Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از آتش سوزی در بخشی از انبارهای شرکت فولاد خوزستان خبر داد. ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۰ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

ابراهیم قنبری در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در اهواز، اظهار داشت:بعد از ظهر امروز در ساعت حدود 13:30 امروز بخشی از انبارهای شرکت فولاد خوزستان دچار آتش سوزی شد که بلافاصله خودروهای آتش نشانی به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این آتش سوزی همچنان در بخش‌هایی از انبارهای این شرکت ادامه دارد که ماموران در حال جلوگیری از سرایت آتش به سایر بخش‌های این شرکت هستند

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به محل آتش سوزی گفت: این آتش سوزی در نزدیکی در شماره چهار شرکت فولاد خوزستان رخ داده و سازمان آتش نشانی اهواز با هفت خودرو و شرکت فولاد با هفت خودروی آتش نشان در حال مهار آتش هستند.

هشدار منابع‌طبیعی گلستان درباره آتش‌سوزی جنگل‌ها؛ مناطق بحرانی شناسایی شدحکایت دوست‌دار محیط زیستی که در محاصره آتش خائیز قرار گرفت و سوختکهگیلویه و بویراحمد| آتش خسارت فراوانی به مراتع و گونه‌های گیاهی خائیز وارد کرد

انتهای پیام/343/ ت

R41468/P/S6,57/CT1 واژه های کاربردی مرتبط آتش‌نشانی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آتش نشانی آتش نشانی شرکت فولاد خوزستان آتش نشانی آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۹۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی یک کارگاه شیرینی پزی در رشت

به گزارش «تابناک»، شهرام مؤمنی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به جزئیات حریق در یکی از مناطق شهر رشت اظهار کرد: حادثه آتش سوزی عصر پنج شنبه به مرکز فرماندهی ۱۲۵ آتش نشانی رشت اطلاع داده شد.

رئیس سازمان آتش نشانی رشت از اعزام ۲۵ آتش نشان و افسر ارشد به همراه ۸ خودروی آتش نشانی به محل حادثه واقع در صف سر، خیابان بابایی خبر داد و افزود: یک باب کارگاه شیرینی پزی و پشت بام ۲ باب منزل مسکونی طعمه شعله‌های آتش شد.

وی با تاکید بر وجود سقف پرسیانا (پلاستیک سریع ال اشتعال) و بهم چسبیده ادامه داد: با توجه به شدت شعله‌های آتش تیم‌های عملیات از چندین طرف نسبت به مهار و پیشگیری از گسترش آن اقدام کردند.

رئیس آتش نشانی و خدمات ایمنی رشت تصریح کرد: علت آتش سوزی در دست بررسی است و به کسی آسیب جانی نرسید.

دیگر خبرها

  • مهار آتش در کارگاه شیرینی پزی
  • آتش سوزی یک کارگاه شیرینی پزی در رشت
  • آتش سوزی یک کارگاه شیرینی پزی در رشت/ سقف ۲ خانه سوخت
  • افزایش پرواز‌های فرودگاه بین المللی اهواز در نوروز امسال
  • افزایش پروازهای فرودگاه بین المللی اهواز در نوروز امسال
  • جزئیات روند پیشرفت پروژه‌های آب و فاضلاب خوزستان
  • آتش در بازارچه صیقلان رشت مهار شد
  • جزییات حریق در بازارچه صیقلان رشت/یک مغازه در آتش سوخت
  • مهار آتش سوزی یک هکتار از جنگل های تالش
  • آتش سوزی جنگل‌های مرزن آباد چالوس مهار شد