Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، به نقل از آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) آیت‌الله  سعیدی،امام جمعه قم و تولیت حرم حضرت معصومه(س) با صدور پیامی به مناسبت سالگرد عروج بنیانگذار جمهوری اسلامی، گفت:با توجه به وضعیت داخلی آمریکا، بیش از گذشته  آمریکای جنایتکار به سمت افول و سرنگونی خودش حرکت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در این پیام اضافه کرده است: انقلاب اسلامی وارد گام دوم خود شده و به اعتراف تحلیلگران بزرگ جهان مسیر روشنی را برای آینده خود ترسیم کرده است. انقلاب اسلامی ایران نقطه عطف تاریخ بوده و سرچشمه حیات تمدن نوین اسلامی را رقم خواهد زد.

امام‌جمعه قم همچنین با اشاره به سالگرد رحلت امام (ره) اظهارکرد: امام راحل با مقاومت و هدایت‌های خود و با داشتن مرجعیت فقهی، فرهنگی، سیاسی، اخلاقی و عبادی اسلام ناب را زنده کرد.

سعیدی گفت: امام راحل در عصر سرد حکومت‌های دین‌ستیز و بی‌رحم جهانی پرچم دین‌داری و استکبارستیزی را با تکیه‌بر حمایت از مستضعفان برافراشته نمود.

نماینده، ولی فقیه در قم عنوان کرد: در دامن انقلاب اسلامی مردم پاک‌طینت ایران انقلاب خود را بر اساس دین‌داری و خردورزی بنا کردند که حاصل آن تربیت انسان‌های بزرگی، چون سردار قاسم سلیمانی است.

او افزود: در این روز تاریخی باید به روح بلند تمام کفن پوشان حادثه ۱۵ خرداد و روز‌های بعد از آن درود بفرستیم.

انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امام خمینی انقلاب اسلامی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه دشمنی آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۹۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخلاص امام راحل(ره) بزرگ‌ترین پشتوانه کمیته امداد است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام رضا باوقار صبح چهارشنبه در دیدار با مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل اظهار کرد: رسالت کمیته امداد خدمت‌رسانی به نیازمندان و محرومان جامعه است تا طعم شیرین خدمت بی‌منت را بچشند.

وی افزود: همواره به وجود کمیته امداد و برنامه‌های حمایتی و تنوع خدمات آن افتخار می‌کنیم و این نهاد ارزشمند مایه فخر و مباهات همه ما است.

حجت‌الاسلام باوقار بیان کرد: در کنار دعا برای کارگزاران این مجموعه ارزشی، همواره به خدمت‌گذاران صدیق سنگر رفع مشکلات محرومان به ویژه در نهاد کمیته امداد، غبطه می‌خوریم و امیدواریم اجر و پاداش آنها بی‌انتها باشد.

امام جمعه شهرستان مشگین شهر گفت: امام راحل (ره) با اخلاصی تمام و باور و اعتقاد عمیق، در سال ۵۷ دستور شکل‌گیری کمیته امداد را داد تا این نهاد بتواند خادمی لایق و شایسته برای محرومان و نیازمندان باشد.

وی خاطرنشان کرد: موفقیت این نهاد را مرهون نفس پاک امام و اخلاص بنیانگذار کبیر انقلاب می‌دانیم و در عرصه محرومیت زدایی به ویژه توانمندسازی، اشتغال‌زایی، تامین مسکن و رفع نیازمندی موردی گروه‌های آسیب‌پذیر، فعالیت کمیته امداد بی‌نظیر بوده است.

باوقار افزود: فعالیت‌های خوبی را در سال گذشته در شهرستان مشگین شهر به همت و همراهی کمیته امداد شاهد بودیم و باید این فعالیت‌ها به صورت موثر و روشنگرانه تبیین و تشریح شود.

کد خبر 6087033

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش ائمه جماعات استان قم
  • تجدید میثاق مدیرعامل و کارکنان بانک توسعه تعاون با آرمان‌های امام راحل
  • همه دستاوردهای امروز ایران اسلامی، از برکات نهضت امام راحل است
  • حرکت به سمت بیانیه گام دوم انقلاب وظیفه اصلی فرماندار کاشان
  • ذلت، تنها دستاورد آمریکا در عملیات پنجه عقاب
  • اخلاص امام راحل(ره) بزرگ‌ترین پشتوانه کمیته امداد است
  • تنبیهِ متجاوز؛ از طوفان شن تا وعده صادق
  • ۲ راهبرد ایران برای افزایش اقتدار و حرکت به سوی قله
  • ایران اسلامی رسالت جهانی دارد/تربیت جوانان خداجوی آخر زمانی
  • تجدید میثاق جامعه کار و تولید کشور با آرمان‌های امام راحل