Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- اخبار مهم فوتبال اروپا را با هم مرور می کنیم.
به گزارش آریا، پس از انتقال قرضی پاتریک شیک به لایپزیش، با توجه به عملکرد درخشان شیک در آلمان، انتظار می رفت لایپزیش بند خرید 29 میلیون یورویی او را فعال کند. با این حال یولیان ناگلزمن تایید کرد ممکن است پاتریک شیک به رم برگردد. شیک در 22 بازی برای لایپزیش در همه رقابت ها موفق به ثبت 9 گل و 3 پاس گل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یولیان ناگلزمن در رابطه با فعال کردن بند خرید او به بیلد گفت: فکر می کنم لایپزیش در جمع 4 تیم بالای جدول قرار می گیرد و سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب خواهیم کرد. حتی اگر موفق به کسب سهمیه شویم، معتقد هستم که احتمالا قرارداد شیک را دائمی نخواهیم کرد. باید هزینه های خود را مدیریت کنیم.

- فدراسیون فوتبال آلمان، ادای احترام به جورج فلوید را موضوعی سیاسی تشخیص نداد. وستون مک کنی، مارکوس تورام، اشرف حکیمی و جیدون سانچو از جمله بازیکنانی بودند که در مسابقات این هفته بوندس لیگا یاد و خاطره جورج فلوید، مرد سیاه پوستی که توسط پلیس آمریکا کشته شد را زنده نگه داشتند. با توجه به اینکه ماجرای جورج فلوید به موضوعی سیاسی در سطح جهان تبدیل شده، گفته شد که احتمالا این بازیکنان جریمه خواهند شد چراکه ابراز هرگونه اظهار نظر یا رفتار سیاسی در فوتبال آلمان ممنوه است.
با این حال با تایید فدراسیون فوتبال آلمان؛ وستون مک کنی، مارکوس تورام، اشرف حکیمی و جیدون سانچو به دلیل ادای احترام به جورج فلوید جریمه نخواهند شد. مسئولان بوندس لیگا، این موضوع را سیاسی نمی دانند و فقط نوعی اعتراض به نژادپرستی تلقی می کنند.

- پدرو با ترک چلسی، آماده تجربه ماجراجویی جدیدی است. با توجه به اتمام قرارداد پدرو با چلسی در تابستان 2020، رم و چند باشگاه دیگر به جذب این وینگر اسپانیایی علاقه مند هستند. به نقل از AS، ایل تمپو و موندو دپورتیوو؛ اولویت پدرو انتقال به رم است. رم طی هفته های اخیر درحال مذاکره با پدرو بوده و اکنون این بازیکن برای رفتن به سری آ متقاعد شده است. پدرو که به زودی 33 ساله می شود، در پایان فصل بازیکن آزاد خواهد بود. اخیرا کوریره دلو اسپورت مدعی شد که رم با پیشنهادی 3 ساله و دستمزد 3 میلیون یورو در هر فصل، بهترین پیشنهاد را به پدرو داده است.

- با تائید اتحادیه فوتبال در انگلستان، بازی های چمپیونشیپ از اواخر ماه جاری از سر گرفته خواهد شد. همچون دیگر رقابت های فوتبال، رقابت های چمپیونشیپ نیز از ماه مارس به دلیل شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاد و این رقابت ها از اواخر ماه جاری از سر گرفته خواهد شد. به گزارش تلگراف، در حالی که 9 هفته تا پایان رقابت های چمپیونشیپ باقی مانده است، تیم های حاضر در این رقابت باید در عرض 32 روز این 9 مسابقه باقی مانده را به اتمام برسانند و در اوایل ماه آگوست نیز پلی اف این رقابت ها برگزار خواهد شد.
اتحادیه فوتبال انگلستان تائید کرده است که رقابت های چمپیونشیپ باید از تاریخ 20 ژوئن (31 خرداد) از سر گرفته شود و تمامی بازی های باقی مانده (در مجموع 46 مسابقه) باید تا 22 جولای (1 مرداد) به اتمام برسد. پلی اف این رقابت ها نیز در اوایل ماه آگوست و بعد از به اتمام رسیدن بازی های باقی مانده برگزار خواهد شد. پس از انجام آخرین دور تست گیری ابتلا به کرونا در چمپیونشیپ، 9 نفر از اعضای تمامی باشگاه ها به این ویروس مبتلا شده بودند اما با این وجود، این رقابت ها در اواخر ماه جاری از سر گرفته خواهد شد. باشگاه هایی همچون کوئینز پارک رنجرز، استوک سیتی، لوتون و هادرسفیلد نسبت به از سرگیری بازی ها در تاریخ 20 ژوئن ابراز نگرانی کرده بودند اما اتحادیه فوتبال تصمیم خود را گرفته است.

- کای هاورتس، هافبک آلمانی باشگاه بایرلورکوزن به دلیل عملکرد درخشانی که در فصل جاری داشته است، مورد توجه بسیاری از باشگاه ها قرار گرفته است. به گزارش بیلد، باشگاه بایرن مونیخ به جذب کای هاورتس علاقه مند است و این هافبک آلمانی هم می خواهد تا تصمیمش را راجع به آینده خود در همین تابستان بگیرد، حتی اگر این تصمیم مربوط به انتقال او در سال 2021 باشد. بایرن مونیخ و بایرلورکوزن در پایان این هفته در این رابطه به مذاکره خواهند پرداخت و خواسته اصلی بایرن مونیخ، رسیدن به یک توافق با باشگاه بایرلورکوزن برای جذب هاورتس در تابستان 2021 است.
بایرن مونیخ خواهان به خدمت گیری هاورتس در تابستان آینده است
بایرن مونیخ خواهان به خدمت گیری کای هاورتس است اما می خواهد این هافبک آلمانی را در سال 2021 جذب کند. رئال مادرید، بارسلونا، لیورپول، منچستریونایتد و چلسی از دیگر مشتریان این هافبک آلمانی هستند. با وجود علاقه این باشگاه ها، بایرلورکوزن قیمت هاورتس را 100 میلیون یورو تعیین کرده است و این مبلغ باعث می شود تا خرید او توسط دیگر باشگاه ها در هاله ای از ابهام قرار بگیرد زیرا در شرایط فعلی، هر باشگاهی توانایی پرداخت چنین مبلغی را ندارد.

- دمبله می خواهد با ماندن در بارسلونا، خودش را ثابت کند. تنها هدف یوونتوس از بارسلونا نیز همچنان آرتور ملو است. نشریه موندو دپورتیوو مدت هاست از علاقه یوونتوس به جذب قرضی عثمان دمبله، وینگر 23 ساله بارسلونا می نویسد. امروز موندو دپورتیوو در گزارشی مدعی شد دمبله مایل است به یوونتوس بپیوندد و بارسلونا هم از این مسئله استقبال می کند. با این حال، جانلوکا دی مارتزیو اخبار موندو دپورتیوو در این خصوص را "بی اساس" خواند. به گزارش جانلوکا دی مارتزیو، عثمان دمبله هیچ تمایلی برای جدایی از بارسلونا ندارد و ترجیح می دهد از فرصت ها برای اثبات خودش در این باشگاه استفاده کند. طی روزهای گذشته، لیورپول با بارسلونا و عثمان دمبله برای انجام یک انتقال قرضی همراه با حق خرید تماس گرفت اما پیشرفتی در مذاکرات حاصل نشد زیرا این وینگر فرانسوی برای ماندن در بارسلونا تاکید دارد و نمی خواهد بارسا را ترک کند. یوونتوس برای جذب دمبله تماسی با بارسلونا نگرفته و همچنان آرتور ملو، بازیساز برزیلی هدف اصلی یوونتوس از بارسلونا است. با این حال، آرتور همچنان نسبت به انتقال به یوونتوس چراغ سبزی نشان نداده است. یوونتوس در تلاش است برای جذب آرتور، میرالم پیانیچ را به بارسلونا بدهد اما در حال حاضر پیشرفتی در مذاکرات دیده نمی شود.

- با وجود فصل نه چندان جالب میلان، اسماعیل بن ناصر، هافبک 22 ساله الجزایری روسونری فصل موفقی را سپری کرده است. پیش تر پاری سن ژرمن نسبت به جذب بن ناصر علاقه نشان داده بود و حالا منچسترسیتی وارد عمل می شود. به گزارش محمد بوحفصی از RMC، عملکرد خوب اسماعیل بن ناصر در خط هافبک میلان، توجه پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی را جلب کرده است و بن ناصر اولویت اصلی گواردیولا برای تقویت خط هافبک منچسترسیتی به شمار می رود. علاقه گواردیولا به بن ناصر، به حدی است که او شخصا با بازیکن تماس گرفته و پروژه منچسترسیتی را به او توضیح داده است. منچسترسیتی به زودی پیشنهاد رسمی خود برای جذب بن ناصر را به میلان ارائه می کند و این در حالی است که در قرارداد این هافبک الجزایری با میلان، بند فسخ 50 میلیون یورویی وجود دارد. با وجود علاقه پپ گواردیولا به بن ناصر، این بازیکن برای بازی کردن در منچسترسیتی تضمین می خواهد.

- یکی از بازیکنانی که انتظار می‌رود به زودی راهی یک تیم بزرگ شود و نامش بیش از این‌ها شنیده شود، ویکتور اوسیمن، مهاجم نیجریه‌ای لیل است. به گزارش نیکولو اسکیرا، باشگاه لیل برای فروش ویکتور اوسمین، مهاجم نیجریه ای خود مبلغ 60 میلیون یورو را درخواست کرده است. باشگاه ناپولی علاقه زیادی به جذب این مهاجم دارد اما اوسمین تا 5 سال دیگر با باشگاه لیل قرارداد دارد و حقوق سالیانه او نیز 4 میلیون یورو است. اخیرا این ادعا مطرح شده بود که رئال مادرید و بارسلونا به جذب این مهاجم علاقمند هستند اما جدی ترین مشتری او، باشگاه ناپولی است.

- بند فسخ قرارداد تیمو ورنر با لایپزیش، 12 روز دیگر منقضی می شود. لیورپول، چلسی، اینتر و یوونتوس کم تر از دو هفته برای جذب این مهاجم تیم ملی آلمان فرصت دارند.

- احتمال جدایی ممفیس دیپای از المپیک لیون بالا رفته است. میلان از مشتریان این مهاجم تیم ملی هلند است اما لاتزیو نیز وارد رقابت شده است. لاتزیو و میلان، وضعیت دیپای را به صورت جدی دنبال می کنند.

- رئال مادرید وضعیت جذب جیدون سانچو، ستاره دورتموند که در این فصل 17 گل و 17 پاس گل به ثمر رسانده است را زیر نظر دارد. شاید در ابتدای فصل کمتر کسی تصور می کرد که ستاره انگلیسی دورتموند یعنی جیدون سانچو تا به اینجا یکی از موثرترین بازیکنان فصل فوتبال اروپا باشد و بتواند نمایش‌های تا این حد درخشانی را از خود ارائه دهد. اما وینگر جوان و تنها 20 ساله دورتموند تا به اینجا نمایش‌های خیره کننده ای را از خود ارائه داده است. او در 27 بازی زنبورها در بوندسلیگا آمار شگفت انگیز 17 گل و 17 پاس گل را به ثبت رسانده و تا به اینجا موثر ترین بازیکن فصل این رقابت‌ها لقب گرفته است.
گفته می‌شود منچستر یونایتد مهم ترین مشتری ستاره انگلیسی دورتموند به حساب می آید اما با این حال به جز شیاطین سرخ تیم‌هایی نظیر رئال مادرید، لیورپول و بایرن مونیخ نیز شرایط جذب این بازیکن جوان را دنبال می‌کنند. حالاو در همین رابطه نشریه آاس صفحه اصلی امروز خود را به جیدون سانچو و علاقه رئال مادرید به این بازیکن اختصاص داده است. آاس با تیتر "نگاه ها روی سانچو" به علاقه لوس بلانکوس به جذب مهاجم ملی‌پوش انگلیسی اشاره کرده است. آاس در بخشی از گزارش روی جلد خود آورده است: " وینگر 20 ساله دورتموند در فصل جاری رقابت‌های بوندسلیگا آمار 17 گل و 17 پاس گل را به ثبت رسانده است."
آاس در حالی از علاقه رئال مادرید به جیدون سانچو پرده برداشته که به نظر می رسد دورتموند با مبلغ کمتر از 100 میلیون یورو راضی به فروش او نخواهد شد. این در حالی است که اخیراً مارکا اعلام کرده بود که رئال مادرید به دلیل مسائل اقتصادی به وجود آمده ناشی از ویروس کرونا احتمالاً در نقل و انتقالات پیش رو هیچ خریدی انجام نخواهد داد.

 



منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: رئال مادرید منچستریونایتد سانچو دمبله موندو دپورتیوو هافبک آلمانی رقابت ها رئال مادرید بایرن مونیخ جیدون سانچو میلیون یورو جورج فلوید باقی مانده باشگاه ها برای جذب خواهد شد بازی ها بن ناصر پاس گل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۰۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| لحظه مصدومیت وحشتناک بازیکن بارسلونا در دیدار با رئال مادرید

فرنکی دیونگ، هافبک هلندی بارسلونا در دیدار دیشب این تیم با رئال مادرید دچار مصدومیت جدی شد.

دیگر خبرها

  • میلان علاقه مند به جذب دنی سبایوس
  • با وجود علاقه اتلتیکو مادرید، رئال مادرید تمایلی به فروش دنی سبایوس ندارد
  • برتری 4-3 منچستریونایتد مقابل رئال مادرید در شب هت تریک رونالدو نازاریو (2003/4/23) / فیلم
  • عکس| لحظه مصدومیت وحشتناک بازیکن بارسلونا در دیدار با رئال مادرید
  • آرسنال و لیورپول مشتری ستاره مازاد رئال مادرید
  • ادعای عجیب: ژاوی می‌خواهد بماند
  • رویای ناتمام بارسلونا: کار ژاوی تمام شد
  • در مسیر اسطوره‌شدن؛ فدریکو والورده به رکورد ۲۵۰ بازی برای رئال مادرید رسید + عکس
  • ببینید | خلاصه بازی رئال مادرید ۳ - بارسلونا ۲
  • فیلم/ خلاصه دیدار رئال مادرید ۳ - بارسلونا ۲