Web Analytics Made Easy - Statcounter

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول مدعی شد باید مرسی سایدی ها این فصل قهرمان شوند.

به گزارش "ورزش سه"، در ابتدای دوران شیوع ویروس کرونا اخباری در مورد احتمال باطل شدن این فصل لیگ برتر شنیده شده بود. حالا یورگن کلوپ در مصاحبه ای تاکید کرد شرایط برای برگزاری ادامه فصل مهیا خواهد شد و برگزاری فوتبال به منزله نادیده گرفتن اهمیت سلامتی مردم نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

یورگن کلوپ گفت: "صحبت هایی بود که مردم می خواستند این فصل باطل اعلام شود. بنابراین شما با خود فکرمی کردید بله؟ ما 76 درصد از فصل را بازی کرده ایم و حالا شما می خواهید همه بازی ها را باطل کنید؟ من شخصا این اتفاق را ناعادلانه می دانم و باید این را بگویم که خوب شد این اتفاق نیفتاد. ما در جدول در بازی های خانگی و خارج از خانه صدرنشین هستیم و در این فصل باید قهرمان شویم.

 

 

مقابله با بحران مهمترین موضوع است. اما این بدان معنا نیست که باقی موارد اصلا اهمیتی ندارند، اما اهمیت آنها کمتر است. من فکر می کنم مسائلی در زندگی برای قهرمان نشدن ما وجود دارد. بسیاری از افراد اطراف ما مشکلات بزرگی دارند. مردم می میرند، همیشه این اتفاق می افتد، اما در حال حاضر دلیلش ویروسی است برای هیچ کس شناخته شده نیست.

 

ما نمی توانیم همه چیز را مهیا کنیم، اما باید همیشه واکنش نشان دهیم. این بزرگترین بخش زندگی من است، واکنش به چیزهایی که انتظارش را نداشتم. مردم می گویند چگونه می توانید وقتی برخی در حال مردن هستند در مورد فوتبال صحبت کنید؟ هیچ کس این کار را نمی کند، اما ما مانند سایر شاخه های تجارت باید برای دوران بعد از کرونا آماده شویم. وقتی زمان برگزاری بازی های فوتبال فرا برسد، این بدان معناست که ما در مقطعی شروع به تمرین خواهیم کرد و برای اینکه همه از امنیت برخوردار باشند، اقدامات فوق العاده ای انجام می شود.

 

در انگلیس نیز مانند آلمان شرایط مهیا خواهند شد. مراکز تمرینی باشگاه های حرفه ای انگلیسی امن ترین مکان خواهند بود و هیچ شرایطی برای آلوده شدن وجود ندارد."

لیورپول یورگن کلوپ (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیورپول یورگن کلوپ سرمربی یورگن کلوپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۰۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش فرزند علم‌الهدی به شایعه سهامداری در یک هلدینگ

در تازه‌ترین شایعات رسانه‌های ضدایرانی، این بار رسانه انگلیسی «ایندیپندیت فارسی» در مطلبی که از آن به عنوان خبر اختصاصی نام برده، مدعی شد ماجد علم الهدی فرزند آیت الله علم الهدی امام جمعه شهر مقدس مشهد، سهامدار عمده شرکت هلدینگ گردشگری جوانمرد است که را نابود کرده است.

به گزارش فارس، ماجد علم الهدی درباره ارتباطش با هلدینگ گردشگری جوانمرد گفت: من هیچ گونه شناخت و ارتباطی با آقای مهدی جوانمرد و هلدینگ ایشان ندارم.

وی افزود: تاکنون به هیچ یک از زیر مجموعه‌های گردشگری این هلدینگ نرفتم و شخصا سرمایه‌ای برای سرمایه گذاری در این زمینه ندارم.

البته شایعات پیرامون ماجد علم الهدی به این مورد محدود نمی‌شود، در چند سال گذشته بار‌ها شایعه دستگیری وی در امارات به جرم قاچاق سکه یا حتی اسلحه منتشر کردند. شایعه‌ای که خبرگزاری فارس آن را رد کرده بود.

دیگر خبرها

  • لیورپول و کلوپ به دنبال جمع آوری همه جام‌های ممکن؛ آیا منچسترسیتی بازهم قهرمان انگلیس و اروپا می‌شود؟
  • شانس قهرمانی لیگ برتر از نگاه ابررایانه اُپتا
  • اسطوره از لیست لیورپول کنار رفت؛ ژابی آلونسو در بایرلورکوزن می‌ماند!
  • خبر خوش به لیورپولی‌ها: این مصدومیت جدی نیست!‏
  • واکنش فرزند علم‌الهدی به شایعه سهامداری در یک هلدینگ
  • توصیه اسطوره بایرن به ژابی آلونسو: به لیورپول نرو
  • نامه زیبای یورگن کلوپ به کودک طرفدار لیورپول: مضطرب نباش، روزهای خوب فرا می‌رسند
  • دستیار یورگن کلوپ سرمربی جدید آژاکس می‌شود؟
  • چرا کلوپ دوست‌داشتنی است: نامه‌ای برای ماندگار شدن
  • واکنش تند و عجیب دروازه‌بان اسطوره‌ای به گریه وینیسیوس