Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-23@14:50:00 GMT

استفاده ازماسک درخانه ضرورت دارد؟

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۷۰۱۶۸

نتایج یک بررسی نشان می‌دهد بهتر است افراد برای حفظ خود در برابر بیماری کووید 19 در خانه نیز از ماسک استفاده کنند. ناطقان: در این بررسی آمده است: افراد برای آنکه به طور کامل خود را در برابر بیماری کووید 19 مصون نگه‌دارند لازم است زمان حضور در خانه نیز ماسک به صورت داشته باشند.

نتایج این بررسی که در نشریه BMJ منتشر شده نشان می‌دهد: استفاده از ماسک حتی در زمان حضور در خانه ممکن است راه بهتری در جلوگیری از شیوع کروناویروس باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این گروه از کارشناسان سلامت عمومی معتقدند: استفاده از ماسک حتی در خانه بخصوص در صورت حضور بیمار مبتلا به کووید 19 بهتر می‌تواند در کاهش خطر ابتلا به این بیماری موثر باشد.

به گفته محققان همچنین استفاده مرتب از ضد عفونی‌ کننده‌ها و تمیز کردن سطوح و دستگیره‌ها به میزان قابل توجهی در کاهش گسترش کروناویروس نقش دارند.

به گزارش ایسنا به نقل از مدیکال دیلی، در این مطالعه تاکید شده است: بالاترین میزان خطر انتقال ویروس پیش از بروز علائم بیماری است و استفاده از ماسک، مواد ضد عفونی کننده و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در پیشگیری از بیماری کووید 19 موثر است. منبع: ایسنا برچسب ها: ماسک ، خانه ، ضرورت

منبع: ناطقان

کلیدواژه: ماسک خانه ضرورت کووید 19

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۰۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی تصویر قهرمان در سینمای حماسی

مجله سینما زاویه امشب با نگاهی به فیلم «آسمان غرب» به بررسی تصویر قهرمان در سینمای حماسی می‌پردازد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری تسنیم، برنامه رادیویی «سینما زاویه» به تهیه‌کنندگی رقیه‌زهرا پرندآور امشب 2 اردیبهشت ماه با نگاهی به فیلم «آسمان غرب» به بررسی تصویر قهرمان در سینمای حماسی می‌پردازد.

در این برنامه و در بخش میز سینمای ایران فیلم «آسمان غرب»با حضور آرش فهیم و مصطفی سجادی مورد بررسی قرار می‌گیرد و با محمد عسگری کارگردان این فیلم گفت‌وگو خواهد شد.

در میز سینمای جهان نیز فیلم « تلماسه2» با حضور محمدرضا چاووشی و داوود طالقانی نقد و بررسی می‌شود.

در بخش دیگری از سینما زاویه به چگونگی خلق حماسه برای کودکان در انیمیشن آخرین داستان با حضور فاطمه دلاوری پاریزی پرداخته خواهد شد .

نادرسهرابی نیز در مجله این هفته نسبت ادبیات و سینمای حماسی را مورد واکاوی قرار می‌دهد.

اجرای این قسمت از سینمای زاویه بر عهده وحید رونقی است و در بخش اخبار نیز الهه زواره‌ئیان به مرور مهم‌ترین اخبار سینمایی هفته‌ای که گذشت می‌پردازد. سینما زاویه به سردبیری مریم شوندی و پیمان خزلی و تهیه‌کنندگی رقیه پرندآور، یکشنبه شب‌ها از ساعت 22 روی موج رادیو گفت‌وگو می‌رود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ضرورت بازنگری در ضوابط استقرار مراکز دفن نخاله‌های ساختمانی
  • بررسی مشکلات و توانمندی‌های حوزه قضایی ساوه
  • هوش مصنوعی به زودی امکان درمان در خانه را فراهم خواهد کرد
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • ضرورت فعالیت دستگاه‌ها برای حضور در طرح نور
  • قتل مدیرعامل شرکت با ۳۷ ضربه چاقو
  • سندروم پس از کرونا چیست؟
  • آغاز نوبت اول واکسیناسیون تکمیلی فلج اطفال در مناطق پرخطر
  • بررسی تصویر قهرمان در سینمای حماسی
  • کووید باعث تحریک آسم در کودکان نمی‌شود