Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین از گاردین، خانم واشنگتن در حالی که می‌کوشید جلوی ریختن اشک‌هایش را بگیرد، رو به مردم ایستاد و جیانا هم سر خود را بالا گرفته بود و مادرش را نگاه می‌کرد. او گفت: می‌خواستم همه بدانند این چیزی است که آن افسرها از ما گرفته‌اند. همه آنها در پایان روز به خانه پیش خانواده‌شان می‌روند اما جیانا دیگر پدر ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جورج هرگز نمی‌تواند بزرگ شدن این دختر را ببیند، دانشگاه رفتن را. او نمی‌تواند دست در دست دخترش در خیابان قدم بزند.

در هشتمین روز ناآرامی‌های سراسری در آمریکا، شهر هیوستن که زادگاه فلوید است شاهد یک راهپیمایی آرام در بزرگداشت یاد و خاطره یک «غول خوش‌قلب» بود. هزاران نفر همراه شهردار هیوستن و رئیس پلیس و گروهی از معترضان اسب‌سوار به خیابان آمدند و به اعضای خانواده فلوید تسلیت گفتند. پلیس هم از نزدیک بر ماجرا نظارت می‌کرد.

با اینکه در بسیاری از شهرهای آمریکا حکومت نظامی و مقررات منع رفت و آمد اعلام شده، مردم بدون توجه به خیابان‌ها آمدند و اعتراض خود را به نژادپرستی پلیس و پلیس نژادپرست اعلام کردند. حکومت نظامی در نیویورک هم تا اوایل هفته آینده به وقت ایران تمدید شده است. هر چند بیل دبلاسیو، شهردار نیویورک امیدوار است بدون خشونت و درگیری به بحران‌ها پایان دهد.

کد خبر 517859 برچسب‌ها آمریکا - دونالد ترامپ جورج فلويد

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: آمریکا دونالد ترامپ جورج فلويد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۹۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلیپین نخستین حریف نوجوانان دختر ایران/ تلاش ۱۳ تیم برای جام

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فدراسیون والیبال، پانزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زیر ۱۸ سال دختر آسیا از تاریخ ۲۷ خرداد تا سوم تیرماه ۱۴۰۳ در ناخون پاتوم کشور تایلند برگزار می‌شود و تیم ملی نوجوانان دختر ایران در این رقابت‌ها شرکت می‌کند.

۱۳ تیم در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند که شاگردان فاطمه شعبان خمسه سرمربی تیم ایران در گروه دوم با تیم‌های ژاپن و فیلیپین همگروه هستند.

گروه‌بندی مرحله مقدماتی رقابت‌های قهرمانی نوجوانان دختر آسیا به قرار زیر است:

گروه A: تایلند، ازبکستان و ماکائو

گروه B: ژاپن، ایران و فیلیپین

گروه C: چین، قزاقستان و هنگ‌کنگ

گروه D: کره‌جنوبی، چین‌تایپه، هند و استرالیا

شاگردان شعبان خمسه در روز نخست مسابقات (۲۷ خرداد) به مصاف فیلیپین می‌روند که پیروزی در این دیدار برای صعود به جمع هشت تیم برتر اهمیت زیادی دارد. ملی‌پوشان نوجوان دختر در روز دوم (۲۸ خرداد) و آخرین دیدار مرحله گروهی مقابل ژاپن صف‌آرایی خواهند کرد. تیم ایران ۲۹ خرداد استراحت دارد.

برنامه کامل مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان دختر به وقت محلی به قرار زیر است:

یکشنبه ۲۷ خرداد

ساعت ۱۲:۳۰ هند – چین‌تایپه

ساعت ۱۵ کره‌جنوبی – استرالیا و قزاقستان – هنگ‌کنگ

ساعت ۱۶:۳۰ ازبکستان – ماکائو و ایران – فیلیپین

دوشنبه ۲۸ خرداد

ساعت ۱۲:۳۰ هند – استرالیا

ساعت ۱۵ کره‌جنوبی – چین تایپه و چین – قزاقستان

ساعت ۱۶:۳۰ تایلند – ماکائو و ایران – ژاپن

سه‌شنبه ۲۹ خرداد

ساعت ۱۲:۳۰ استرالیا – چین‌تایپه

ساعت ۱۵ کره جنوبی – هند و چین – هنگ‌کنگ

ساعت ۱۶:۳۰ ازبکستان – تایلند و ژاپن – فیلیپین

تیم‌های شرکت کننده در این رقابت‌ها روز چهارشنبه ۳۰ خرداد استراحت دارند و مراحل بعدی مسابقات از روز پنج‌شنبه ۳۱ خرداد آغاز می‌شود و به مدت چهار روز پیگیری خواهد شد. بر این اساس در پایان مرحله مقدماتی تیم‌های اول و دوم چهار گروه در ادامه مسابقات برای مقام‌های اول تا هشتم به میدان می‌روند و پنج تیم دیگر برای جایگاه‌های نهم تا سیزدهم تلاش خواهند کرد.

تیم‌های گروه A و گروه C (گروه ایران) در مرحله دوم مسابقات به مصاف یکدیگر می‌روند و دو گروه دیگر (B و D) نیز در مرحله دوم حریف هم خواهند شد. پنجمین مرحله تمرینات تیم ملی نوجوانان دختر از شنبه ۲۵ فروردین تا چهارم اردیبهشت در کمپ تیم‌های ملی والیبال زنان (چمران) در مجموعه ورزشی آزادی تهران پیگیری شد.

کد خبر 6088332 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • غرق شدن دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار
  • کشف جسد دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار + جزییات ماجرا
  • فیلیپین نخستین حریف نوجوانان دختر ایران/ تلاش ۱۳ تیم برای جام
  •  دختر نوجوان قربانی بازی کودکانه خواهرزاده‌اش شد
  • سه بیمار شیرازی با اهدای عضو دختر ۱۸ ساله تربت جامی جان دوباره گرفتند
  • ربودن کودک ۴ ساله با خودرو به بهانه کمک
  • ربودن کودک چهار ساله با خودرو مادرش
  • ربودن کودک ۴ ساله با خودرو مادرش | سارقان کمک کردند ماشین خراب روشن شود اما...
  • ببینید | هشدار جدی به مردم؛ این ۲ کار را کنار خیابان انجام دهید، توسط پلیس حسابی جریمه می‌شوید!
  • حکم اعدام آقای کارگردان شکسته شد