروه هفت

رییس‌جمهوری آمریکا امروز (چهارشنبه) اعلام کرد، دعوت از ولادیمیر پوتین برای پیوستن مجدد به گروه هفت امری منطقی است زیرا اگر مسکو در این گروه نماینده داشته باشد، حل مسائل متعدد بسیار آسان‌تر می‌شود.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، دونالد ترامپ، رییس‌جمهوری آمریکا در گفت‌وگویی با شبکه رادیویی فاکس‌نیوز با حمایت از بازگشت روسیه به گروه هفت، اظهار کرد: بسیاری از چیزهایی که ما راجع به آن صحبت می‌کنیم، درباره پوتین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او را در اطاق جلسات داشته باشید و کارها را انجام دهید.

این در حالی است که برخی دیگر از اعضای گروه هفت از جمله کانادا اعلام کرده‌اند که مخالف بازگشت روسیه به این گروه هستند. آلمان نیز اعلام کرده که اکنون زمان تغییر چارچوب نشست‌ها نیست.

پیش‌تر سخنگوی اتحادیه اروپا از مخالفت این سازمان با بازگشت مجدد روسیه به جمع کشورهای عضو گروه جی هفت خبر داد.

ترامپ روز شنبه گفته بود که نشست گروه هفت را که قرار بود در کمپ دیوید برگزار شود، تا سپتامبر ۲۰۲۰ به تعویق می‌اندازد و به دنبال دعوت از استرالیا، روسیه، کره جنوبی و هند برای شرکت در این نشست است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: روسيه آمریکا گروه هفت گروه هفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۹۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کانکت پلاس پلی برای بازگشت نخبگان و تأسیس شرکت دانش بنیان

معاون سرمایه انسانی سازمان توسعه همکاری های علمی و فناورانه بین المللی گفت: این سازمان از متخصصان خارج از کشور که قصد تاسیس شرکت دانش بنیان در ایران دارند حمایت مالی و زیرساختی می کند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سید علی حسینی؛ معاون توسعه روابط علمی و سرمایه انسانی سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین المللی معاونت علمی با توجه به جزئیات مدل حمایتی سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه از فناوران و محققان ایرانی خارج از کشور در قالب پروژه و پلتفرم "کانکت پلاس" گفت: هدف از "کانکت پلاس" طراحی سامانه‌ای برای همکاری با متخصصان ایرانی خارج از کشور است و برنامه و تسهیلاتی برای نخبگانی که به کشور باز می‌گردند، درنظر گرفته شده است.

براساس این پروژه نخبگان و فارغ التحصیلانی که قبلاً در خارج از کشور شرکت تأسیس و یا محصولی تولید کردند و می‌خواهند مشابه آن را در ایران تولید و یا شرکت دانش بنیان در ایران تأسیس کنند، مورد حمایت اولیه و فناورانه ما قرار خواهند گرفت.

معاون توسعه روابط علمی و سرمایه انسانی سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین المللی معاونت علمی با اشاره به اینکه با همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی، یک گرنت 500 میلیون تا یک میلیارد تومانی بلاعوض و همچنین جذب سرمایه از صندوق ها و وی سی های همکار کانکت به افرادی که به دنبال تأسیس شرکت دانش بنیان هستند، اعطا می‌شود، گفت: همچنین یک سری امکانات زیرساختی و فضاهای مازاد در پارک‌ های فناوری پردیس، دانشگاه صنعتی شریف، تهران، اصفهان، شیراز و … در اختیار این افراد قرار داده خواهد شد.

1700 نفر در برنامه "کانکت‌پلاس" معاونت علمی ثبت‌نام کردند/ 380 نفر در پروژه جایگزین سربازی معاونت علمی تأیید شدند

وی با بیان اینکه طی دو ماه و نیم، 380 پروپوزال واصل شده است تصریح کرد: از این تعداد 100 پروپوزال به شرکت دانش بنیان تبدیل شد و باقی طرح‌ها در حال داوری و ارزیابی است. همچنین ما پروژه‌های این افراد را به سرمایه گذاران معرفی خواهیم کرد چرا که بعضاً برخی از طرح‌ها به حمایت بالای چند میلیارد تومان نیاز دارند و از آنجا که این پروژه‌ها پیش از آن اجرایی شده، ریسک سرمایه گذاری شأن کمتر است.

حسینی دومین حمایت در قالب پروژه کانکت پلاس را حمایت از محققان پسادکتری عنوان کرد و گفت: در همین راستا از هزار و 700 محقق پسادکتری در سال 1402 حمایت کردیم. فرد ابتدا باید پروپوزال خود را در پلتفرم کانکت پلاس بارگذاری کند و ما قبل از اپلای کردن، او را به دانشگاه یا پژوهشگاه معرفی می‌کنیم و اگر پروپوزال فرد تأیید شود، در دانشگاه جذب و علاوه بر اعطای حقوق استادیار پایه و یک گرنت حدود 300 میلیون تومانی، به مدت یک سال بیمه خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • روسیه از واگذاری کرسی نمایندگی افغانستان در سازمان ملل به طالبان حمایت می‌کند
  • بازگشت بهزاد خلج به تلویزیون/ «آقای قاضی؛ شعبه ۱۲۱» روی آنتن شبکه دو می‌رود
  • حمایت قاطع از بازگشت گشت ارشاد به خیابان‌ها
  • حمایت قاطع آقاتهرانی از بازگشت گشت ارشاد به خیابان‌ها
  • ترامپ اوکراین را بخشی از روسیه می‌داند
  • اعلام شرط روسیه برای بازگشت به معاهده منع جامع آزمایش هسته‌ای
  • لاوروف شرط بازگشت به معاهده منع جامع آزمایش هسته‌ای را گفت
  • شرط روسیه برای بازگشت به معاهده منع جامع آزمایش هسته‌ای
  • 4 سورپرایز درفت 2024؛ از بازگشت هیولا تا قهرمان المپیک/ اخبارWWE
  • کانکت پلاس پلی برای بازگشت نخبگان و تأسیس شرکت دانش بنیان