Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@09:27:54 GMT

لزوم پایداری دستگاه قضایی فارس بر اجرای مطلق عدالت

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۷۰۰۹۰

لزوم پایداری دستگاه قضایی فارس بر اجرای مطلق عدالت

نماینده مردم داراب و زرین دشت در مجلس گفت: انتظار می‌رود دستگاه قضایی همچون گذشته و بدون ملاحظه حاشیه سازی صاحبان قدرت، تلاش خویش را در راستای اجرای مطلق عدالت به کار بندد.

 به گزارش خبرگزاری فارس از داراب، نماینده مردم داراب و زرین دشت در مجلس شورای اسلامی طی نامه‌ای خطاب به رییس‌کل دادگستری استان فارس ضمن گرامیداشت خاطره امام راحل عظیم الشان و شهدای مظلوم قیام پانزدهم خرداد و نیز آرزوی صحت و سلامتی برای مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، اظهار داشت: با خبر شدم مجموعه محترم قضایی استان، در راستای پیشبرد فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر خشکاندن ریشه‌ فساد مالی و اقتصادی، عمل قاطع و گره‌گشا در این زمینه همچنین اجرای سیاست های ضدفسادِ  ریاست محترم قوه قضائیه، براساس گزارشهای موثق، اقدام به بازداشت شبکه ای از مدیران فاسد در مجموعه ورزش و جوانان استان فارس نموده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 محمدجواد عسکری ادامه داد: بنده به عنوان خادم  مردم در خانه ملت و سنگر مجلس شورای اسلامی، ضمن تقدیر از این اقدام شایسته و انقلابی، درخواست می‌نمایم اکنون که بارقه امیدی در دل مردم و دلسوزان نظام مقدس اسلامی ایجاد شده است تا حصول نتیجه نهایی، که همان بازگشت حقوق از دست رفته مردم و بیت المال مسلمین است ، همچون گذشته و بدون ملاحظه حاشیه سازی  صاحبان قدرت، جد و جهد خویش را در راستای اجرای مطلق عدالت به کار بندید.
وی با آرزوی موفقیت برای همه خدمتگزاران نظام اسلامی، بیان کرد: همچنین انتظار می‌رود با توجه به تحرکات بعضی عناصر مشکوک به ایجاد مانع در راه اجرای عدالت، از دستگاه های محترم اطلاعاتی و امنیتی استان درخواست نمائید همچون سابق ، با رصد دقیق و هوشمندانه این تحرکات، وفق قانون و مقررات اقدامات لازم را به انجام رسانند.
 انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی فساد مالی داراب مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۰۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم حمایت مقامات قضایی از اهداف مجمع امر به معروف و نهی از منکر

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ خضر فقیه ظهر دوشنبه در تجمع اعضای این مجموعه که در پی حمایت از اقدام غرورآفرین سپاه در عملیات (وعده صادق) برگزار شد، گفت: اهداف مجمع رهروان امر معروف و نهی از منکر استان بوشهر اهدافی مردم پایه و عمومی به شمار می‌آید که شایسته است در راستای بهتر اجرا شدن آن مقامات قضائی حمایت خود را از این مجمع افزایش دهند.

مسئول مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر توجه مسئولین ذیربط را به مسائل فرهنگی بسیار مهم دانست و تصریح کرد: تجمعات مردمی در حمایت از اقدام غرورآفرین سپاه در عملیات وعده صادق نشان دهنده حضور و مشارکت مردم در اقدامات فرهنگی است.

وی در پایان با اشاره به اقدامات شاخص این مجمع در سال ۱۴۰۲ عنوان کرد: پیشگیری از ناهنجاری‌های اجتماعی، پیگیری مطالبات مردمی، اقدامات فرهنگی متعدد، فعالیت در فضای مجازی و زمینه‌سازی برای اشتغال جوانان برخی از اقدامات شاخص این مجمع محسوب می‌شود.

کد خبر 6085423

دیگر خبرها

  • سر فصل خدمات انقلاب اسلامی به معنویت و انسانیت اختصاص یابد
  • سر فصل انقلاب اسلامی به معنویت و انسانیت اختصاص یابد
  • استفاده از ظرفیت مردم در راستای جهش تولید، از مهم‌ترین راهبردهای کمیته امداد فارس
  • همه دستگاه ها در کنار یکدیگر باید مجری عدالت باشند
  • لزوم پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در آستانه دور دوم انتخابات
  • تخریب ساخت و ساز‌های غیرمجاز در ٢٠ هکتار از اراضی کرمان
  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سراوان
  • برخی امور اقتصادی همچون صنعت خودرو را به مردم بسپارید
  • پیشگیری از وقوع جرم در دستور کار دستگاه قضایی استان سمنان است
  • لزوم حمایت مقامات قضایی از اهداف مجمع امر به معروف و نهی از منکر