Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلال ملکی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: ساعت ۲۲ و ۵۴ دقیقه شب گذشته یک مورد آتش سوزی یک دستگاه خودروی سواری در مسیر جنوب به شمال بزرگراه شهید چمران اعلام شد. وی گفت: در ابتدا اعلام می‌شود که رمپ خروجی تونل توحید است اما بعداً مشخص می‌شود که خودرو توانسته است از آن محوطه خارج شود و در به حاشیه بزرگراه شهید چمران برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران ادامه داد: دو ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام می‌شوند. زمانی که به خودرو می‌رسند مشاهده می‌کنند که این خودرو کاملاً شعله‌ور است. ملکی بیان کرد: سه نفر سرنشین مرد درون خودرو بودند که قبل از رسیدن نیروهای آتش نشانی از ماشین خارج شده بودند و هیچ‌گونه مصدومیتی نداشتند.

وی افزود: آتش نشانان سریعاً آتش را خاموش کردند و محل تحویل مالکان و مسئولان جهت بررسی حادثه شد. ملکی در پایان عنوان کرد: حدس و گمان اولیه کارشناس آتش نشانی از حادثه این بود که احتمالاً نقص در سیم کشی داخلی خودرو باعث این آتش سوزی شده اما همچنان کارشناسی دقیق‌تر در این باره ادامه دارد. کد خبر 4941184 مهسا شمس

منبع: مهر

کلیدواژه: حادثه آتش سوزی آتش نشانی جلال ملکی ویروس کرونا وزارت آموزش و پرورش شورای شهر تهران شهرداری تهران آتش سوزی کمیته امداد امام خمینی سازمان تامین اجتماعی بازنشستگان قوه قضاییه وضعیت هوای تهران احتکار مجلس شورای اسلامی آتش سوزی جنگل ها جلال ملکی آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۰۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی مهیب در یک واحد صنعتی شهرک شکوهیه قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، مدیر ایمنی شرکت شهرک‌های صنعتی استان با بیان اینکه این حادثه سی دقیقه بامداد به ایستگاه آتش نشانی شهرک شکوهیه گزارش شد و نیرو‌های آتش نشانی به دلیل نزدیک بودن به محل حادثه در کمتر از ۲ دقیقه مشغول اطفا حریق شدند.

وی افزود: ۳۸ آتش نشان در قالب سیزده ماشین عملیاتی از شهرک شکوهیه، محمودآباد و قم اعزام شدند و خوشبختانه توانستند از سرایت آتش به واحد‌های مجاور جلوگیری کنند.

جعفر منصوری با اشاره به آتش زا بودن مواد از نه ساعت عملیات گفت و افزود: در این حادثه هشتصد تن روغن پارافین طعمه حریق شد و دویست تن از مواد با تلاش آتش نشانان از دسترسی آتش دور ماند.
وی گفت: این حادثه خسارت جانی نداشت و علت آتش سوزی در دست بررسی است و بزودی اعلام می‌شود.

دیگر خبرها

  • مهار آتش‌سوزی گسترده کارخانه پارافین شهرک صنعتی شکوهیه قم
  • مهار آتش در خودروی سواری
  • نجات ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم
  • نجات جان ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم/مصدومیت آتش‌نشان قمی
  • آتش سوزی مهیب در یک واحد صنعتی شهرک شکوهیه قم
  • آتش‌سوزی در بیمارستان امام حسین تهران
  • آتش‌سوزی در پامنار
  • مهار آتش سوزی یک باب مغازه در بندرعباس
  • انفجار گاز در آساوله سنندج حادثه آفرید
  • انفجار گاز در روستای آساوله سنندج + فیلم