Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@16:42:59 GMT

ثبت رکورد بیشترین موارد فوت ناشی از کرونا در عراق

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۶۹۷۹۰

ثبت رکورد بیشترین موارد فوت ناشی از کرونا در عراق

در طول بیست و چهار ساعت گذشته ۲۱ نفر بر اثر ابتلا به کرونا در عراق جان باخته‌اند. ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۶ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از روسیاالیوم، وزارت بهداشت و محیط زیست عراق امروز چهارشنبه از ثبت 781 مورد ابتلا به ویروس کرونا طی بیست و چهار ساعت گذشته خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزارت  بهداشت عراق همچنین از ثبت 21 مورد جدید فوتی بر اثر ابتلا به ویروس کرونا طی بیست و چهار ساعت گذشته خبر داد که از ابتدای شیوع کرونا در این کشور این بیشترین میزان مرگ و میر ثبت شده بر اثر ابتلا به کرونا طی یک روز به شمار می‌رود.

تاکنون 8168 نفر در عراق به ویروس کرونا مبتلا شده اند که 256 نفر از آنها جان خود را از دست داده اند.

ویروس کرونا اولین بار دسامبر گذشته در شهر ووهان چین رؤیت شد و از آن زمان تاکنون 6 میلیون و 505 هزار و 597 نفر در سرتاسر دنیا به این ویروس مبتلا شده و 384 هزار و 298 نفر نیز جان خود را از دست داده اند.

کرونا|ثبت 738 مورد جدید ابتلا در عُمان/ افزایش آمار بهبودیافتگان در کویتتثبیت اوضاع در روسیه و ثبت کمترین موارد جدید ابتلا به کرونا در مسکوعراق|احتمال مبتلا بودن برخی نمایندگان به کرونا/ دیدار الحلبوسی با المالکی

انتهای پیام/

R36348/P/S8,90/CT10

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۹۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور سه میلیون و ۶۰۰ هزار تن کالا از آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز مهاباد؛ مدیرکل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: سه میلیون و ۶۰۰ هزار تن انواع کالاهای تولید شده در استان سال گذشته به کشورهای مختلف آسیایی و اروپایی به ویژه کشورهای همسایه صادر شد.

عبدالحمید سرتیپی، با بیان اینکه میزان صادرات سال گذشته در مقایسه با سال قبل از آن ۱۴ درصد رشد داشت، افزود: کشورهای ترکیه، عراق، چین، افغانستان، فدراسیون روسیه و سوریه از جمله مقاصد صادراتی آذربایجان‌غربی در سال گذشته بودند.

سرتیپی اظهار کرد: عمده کالاهای صادراتی از آذربایجان‌غربی در سال گذشته نیز شامل مواد پتروشیمی، مواد معدنی، محصولات صنعتی، محصولات کشاورزی، صنایع تبدیلی، فرش و صنایع دستی بود.

وی گفت: همچنین سال گذشته بر اساس کارتهای بازرگانی استان بیش از ۳۹۵ هزار تن انواع کالاهای مورد نیاز به ارزش ۹۱۴ میلیون دلار وارد کشور شد که ترکیه، عراق، چین، امارات متحده عربی، کره جنوبی و هند مهمترین مبادی این کالاها بود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی، با بیان اینکه صدور و تمدید کارتهای بازرگانی در سال گذشته در مقایسه با سال پیش از آن، ۷۱ درصد رشد داشت ، اضافه کرد: در این مدت دو هزار و ۵۴۵ فقره کارت بازرگانی،۸۶۱ فقره کارت پیله وری و ۲۱ هزار و ۹۰۸ فقره کارت مرزنشینی صادر شد.

دیگر خبرها

  • همه‌چیز در مورد یک ویروس بهاری؛ بیشتر مراقب کودکان خود باشید
  • رکورد تاریخی: گلر آکادمی پرسپولیس بدون گل خورده
  • صدور سه میلیون و ۶۰۰ هزار تن کالا از آذربایجان‌غربی
  • افزایش درصد فوتی‌های ناشی از حوادث کار در سال گذشته
  • مسیر بقا برای چهار تیم قعرنشین لیگ بیست و سوم
  • تاریخ‌سازی مانوئل نویر؛ بیشترین کلین‌شیت در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا
  • رویترز:‌ صادرات نفت ایران بیشترین رقم در ۱۰ ماه گذشته شد
  • اوجی: امسال در رشد تولید نفت و گاز رکورد می‌زنیم
  • امسال در رشد تولید نفت و گاز رکورد می‌زنیم
  • اجاره‏‏ بها «کنترل» شد یا «رکورد» زد؟