Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: طبق بازدیدی که امروز از مناطق مختلف داشتیم به این نتیجه رسیدیم که یک سری مشکلات وجود دارد که با یک تدبیر ساده قابل حل می‌باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، مالک شریعتی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی بعد از بازدید از غیزانیه و مناطق محروم اهواز در جلسه‌ با حضور استاندار خوزستان، اظهار کرد: در مجلس جدید، همانطور که قبلاً اعلام شده یکی از دغدغه‌های بسیار مهم نمایندگان رسیدگی به وضعیت مشکلات منطقه‌ای به وسیله کلیه نمایندگان حاضر در مجلس است، به این دلیل که در مجلس‌های گذشته نمایندگان شهرها آنقدر درگیر رفع مشکلات شهر خود می‌شدند که فرصت رسیدگی به مسایل ملی را نداشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین عنوان کرد: طبق بازدیدی که امروز از مناطق مختلف داشتیم به این نتیجه رسیدیم که یک سری مشکلات وجود دارد که با یک تدبیر ساده مانند صداقت با مردم قابل حل است

شریعتی گفت: وقتی که یک پروژه سه فازی در حال انجام است باید از همان اول به مردم گفته شود که این پروژه 3 فاز دارد و در حال حاضر برای به  انجام رساندن فاز اول اقدام شده است

وی اضافه کرد:در منطقه شاهد انشعاب غیرمجاز شرکت نفت از آب مناطق،عدم تأمین آب مورد نیاز دامداری‌ها در سال 99  و چندین مورد دیگر بودیم که نیاز به برنامه ریزی بلند مدت ندارد و با یک راه حل ساده قابل حل است.

نماینده مردم تهران در مجلس گفت:البته مسایلی هم وجود دارند که نیاز به برنامه ریزی بلند مدت دارند، اما می‌توان خیلی از مسایل مربوط به مردم را به شکل ساده حل کرد.

وی همچنین بیان کرد: با توجه به جلساتی که با وزیر نفت در این چند ماه گذشته برگزار کردیم، متوجه شدیم که در سال آخر دولت پروژه‌های زیادی برای استان خوزستان در قالب پروژه‌های بلند مدت و کوتاه مدت در نظر گرفته است که مجموع مبالغ این طرح‌هابرای شرکت‌های بالا دستی بالای 30 میلیارد دلار می‌باشد

شریعتی گفت:اما  اینکه سهم استان خوزستان از این پروژه‌ها چه میزان است قابل بحث می‌باشد باید تلاش کنیم تا بتوانیم با ایجاد برنامه ریزی‌ مانند برگزاری دوره‌های آموزشی، جوانان منطقه را برای فعالیت در این پروژه‌ها مهیا کنیم تا نیروی مورد نیاز این طرح‌ها از درون استان تأمین شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی اهواز استان خوزستان تهران پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۹۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قالیباف: مشکلات ارز برای مردم غیرقابل تحمل شده است

رییس مجلس شورای اسلامی گفت که که باید دولت و مجلس در موضوعات مرتبط با ارز با هم اتفاق نظر داشته باشند تا مردم از این وضعیت بیش از پیش آسیب نبینند.

به گزارش ایسنا، صبح امروز جلسه بررسی مسائل ارزی با حضور خاندوزی وزیر اقتصاد و امور دارایی، فرزین رییس کل بانک مرکزی، پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی، سیدشمس الدین حسینی رئیس کمیسیون جهش و رونق تولید، اکبری تالارپشتی رئیس کمیسیون صنایع و حجت الاسلام بحرینی و محسن زنگنه اعضای کمیسیون‌های‌ اقتصادی و برنامه و بودجه مجلس و تعدادی از کارشناسان مرکز پژوهش ها در دفتر رئیس مجلس برگزار شد.

در این جلسه محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی گفت که مشکلات مربوط به ارز برای مردم و اقتصاد کشور غیر قابل تحمل شده است.

وی تاکید کرد که باید دولت و مجلس در موضوعات مرتبط با ارز با هم اتفاق نظر داشته باشند تا مردم از این وضعیت بیش از پیش آسیب نبینند؛ بنابراین لازم است دو قوه به یک تصمیم مشترک برسند تا از قوای مجریه و مقننه یک حرف شنیده شود.

سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • دهه نود بدترین دهه زندگی مردم بود
  • طرح‌های صنعتی باید پیوست زیست محیطی داشته باشد
  • قالیباف : مشکلات مربوط به ارز برای مردم و اقتصاد کشور غیر قابل تحمل شده
  • تاکید رئیس مجلس بر لزوم اتفاق نظر دولت و مجلس برای مقابله با مشکلات ارزی
  • قالیباف: مشکلات ارز برای مردم غیرقابل تحمل شده است
  • مشکلات مربوط به ارز برای مردم و اقتصاد کشور غیر قابل تحمل شده است
  • دعوت از هندبالیست قمی به اردوی تیم ملی جوانان
  • انتقاد شهاب الدین صدر از نمایندگان؛ چرا صدای مجلس بلند نمی‌شود
  • انتقاد صریح شهاب الدین صدر از نمایندگان؛ این همه قیمت دلار و سکه بالا رفته اما صدای از مجلس بلند نمی‌شود /مجلس بعدی لایحه حجاب را یکبار دیگر مرور کند
  • ضرورت حركت از اقتصاد نفتی به سمت چرخه تولید