Web Analytics Made Easy - Statcounter

در هفته‌ای که گذشت شاهد اتفاقات بسیاری در دنیای ورزش بودیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ در هفته‌ای که گذشت شاهد اتفاقات بسیاری در دنیای ورزش بودیم که به مهم‌ترین رویدادها به شرح زیر اشاره می‌شود:

برنده هفته: جیدون سانچو

در جریان دیدار دو تیم دورتموند و پادربورن در هفته بیست و نهم بوندسلیگا زنبورها موفق شدند با نتیجه 6 بر یک این تیم را شکست دهند، که جیدون سانچو، مهاجم انگلیسی دورتموند، در این بازی موفق شد هت‌تریک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سانچو با این هت‌تریک به اولین بازیکن انگلیسی از شروع قرن جدید تبدیل شد که موفق می‌شود در یک فصل آمار بیش از 15 گل و پاس گل (27 بازی 17 گل 16 پاس گل) را در یکی از 5 لیگ معتبر اروپایی به ثبت برساند.

بازنده هفته: پادربورن

در ادامه هفته بیست و نهم رقابت‌های بوندس لیگا، بورسیا دورتموند در خانه پادربورن به میدان رفت و با نتیجه 6 بر یک پیروز شد. دورتموند با این برد 60 امتیازی شد و اختلاف خود با بایرن 67 امتیازی را به 7 امتیاز رساند. پادربورن هم با این شکست با 19 امتیاز قعرنشین است و به احتمال زیاد به دسته پایین تر سقوط خواهد کرد.

نقد هفته: فدراسیون والیبال

فدراسیون والیبال چندی پیش آئین نامه جدید خود را برای فصل پیش رو اعلام کرد که در این آیین‌نامه 2 بند جدید و جنجالی نیز وجود دارد؛ یکی ممنوعیت شرکت 2 تیم از یک شهر در لیگ برتر و دیگری پرداخت 10 درصد قرارداد لژیونرها به فدراسیون. موضوعی که با واکنش‌های متفاوتی همراه شده چراکه برخی معتقدند در سال‌های قبل چنین قانونی وجود نداشت و بازیکنان شاغل در لیگ‌های خارجی نیازی نداشتند که برای دریافت مجوز بازی، پولی به فدراسیون بپردازند. بازیکنان والیبال ایران در سال‌های گذشته به دلیل پائین بودن مبلغ قرارداد باشگاه‌های خارجی تمایل کمی برای خروج از کشور داشتند. اجرای این قانون جدید می‌تواند انگیزه آنها برای حضور در سطح اول والیبال جهان را کمتر از گذشته کند.

شخصیت هفته:  فتح الله فتحی مطلق

فتح‌الله فتحی مطلق، روزنامه‌نگاری که در حوزه رزمی قلم می‌زد، روز یازدهم خرداد دار فانی را وداع گفت. فتحی‌مطلق که مدتی با بیماری کبد دست و پنجه نرم می‌کرد در بیمارستان دعوت حق را لبیک گفت. مرحوم فتحی‌مطلق نزدیک به 3 دهه در عرصه خبر و حوزه ورزش‌های رزمی به صورت تخصصی فعالیت می‌کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فتحی مطلق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۰۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشکسوت استقلال: بازیکنان در بازی با شمس آذر نصف جانمان کردند

 پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: استقلال در ۱۰ دقیقه پایانی بازی با شمس آذر قزوین نصف جان‌مان کرد.

منصور رشیدی در گفت‌وگو با تسنیم، درباره شرایط تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: استقلال در 10 دقیقه پایانی بازی با شمس آذر ما را نصف جان کرد. کاری ندارم که بدنسازی تیم چطور پیش رفته است، ولی نباید یک تیم در 10 دقیقه پایانی به راحتی به استقلال فشار بیاورد. استقلال صدرنشین لیگ است و نباید اینطور بازی کند. مشکل یا از بدنسازی است یا به لحاظ روحی و روانی نتوانسته بودند تا آخر تمرکز داشته باشند. استقلال یکی دو بازی در خط دفاعی خوب کار می‌کند، ولی به یکباره می‌بینیم در چنین بازی ناهماهنگی بیشتر نشان داده می‌شود. البته مصدومیت و محرومیت‌ها بی‌تأثیر نیست.

وی در ادامه افزود: استقلال در دقایق پایانی در لاک دفاعی فرو رفت. جواد نکونام هم تعویض‌های بدی انجام داد. از دقیقه 70 مشخص بود که بلانکو و مهرداد محمدی خسته هستند. ابوالفضل جلالی و صالح حردانی نیز همین شرایط را داشتند و باید زودتر تعویض می‌شدند. این سلیقه مربی بود که چطور تعویض کند، چیزی که اما ما می‌دیدیم باید زودتر تعویض می‌شدند.

رشیدی در مورد بازی بعدی استقلال که با تراکتور در تبریز خواهد بود، خاطر نشان کرد: همه بازی‌ها سخت است و نمی‌توان گفت این هفته استقلال کار سختی دارد. تیم‌ها در نیم‌فصل دوم شناخت کاملی از هم دارند و می‌دانند از بازی چه می‌خواهند. تیمی که برای قهرمانی می‌جنگد باید دنبال پیروزی باشد. سرمربی استقلال باید به لحاظ روحی و روانی روی بازیکنان کار و آنها را آماده پیروزی کند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • نادر کاشانی پیشکسوت بسکتبال درگذشت | دلیل درگذشت نادر کاشانی چه بود؟
  • پیشکسوت استقلال: بازیکنان در بازی با شمس آذر نصف جانمان کردند
  • پیشکسوت بسکتبال ایران درگذشت
  • نادر کاشانی پیشکسوت بسکتبال درگذشت
  • نادر کاشانی پیشکسوت تیم ملی بسکتبال ایران درگذشت
  • درگذشت استاد کاظم نجفی هنرمند پیشکسوت صنایع‌دستی
  • درگذشت پیشکسوت صنعت چلنگری 
  • درگذشت هنرمند پیشکسوت صنایع دستی مازندران
  • قهرمان نمی‌بازد/ تساوی لحظه‌آخری لورکوزن در لانه زنبورها
  • جزئیات چگونگی اجرای طرح فیرپلی مالی باشگاه‌ها با اصلاح آیین نامه/تاکید چند باره وزیر ورزش به فدراسیون فوتبال