Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با سی و یکمین سالگرد عروج ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) و آغاز زعامت رهبر معظم انقلاب آتش‌نشانان تهرانی مسیر بوستان ولایت تا حرم امام(ره) را با دوچرخه رکاب‌زنی کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرری، جمعی از مدیران و آتش‌نشانان بسیجی سازمان آتش نشانی تهران به نمایندگی از خانواده بزرگ آتش نشانی و به تعداد شهدای ایثارگر و خدمت سازمان امسال با توجه به عدم برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام(ره) در مرقد مطهر ایشان در حرکتی نمادین از ایستگاه ۹۶ آتش نشانی تهران واقع در بوستان ولایت رکاب‌زنان به سمت حرم مطهر امام راحل(ره) و مزار شهدای آتش‌نشان حرکت کردند تا ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های امام(ره) با رهبری معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه‌ای(مدظله) تجدید بیعت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر یک از دوچرخه‌سواران در این برنامه معنوی به نیابت از طرف یک شهید والامقام آتش‌نشانی حضور داشته و با امام دل‌ها به یاد سردار دل‌ها تجدید میثاق کردند.

در این مراسم آتش‌نشانان رکاب زنان مسیر ده کیلومتری از مبداء بوستان ولایت تا حرم مطهر امام(ره) را طی کردند و با ادای احترام به شهدای گرانقدر در بهشت زهرا(س) این برنامه پایان یافت.

انتهای پیام/۶۷۰۵۲/ت/س

منبع: فارس

کلیدواژه: امام خمینی ولایت زنان دوچرخه سواری بوستان ولایت آتش نشانان آتش نشانی امام ره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۰۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی رکابزنان اعزامی به مسابقات کوهستان قهرمانی آسیا

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون دوچرخه‌سواری، محمود وفایی مدیر تیم‌های ملی دوچرخه‌سواری گفت: با نظر کمیته فنی تیم‌های ملی کوهستان ۵ ورزشکار اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا - مالزی مشخص شدند. فراز شکری، حسین زنجانیان، طا‌ها قابلی، فاطمه عباسی و فرانک پرتوآذر ۵ نماینده کشورمان در مسابقات کوهستان قهرمانی آسیا خواهند بود. البته فرانک پرتوآذر باتوجه به حضور در مسابقات تیم باشگاهی به طور مستقیم راهی محل برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا در مالزی خواهد شد.   مدیر تیم‌های ملی افزود: این ۴ ورزشکار از ۵ اردیبهشت به مدت یک هفته در استان گیلان به سرمربیگری آرش امیدفر اردوی نهایی خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • محمودآباد میزبان تور بین‌المللی دوچرخه سواری خزر شد
  • دوچرخه سواران قزوینی در اردوی آسیایی
  • تور بین المللی دوچرخه سواری خزر به میزبانی محمودآباد
  • همایش دوچرخه سواری و کوهپیمایی به یاد ورزشکار فقید
  • جزییات آتش سوزی در انبار بیمارستان امام حسین
  • جزییات آتش‌سوزی در انبار بیمارستان امام حسین
  • آتش‌سوزی در بیمارستان امام حسین تهران
  • برگزاری پنجمین دوره مسابقات ملی دوچرخه‌سواری جام چشمه سبز گلمکان
  • معرفی رکابزنان اعزامی به مسابقات کوهستان قهرمانی آسیا
  • مسجد شکر طبس مقصد دوچرخه سواران طبسی