Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاهی مدیرکل بنیاد شهید استان اردبیل با بیان اینکه شهدا، حافظان دین خدا هستند، به نقش جوانان در گام دوم انقلاب اشاره کرد و گفت: جوانان با الگوبرداری از سیره عملی شهدا می توانند در گام دوم انقلاب نقش آفرینی کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما، جمعی از اعضای مجمع جوانان استان اردبیل به همراه یاسر شاهی مدیرکل بنیاد شهید استان اردبیل، غلامعلی ولی نژاد رئیس اداره بنیاد شهرستان اردبیل، حجت الاسلام سید احمد سعادتی، حجت الاسلام علی زمزم بعد از ظهر امروز با حضور در منزل خانواده های شهیدان رضا ابراهیم پور و حسن حسین پور ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای 15 خرداد، با آرمان های انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهدا، حافظان دین خدا هستند

یاسر شاهی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل در این دیدار از خانواده شهدا به عنوان بهترین الگو برای جوانان امروز نام برد و گفت:  فعالیتی های فرهنگی و اجتماعی که با نام و یاد شهدا آغاز می شود، حتما به سرانجام نیک منتهی خواهد شد، چراکه شهدا خود کارها را جلو خواهند برد.

وی با بیان اینکه خون شهدا، نجات دهنده کشور در تلاطم امواج خروشان و هجمه های فرهنگی دشمنان است، خاطرنشان کرد: عهد و پیمانی که شهدا و رزمندگان اسلام با خلوص نیت با خداوند متعال بستند هنوز هم در جریان است و همین عهد و پیمان است که ضامن کشور در برهه های مختلف است.

مدیر کل بنیاد شهید استان اردبیل از شهدا به عنوان حافظان راستین امامت و ولایت فقیه نام برد و گفت: تازمانیکه جوانانی چون شهدای گرانقدر در کشور وجود دارند، که فکر و ذهنشان حمایت و پیروی از ولایت فقیه است، به این مملکت آسیبی نخاهد رسید چراکه همین افراد هستند که با خلوص نیت و صداقت ادامه دهندگان راه شهدا هستند.

عظمت شهدا با هیچ مقام دنیوی قابل قیاس نیست

ولی نژاد رئیس اداره بنیاد شهرستان اردبیل از تربیت الهی و نان حلال به عنوان یکی از راه های داشتن فرزندان صالح نام برد و گفت: خداوند متعال برای شهدا مقام و منزلتی قرار داده است که تنها اهل معرفت به آن اگاه هستند.

وی با بیان اینکه عظمت شهدا با هیچ مقام دنیوی قابل قیاس نیست، گفت: شهدا حافظان دین و دوستداران و پیروان ائمه معصومین و ولایت فقیه هستند.

سیره عملی شهدا، ملاک  جوانان اردبیل  در گام دوم انقلاب می شود

راشد پرستار رئیس مجمع جوانان استان اردیبل نیز در ادامه این برنامه ضمن گرامیداشت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و 15 خرداد از تغییر و تحول در برنامه های مجمع جوانان اردبیل خبرداد و گفت: در روال جدید برنامه ریزی کردیم تا با اگو گرفتن از شهدا و با عمل به وصایای این عزیزان در گام دوم انقلاب اسلامی نقش آفرینی کنیم.

وی با بیان اینکه بنا داریم ماهانه جمعی از جوانان تحصیلکرده استان را به دیدار خانواده شهدا ببریم تا با سیره عملی و رفتاری شهدا بیشتر آشنا شوند، گفت: لازمه دست یابی به جامعه ای ایده آل و آرمانی، همزیستی با خانواده های شهدا است تا با الگوبرداری از شهدا و انتخاب سبک زندگی اسلامی، ضمن مقابله اصولی با تهاجم فرهنگی دشمنان با ساخت جامعه ای ایده آل و اسلامی به سمت تمدن سازی نوین اسلامی گام برداریم.

انتهای پیام/ج

 

 

منبع: دانا

کلیدواژه: گام دوم انقلاب استان اردبیل بنیاد شهید حافظان دین سیره عملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۹۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۵ برنامه به مناسبت روز کارگر در اردبیل برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، بهروز رحیم‌زاده پیش از ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به فرا رسیدن هفته کار و کارگر و اجرای برنامه‌های متعدد در این هفته اظهار کرد: ۵۵ برنامه به مناسبت هفته کار و کارگر در سطح استان اردبیل اجرایی خواهد شد.

وی به آغاز هفته کارگر با شعار «مشارکت کارگر، جهش تولید و ایران قوی» اشاره کرد و گفت: در این هفته برنامه‌های متنوع برای برگزاری برنامه‌ ریزی شده است که از جمله می‌توان به سخنرانی در خطبه‌ی پیش از نماز جمعه، حضور مدیران و مسؤولان اداره تعاون و رفاه در مزار شهدا و غبارروبی اشاره کرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل بیان کرد: حضور در کارخانجات و دیدار چهره به چهره با کارگران و کارفرمایان به همراه تجلیل از کارگران نمونه و برگزاری مسابقات و رویدادهای فرهنگی، ورزشی و همچنین برگزاری میز خدمت در محل مصلی از دیگر برنامه‌های مهم این هفته است.

رحیم‌زاده با بیان اینکه در سطح شهرستان‌ها و تشکل‌های کارگری و کارفرمایی نیز چندین برنامه اجرایی خواهد شد، ادامه داد: برگزاری ورزش‌های صبحگاهی در محل واحدهای کارگاهی و برگزاری مراسم‌ها و جشن‌های کارگری در محل کارخانه‌ها نیز از دیگر برنامه‌های هفته کارگر در اردبیل است.

وی به نامگذاری روزهای هفته کارگر با عناوین مختلف خاطرنشان کرد: به این ترتیب که ۵ اردیبهشت «تجدید میثاق با امام (ره)، رهبری و شهدا» ،۶ اردیبهشت «کارگر، فرهنگ کار و مهارت‌آموزی»، ۷ اردیبهشت «کارگر، تأمین اجتماعی و تکریم بازنشستگان»، ۸ اردیبهشت «کارگر، منزلت خانواده، زنان و جوانی جمعیت»، ۹ اردیبهشت «کارگر، ایمنی سلامت و بهداشت کار»، ۱۰ اردیبهشت «کارگر، تشکل‌ها و مشارکت مردم» و ۱۱ اردیبهشت «کارگر، ایمان، امید و همدلی» نام‌گذاری شده است.

کد خبر 6088373

دیگر خبرها

  • لیبرال دموکراسی پایبند هیچ قانونی نیست/تاریخ پراز جنایت استکبار
  • ایران در غرب آسیا کشوری تصمیم‌ساز است
  • ۵۵ برنامه به مناسبت روز کارگر در اردبیل برگزار می‌شود
  • ۲ شاخصه مهم «هیئت» از نگاه رهبر انقلاب/ جمعیت ملاک سنجش نیست
  • خون شهدا ضامن بقای انقلاب اسلامی است
  • اشراقی: ملاک اندیشه‌های امام، رهبر انقلاب هستند
  • مرتضی اشراقی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود/ شاخص و ملاک حقیقت اندیشه حضرت امام، رهبر معظم انقلاب هستند/ یکی از وظایف مهم مورخ، جهاد تببین است/ امروز مردم غزه تاریخ ساز یک حماسه عظیم هستند
  • قهرمانان واقعی شهدا هستند
  • ایران اسلامی رسالت جهانی دارد/تربیت جوانان خداجوی آخر زمانی
  • خانواده های شهدا پاسداران واقعی ارزشهای انقلاب اسلامی هستند