Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-24@07:39:58 GMT

ایران خودرو قرعه‌کشی آزمایشی برگزار کرد

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۷۰۰۶۵

به گزارش اکوفارس به نقل از ایکوپرس، قرعه کشی آزمایشی نخستین دوره فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو با ظرفیت فروش 15 هزار دستگاه خودرو با حضور نماینده سازمان بازرسی کل کشور، نماینده دادستان کل کشور، نماینده سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان و مدیران ارشد ایران خودرو در سالن همایش های ساپکو برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فروش فوق العاده ایران خودرو با هماهنگی وزارت صنعت، معدن و تجارت با هدف توزیع عادلانه، فرصت خرید برابر برای همه شهروندان و حذف واسطه‌ها و دلالان هم‌زمان با عید سیعد فطر شروع شد.

 این نوع فروش دارای الزاماتی است که توسط کمیته خودرو تعیین و به خودروسازان ابلاغ شده است. براساس آن مشتریانی که دارای شرایط تعیین شده در بخش نامه فروش هستند مجاز به ثبت نام در این طرح بوده اند. 

مراسم قرعه کشی براساس اطلاعات متقاضیانی که مورد راستی آزمایی قرار گرفته و در سامانه ثبت شده است انجام و تعداد 15 هزار برنده برگزیده و معرفی خواهند شد. 

 پس از اتمام مراسم قرعه کشی و تایید نهایی توسط ناظران، اسامی برندگان از طریق ارسال پیامک و همچنین سایت فروش ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir اطلاع رسانی خواهد شد. 

 این قرعه کشی با 10درصد بیش از ظرفیت پذیرفته‌شدگان انجام می شود تا امکان جایگزین برای افرادی که تا 48 ساعت موفق به پرداخت وجه خودرو نشده اند،‌ فراهم شود. 

لازم به ذکر است قرعه کشی نهایی در روز شنبه هفدهم خرداد ماه در سالن همایش‌های ساپکو و با حضور دستگاه‌های نظارتی و امنیتی، نمایندگان دستگاههای نظارتی از جمله سازمان بازرسی کل کشور، سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، دادستانی کل کشور و مدیرکل دفتر بازرسی وزارت صنعت، معدن و تجارت  برگزار می شود.

شماره 096440 مدیریت ارتباط با مشتریان ایران خودرو پاسخگوی سوال متقاضیان درباره فروش فوق العاده است. اطلاعات تمامی مشتریان در سیستم ثبت شده و دارای کد پیگیری است.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: ایران خودرو قرعه کشی کل کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۰۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیچ معلولی پشت نوبت مستمری نیست

رئیس سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه پشت نوبتی در حوزه مستمری وجود ندارد، گفت: هیچ بانوی سرپرست خانوار و فرد دارای معلولیتی پشت نوبت مستمری نیست.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی محمد قادری رئیس سازمان بهزیستی گفت: ۹۶۰ هزار نفر در دولت قبل تحت پوشش مستمری قرار داشتند که اکنون یک میلیون و ۵۲۴ هزار نفر تحت پوشش قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه در استاندارد جهانی بین ۸ تا ۱۵ درصد جامعه دارای معلولیت هستند، گفت: در حوزه سالمندی در ۳۴ سال آینده ۳۰ درصد افراد جامعه سالمندان هستند که باید شرایط لازم برای بسته نشدن پنجره زیستی جمعیتی انجام گیرد.

** اقدامات دولت سیزدهم برای معلولان

رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: در دولت سیزدهم، قانون حمایت از حقوق معلولان پیگیری شد.

قادری افزود: همچنین برای اولین بار آزمون استخدامی افراد دارای معلولیت برای جذب ۴۳۰۰ نفر در ۴۶ دستگاه دولتی از مقطع لیسانس تا دکتری برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: پیشتر استانداردسازی خودرو برای افراد دارای معلولیت پیش بینی شده بود و لی آئین نامه‌ای تدوین نشده بود که با پیگیری صورت گرفته در دولت برای اولین بار استاندارد خودرو تدوین شد.

** پوشش ۹۵ درصدی اورژانس اجتماعی در کشور

رئیس سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه در کشور ۲ اورژانس فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ و فوریت‌های اجتماعی ۱۲۳ فعالیت می‌کنند، گفت: بیش از پنج هزار نیروی متخصص در این حوزه فعالیت می‌کنند و بیش از ۹۰ درصد پوشش در کشور را دارد.

قادری افزود: برای اولین بار بیش از ۲۵۰۰ مرکز مردم پایه در کشور ایجاد شد و بعد از تصویب در هیات دولت می‌توانیم مسیر حرفه‌ای گام دوم انقلاب را در خصوص حلقه‌های میانی و اتصال و ارتباط با مردم را انجام دهیم.

دیگر خبرها

  • هیچ معلولی پشت نوبت مستمری نیست
  • مراسم قرعه کشی متقاضیان مسکن ملی در اسدآباد برگزار شد
  • برگزاری بزرگترین ماراتن علمی کشور با حضور ۱۷۵۱۴ نفر در قم
  • قیمت جت‌ های شخصی در ایران چند تومان است ؟
  • ۱۴۰ مودی دارای رفتار مشکوک به شرکت صوری شناسایی شدند
  • نود متقاضی خانواده دارای سه فرزند در شیروان، زمین دریافت می‌کنند
  • فروش فوری محصولات ایران خودرو بدون قرعه کشی + لینک ثبت نام
  • ثبت نام ایران خودرو بدون قرعه کشی
  • شناسایی ۱۴۰ مودی دارای رفتار مشکوک به شرکت صوری
  • جزئیات شرکت در رشته‌های خاص و دارای آزمون عملی کنکور اعلام شد