Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-23@12:41:16 GMT

قیام ۱۵ خرداد، نقطه عطفی در پیروزی انقلاب اسلامی بود

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۷۰۶۰۶

قیام ۱۵ خرداد، نقطه عطفی در پیروزی انقلاب اسلامی بود

امام جمعه شیروان گفت: قیام خونین ۱۵ خرداد نقطه عطفی در شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی ایران به حساب می آید.

«حجت الاسلام حسین تکمیلی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای قیام خونین ۱۵ خرداد به لزوم وحدت و همدلی در بین مسلمانان تاکید کرد و اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران برای ستمدیدگان جهان، امید و برای ستمکاران ترس و وحشت به همراه داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


 امام جمعه شیروان به حضور حماسی ملت ایران در همه صحنه ها اشاره و خاطرنشان کرد: ملت سرافراز ایران، همواره وفاداری خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی به رخ جهانیان کشیده است.

 


حجت الاسلام تکمیلی تصریح کرد: حضور حماسی مردم در تمام صحنه ها نمایش فریاد ولایت‌مداری و میثاق هوشمندانه و پیمان روشن وفاداری مردم با آرمان های امام راحل (ره) و رهبری نظام اسلامی حضرت آیت الله امام خامنه ای بود.

 


 وی اظهار داشت: ایران اسلامی امن ترین منطقه در جهان است که این امنیت به برکت امام خمینی(ره) و جانشین صالح وی امام خامنه ای است.

 


وی عنوان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام راحل(ره)یک شگفتی در جهان بود.

 


امام جمعه شیروان ادامه داد: دشمنان انقلاب اسلامی و اسلام از اوایل انقلاب تاکنون با هر ترفندی درصدد وارد کردن ضربه به انقلاب اسلامی ایران بودند که به برکت رهنمودهای امام خمینی(ره) و امام خامنه ای تاکنون نتوانستند به کوچکترین هدف خود برسند.

 


حجت الاسلام تکمیلی بیان داشت: نیمه خرداد اعم از ۱۴ و ۱۵ خرداد و حماسه های متعددی که در این رابطه شکل گرفت برای ما و جهانیان پیام تازه ای داشت که باید آن را مورد توجه قرار دهیم.

 


وی تنها راه برون رفت از مشکلات و سیطره دشمنان را مقاومت و ایستادگی در مقابل دشمن عنوان کرد و بیان داشت: این همان راهی است که سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در پیش گرفته بودند و بر ما نیز واجب است ادامه دهنده راه امام بزرگوار و شهیدان والامقام باشیم.

 


وی یوم الله ۱۵ خرداد را نقطه عطف انقلاب اسلامی دانست و ادامه داد: زیر بنا و اساس شکل‌گیری انقلاب اسلامی ایران قیام تاریخ ساز ۱۵ خرداد سال ۴۲ بوده است.

 


حجت الاسلام تکمیلی تصریح کرد: بزرگداشت این ایام الله، تجدید میثاقی با آرمان‌های بلند اسلام، امام و شهیدان و موجب حفظ و تداوم راه انقلاب است.

 

 

وی بیان کرد: چهره و اندیشه حضرت امام(ره) باید به نسل جوان معرفی شود و نباید بگذاریم چهره امام توسط بیگانگان یا جریان های وابسته داخلی به آنها تحریف شود.

 

 

 

پایان پیام/641

منبع: شبستان

کلیدواژه: قیام ۱۵ خرداد انقلاب اسلامی ایران پیروزی پیروزی انقلاب اسلامی انقلاب اسلامی ایران حجت الاسلام ۱۵ خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۰۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه سدی آهنین در مقابل اهداف شوم دشمن است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید عبدالرضا هاشمی یکشنبه شب در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، سپاه را مولود انقلاب اسلامی دانست و اظهار کرد: حراست و پاسبانی از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن، توسعه این دستاوردها به اقصی نقاط عالم، تمدن سازی بر محوریت مکتب قرآن کریم و اهل بیت عصمت و طهارت بر اساس منویات حضرت امام (ره) و حضرت امام خامنه‌ای حفظه الله تعالی از مهم‌ترین نقش‌های این نهاد مقدس محسوب می‌شود.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر پاسداری از انقلاب اسلامی و دست آورده‌ای آن، نگهبانی از میراث گران بهای امام و شهدا، دفاع از مظلومان جهان و زمینه سازی ظهور حضرت حجت بن الحسن العسکری عجل الله تعالی فرجه الشریف را از اهداف اصلی تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دانست و اذعان کرد: سپاه سدی آهنین در مقابل اهداف شوم دشمن است.

حجت الاسلام هاشمی با اشاره به مهم‌ترین اقدامات سپاه عنوان کرد: مقابله جدی با منافقین کوردل، مقابله جدی با رژیم بعث عراق در دوران هشت سال دفاع مقدس، سازندگی و آبادانی کشور پس از جنگ تحمیلی، بصیرت افزایی حول محور تدابیر امامین انقلاب، تأمین امنیت شخصیت‌های علمی، معنوی و اماکن حساس نظام، حفاظت فرودگاهی، موفقیت در عرصه‌های مهم صنعت دفاعی و دانش بنیان، دفاع از مردم مظلوم فلسطین و مقاومت اسلامی در منطقه، مقابله و همیاری از مردم در مقابل حوادث طبیعی همچون سیل، زلزله و… از مهم‌ترین اقدامات برجسته سپاه است.

وی با اشاره به تنبیه رژیم غاصب صهیونیستی در پی حمله به کنسولگری ایران در دمشق خاطرنشان کرد: بر اساس قوانین بین‌المللی کنسولگری هر کشور به عنوان خاک آن کشور محاسبه می‌شود و حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق و شهادت جمعی از مستشاران ایرانی حق پاسخگویی و تنبیه متخاصم را طبق مقررات بین‌المللی برای ایران یک حق مسلم می‌داند.

هاشمی تاکید کرد: الحمدلله با قاطعیت تمام در محدوده نظامی آن‌ها را تنبیه کردیم که موجبات شادی ملت قهرمان و قدر شناس ایران اسلامی و مظلومان عالم خصوصاً مردم مظلوم غزه و فلسطین را فراهم آورد.

کد خبر 6084794

دیگر خبرها

  • وظیفه محوری سپاه، پاسداری از انقلاب اسلامی است
  • سپاه پاسداران بازوی توانمند ولایت‌فقیه
  • سپاه سدی آهنین در مقابل اهداف شوم دشمن است
  • پاسداران در راستای عقیده خود با دشمن مبارزه می‌کنند
  • سپاه پاسداران خار چشم دشمنان انقلاب اسلامی است
  • دنیا متعجب از عملیات موفق «وعده صادق» است
  • سپاه دژ مستحکم برای پاسداری از انقلاب اسلامی ایران
  • مراسم چهل و پنجمین سالگرد قیام مردم بلخاب افغانستان + فیلم
  • سپاه پاسداران به عنوان بازوان معنوی ولایت فقیه عمل می‌کند
  • پاکستان: سفر رئیس جمهور ایران نقطه عطفی در روابط طرفین است