Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با بیان اینکه مردم سیستان و بلوچستان فاصله گذاری اجتماعی را رعایت نمی کنند، گفت: آمار مبتلاشدگان به بیماری کرونا در سیستان و بلوچستان به ۲ هزار و ۵۲۶ نفر رسید.

«سید مهدی هاشمی شهری» در گفتگو با خبرنگار شبستان گفت: افزایش روزانه مبتلایان به کرونا در هفته های اخیر نشان از آن می دهد که مردم دستور العمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت نمی کنند و اگر این شرایط حاکم باشد روز به روز  شاهد مبتلا شدن جمعیت زیادی از هم استانی های ما به بیماری کرونا خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با اشاره به اینکه 90 مورد جدید به بیماران کرونایی اضافه شده است، ادامه داد: روند ابتلا به بیماری کرونا در سیستان و بلوچستان فوق العاده بوده است.  

 

هاشمی شهری تصریح کرد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تا کنون  3 هزار و 615 بیمار تنفسی در بیمارستانهای بستری شده اند که از این آمار 3 هزار و 36 بیمار ترخیص شده اند.

 

وی با اشاره به اینکه 2 هزار و 526 نفر در سیستان و بلوچستان به بیماری کرونا مبتلا شده اند، افزود: در حال حاضر 61 بیمار کرونایی در بیمارستان های سطح استان بستری هستند.  

 

هاشمی تصریح کرد: عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی و دستور العمل های بهداشتی، دورهمی ها و حضور در مراسمات پرسه  و عروسی ها، عواملی هستند که خطر ابتلا به بیماری کرونا را افزایش می دهد و جداً باید از آن خودداری کنیم.

پایان پیام/291

منبع: شبستان

کلیدواژه: دورهمی ها فاصله گذاری اجتماعی بیماری کرونا سیستان و بلوچستان بیماری کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۹۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت مردم توسعه سیستان و بلوچستان را شتاب می‌بخشد

 رضا شریفی در آیین گرامیداشت تلاشگران و حامیان عرصه سلامت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: استانداری سیستان و بلوچستان به صورت تمام قد در کنار تیم بهداشت و درمان خواهد بود تا لحاظ لجستیک و پشتیبانی‌هایی که در شان و تراز همکاران بهداشت و درمان است بتوانیم قدمی برداریم.

وی با اشاره به اتفاقات خوبی که سال گذشته در همه شاخص‌ها در سیستان و بلوچستان رقم خورده است ادامه داد: سهم بهداشت و درمان سهم بسیار کم نظیری در کشور و به دنبال آن در این استان است، به دنبال این هستیم تا با کمک مدیران دانشگاه علوم پزشکی کمبود‌هایی که در برخی از نقاط شاهد آن هستیم را برطرف کنیم.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه باید تمام تلاش خود را به کار ببریم تا انسجام اجتماعی و تمرکز مدیریتی در استان بهم نریزد تصریح کرد: این مدل تلاش و زحمتی که اکنون در استان صورت می‌گیرد را باید توسعه و ادامه دهیم.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته در همه شاخص‌های زیربنایی، اقتصادی، ظرفیت سازی در مرز، سواحل مَکُران، شیلات و پتروشیمی شاهد رشد در سیستان و بلوچستان بودیم همچنین در حوزه اجتماعی یعنی امید و رضایت مردم از مسوولان رشد قابل توجهی در استان داشتیم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • مشارکت مردم توسعه سیستان و بلوچستان را شتاب می‌بخشد
  • بیشترین موارد ابتلا به مالاریا در سیستان‌و بلوچستان بوده‌است
  • استعدادهای برتر ادبی و هنری سیستان و بلوچستان حمایت شوند
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • شناسایی ۶۱۲ مبتلا به سرخک در ۱۴۰۲/ بیشترین آمار در ۴ استان
  • سیستان و بلوچستان بالاترین ظرفیت معادن را دارد
  • شهدا مایه افتخار سیستان و بلوچستان هستند
  • استعداد‌های برتر ادبی و هنری سیستان و بلوچستان باید حمایت شوند
  • ابتلای ۶ نفر به تب کریمه کنگو در سیستان و بلوچستان/ فوت ۱ مبتلا
  • دانشگاه برای ارتقای عقلانیت در حکمرانی استان مؤثر باشد