Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@14:11:00 GMT

گاوداری سه هزار راسی در بخش کوزران احداث می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۶۹۷۷۵

گاوداری سه هزار راسی در بخش کوزران احداث می‌شود

فضل الله رنجبر روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا، به بازدید از محل احداث این گاوداری اشاره کرد و گفت: در این طرح برای ۴۵۰ نفر اشتغال مستقیم پیش‌بینی شده است.

وی بر تسریع در انجام مقدمات اجرای طرح تاکید کرد و ادامه داد: دامداری و کشاورزی در میان مردم بخش کوزران سابقه و هویت خاص خود را دارد و انجام این طرح در سال جهش تولید نقش بخش کوزران را پر رنگ تر خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی با ابراز خوشحالی از همراهی جمعی از ادارات در پیشبرد مقدمات این طرح در عین حال از همراهی نکردن برخی دیگر از ادارات ابراز نارضایتی کرد.

رنجبر با اشاره به تاکید استاندار کرمانشاه بر تسریع در فرآیندهای اجرایی طرح، گفت: در نخستین زمان، وضعیت این طرح در شورای اشتغال مطرح می شود و گزارش وضعیت به استاندار ارایه خواهد شد.

 برای اجرای این طرح که توسط عادل رضایی از کشاورزان نمونه کشوری بخش کوزران و همچنین شرکت شستا در زمینی به مساحت ۳۳ هکتار در دست احداث است، بیش از ۵۲ هکتار زمین برای تامین علوفه در نظر گرفته شده است.

برچسب‌ها وزارت جهاد کشاورزی فرمانداران کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی فرمانداران کرمانشاه وزارت جهاد کشاورزی فرمانداران کرمانشاه بخش کوزران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۹۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث سد و نیروگاه اومااویا با توان مهندسی ایران

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، احداث سد برق آبی اومااویا در جنوب شرق کشور سریلانکا، با مدیریت مصرف آب باعث افزایش تولید محصولات کشاورزی در این منطقه شده است.

عملیات اجرایی این طرح از سال ۱۳۸۹ با توان مهندسی ایرانی آغاز شده و به عنوان بزرگترین سد و نیروگاه سریلانکا شناخته می‌شود.

به گفته مدیر طرح احداث سد برق آبی اومااویا، ۴۰ درصد تجهیزات به کار رفته در ساخت سد و نیروگاه اومااویا، ایرانی است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت ساختمان جدید اهدای خون مشتاق کرمان+تصویر
  • ایجاد پست برق ۴۰۰ کیلو ولت در هشترود
  • کلنگ زنی احداث پست قرنطینه دامپزشکی در خانمیرزا
  • شهرک‌های صنعتی در باوی احداث می‌شوند
  • احداث سد و نیروگاه اومااویا با توان مهندسی ایران
  • احداث بیش از ۵۶۰ مسکن خیرساز در استان اردبیل
  • تشکیل کمیته اقتصادی با تمرکز بر درآمدزایی غیر شهریه‌ای استان تهران
  • آخرین وضعیت احداث کمپ فرهنگی ورزشی شهرستان ورزقان
  • راننده پژو حین پنچرگیری مصدوم شد/ از مثلث خطر استفاده کنید
  • عدم توجه به جلوی راننده ۲۰۶ حادثه ساز شد