Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@21:55:15 GMT

سر و صدای مجازی به لیگ برتر هم رسید

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۶۹۹۵۵

سر و صدای مجازی به لیگ برتر هم رسید

برخی شبکه های ممکن است برای پخش بازی های لیگ برتر از صدای هواداران استفاده کنند.

به گزارش "ورزش سه"، به زودی بازی های لیگ برتر جزیره از سر گرفته خواهد شد و قرار است برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، این رقابت ها پشت درهای بسته و بدون حضور هواداران انجام شود. نبود هواداران بخش زیادی از هیجان مسابقه را می گیرد، اما قرار است روشی جایگزین در این رابطه مورد استفاده قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

اسکای یکی از شبکه های است که در هنگام پخش زنده از بازی های برگزار شده قصد دارد از سر و صدای ساختگی مانند هنگام حضور هواداران در استادیوم استفاده کند. البته همه شبکه ها هنوز چنین تصمیمی نگرفته اند و ممکن است برخی علاقمند به پیاده کردن چنین طرحی نباشند.

 

شبکه بی تب اسپورت آن برای بازی دورتموند مقابل بایرن مونیخ از این تکنولوژی استفاده کرد و شنیده شدن صداهای در ورزشگاه خالی مورد استقبال خوبی قرار گرفت. موضوع احتمال استفاده از این روش در جلسه پنجشنبه لیگ برتر بین 20 باشگاه مورد پوشش زنده در دستور کار قرار خواهد گرفت. مدیران لیگ برتر یک کارگروه ویژه را تشکیل داده اند تا موارد مربوط به رسانه ها از جمله مصاحبه های بین نیمه، دسترسی به رختکن و مصاحبه های بعد از مسابقه را مورد بررسی قرار دهند.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۹۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌بازی هواداران ملوان روی سکوهای سن‌سیروس +فیلم

هواداران تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در دقایق ابتدایی بازی با سپاهان روی سکوهای ورزشگاه سن‌سیروس آتش‌بازی به‌پا کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال ملوان بندرانزلی و سپاهان اصفهان عصر امروز _یک‌شنبه دوم اردیبهشت_ در چارچوب دیداری از هفته بیست‌وچهارم از فصل بیست‌وسوم رقابت‌های لیگ‌برتر فوتبال باشگاه‌های ایران از ساعت ۱۷:۰۰ در ورزشگاه مرحوم سیروس قایقران یا همان سن‌سیروس به‌مصاف یکدیگر رفتند.

در همان یکی دو دقیقه آغازین بازی، هواداران تیم فوتبال ملوان بندرانزلی روی سکوهای ورزشگاه مرحوم سیروس قایقران با برنامه‌ریزی که از قبل انجام داده بودند با استفاده از مواد دودزا در جایگاه تیفوسی‌های ورزشگاه سن‌سیروس آتش‌بازی را برپا کردند که صحنه‌هایی جالب در ورزشگاه خلق کرد.

کد خبر 746684

دیگر خبرها

  • طعنه هواداران چلسی به آرسنال؛ جام لیگ قهرمانان در استادیوم امارات رؤیت شد! + عکس
  • رضاییان: به رحمتی پیش قرارداد داده بودیم
  • حمله ایران به اسرائیل هنوز در کانون توجه کاربران مجازی/ آیا اسرائیل به تاسیسات هسته‌ای ایران حمله می‌کند؟ / سود مرحله سوم سهام عدالت کی واریز می‌شود؟ / سیل دوبی و واقعیت‌هایی که سانسور شد/ داغ شدن عنوان جدول لیگ برتر در فضای مجازی
  • تقدیر باشگاه سپاهان از هواداران در انزلی (عکس)
  • نادر کاشانی پیشکسوت تیم ملی بسکتبال ایران درگذشت
  • افسوس بازیگران سینما در سن سیروس (عکس)
  • رابطه ربیعی و ذوبی‌ها دوباره عاشقانه شد(عکس)
  • صدای سرمربی صدرنشین تا لیگ برتر رسید (عکس)
  • آتش‌بازی هواداران ملوان روی سکوهای سن‌سیروس +فیلم
  • بزرگترین سرمایه فولاد برای بقا در لیگ (عکس)