Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، پس از آنکه شیوع کرونا سبب شد پرواز‌های اوکراین تقریبا به مدت سه ماه متوقف شود، این کشور روز چهارشنبه از ازسرگیری پرواز‌های داخلی خود در این هفته و پرواز‌های بین المللی این کشور از تاریخ ۱۵ ژوئن (۲۶ خرداد) خبر داد.

وزیر زیرساخت‌های اوکراین در بیانیه‌ای اعلام کرد مقاصد موردنظر متعاقبا اعلام خواهند شد و مذاکراتی در این باره با دیگر کشور‌ها در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: «برای ما کشور‌های فعال در گردشگری با اوضاع مناسب درباره شیوع کرونا‏ در اولویت قرار دارند».

در چارچوب قرنطینه سختگیرانه که پس از مشخص شدن نخستین موارد ابتلا به کرونا در این کشور اعمال شد، کی‌یف نیمه مارس مرز‌های خود را به روی خارجی‌ها بست و برنامه پرواز‌های خود را متوقف کرد.

دولت اوکراین همچنین روز چهارشنبه از آغاز به کار رستوران‌ها و کافه‌ها از روز جمعه خبر داد.

در چارچوب لغو قرنطینه تدریجی که در هفته‌های اخیر صورت گرفت، مقامات همچنین در ماه مه از بازگشایی برخی مراکز تجاری، حمل و نقل عمومی و همچنین پارک‌ها، مراکز تجاری، سالن‌های ورزشی و زیبایی و مهد کودک‌ها خبر دادند.

مترو نیز در تاریخ ۲۵ مه در کی‌یف و در دیگر شهر‌های این کشور آغاز به کار کرد. بازگشایی حمل و نقل ریلی (راه آهن)‌ از روز دوشنبه خواهد بود.

اوکراین که تقریبا ۴۰ میلیون نفر ساکن آن هستند و بین اتحادیه اروپا و روسیه قرار گرفته است، شمار مبتلایان به کرونا در آن به ۲۴ هزار و ۸۲۳ نفر می‌رسد. از این تعداد ۷۳۵ نفر جان باختند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواپیمایی اوکراین شیوع کرونا پروازهای اوکراین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۹۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از سرگیری پرواز‌های فرودگاه بین‌المللی شهید دستغیب شیراز

فخرالدین کشاورز گفت: در پی پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی و برای جلوگیری از آسیب رسیدن به بخش‌های غیرنظامی ملاحظات و محدودیت‌هایی برای برخی فرودگاه‌های بین‌المللی کشور از جمله فرودگاه شیراز اعمال شد.

مدیرکل فرودگاه‌های فارس ادامه داد: این محدودیت‌ها تا ساعت ۶ صبح امروز ادامه داشت.

او اضافه کرد: محدودیت‌های پروازی فرودگاه شهید دستغیب شیراز اینک لغو شده و پرواز‌ها به روال عادی بازگشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد
  • اوکراینی‌ها از آمریکا ناامید شده‌اند
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۲۸ فروردین
  • برقراری پرواز قشم مشهد از چهارشنبه هفته جاری
  • پروازهای فرودگاه کرمان از سرگرفته شد
  • پرواز فلامینگو‌ها برفراز گاوخونی اصفهان
  • برقراری پرواز‌های فرودگاه بین‌المللی اهواز
  • از سرگیری پرواز‌های فرودگاه بین‌المللی شهید دستغیب شیراز
  • پرواز‌های فرودگاه مشهد به روال عادی بازگشت
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه