Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس مجلس نمایندگان آمریکا به جمع معترضانی پیوست که در مقابل ساختمان کنگره این کشور در اعتراض به نژادپرستی پلیس علیه سیاهپوستان تظاهرات کرده بودند.

به گزارش خبرگزاری برنا، هیل بامداد پنجشنبه گزارش داد «نانسی پلوسی» رییس دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا در بیرون ساختمان کنگره در میان معترضان ظاهر شد و با آنان همراهی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پلوسی در حالی که ماسک بهداشتی بر صورت داشت، به همراه کارمندان و محافظان خود به تظاهرکنندگان پیوست؛ این اقدام در حالی صورت می‌گیرد که دموکرات‌ها صحبت‌هایی درباره پیشنهاد طرح‌ها قانونی در پاسخ به قتل یک سیاهپوست توسط پلیس آمریکا کرده‌اند.

رییس مجلس نمایندگان آمریکا همچنین در حالی به معترضان پیوست که دو روز پیش دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا دستور داد تجمع‌کنندگان در مقابل کاخ سفید را سرکوب و متفرق کنند تا او بتواند برای عکس گرفتن به کلیسایی در نزدیکی آنجا برود.

پلوسی در چند روز گذشته که شعله اعتراض در آمریکا برای محکوم کردن خشونت پلیس علیه سیاهپوستان و نژادپرستی نهادینه شده در این کشور برافروخته شده، از ترامپ به دلیل کوتاهی در آرام کردن مردم انتقاد کرده است.

وی روز گذشته در حالی که بخش‌هایی از انجیل را می‌خواند، به عملکرد جورج بوش پدر در پی تبرئه ضاربان «رادنی کینگ» شهروند سیاهپوست در سال ۱۹۹۱ میلادی و عملکرد "باراک اوباما" پس از قتل «اریک گارنر» یک شهروند سیاهپوست دیگر پرداخت، و از ترامپ خواست تا «آتش‌افروز» نباشد بلکه «شفادهنده» باشد.
پلوسی همچنین از استفاده نیروهای امنیتی آمریکا از قوه قهریه برای متفرق کردن معترضان از اطراف کاخ سفید انتقاد کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: نانسی پلوسی جرج فلوید اعتراضات آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۰۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محاصره بن گویر در میان معترضان خشمگین صهیونیست + فیلم

وزیر امنیت داخلی اسرائیل با فریادهای نارضایتی خانواده‌های اسرای تظاهرات‌کننده در قدس مواجه شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، ایتمار بن گویر، وزیر امنیت داخلی اسرائیل با فریادهای نارضایتی خانواده‌های اسرای تظاهرات‌کننده در قدس مواجه شد.

 تظاهرات‌کنندگان اسرائیلی ساختمان دولتی را که بن گویر داخل آن بود محاصره کردند و علیه وی شعار سر دادند.

 

.

 

همچنین صهیونیست‌ها در خیابان‌های قدس اشغالی مجددا به خیابان‌ها آمدند و خواستار برکناری نتانیاهو و انعقاد توافق مبادله اسرا شدند.

 تظاهرات‌کنندگان اسرائیلی خیابان‌های بیت‌المقدس را مسدود کرده‌اند و پلیس قادر به کنترل آنها نیست.

 

.

 

 خبرنگار الجزیره هم از درگیری بین تظاهرات‌کنندگان اسرائیلی و پلیس در قدس در نزدیکی اقامتگاه نتانیاهو خبر داد.

پلیس رژیم صهیونیستی با استفاده از ماشین‌های آب‌پاش در تلاش برای متفرق کردن تظاهرات کنندگان در قدس است.

تعطیلی کلاس‌های دانشگاه کلمبیا برای تظاهرات‌های ضداسرائیلیادامه تظاهرات علیه نتانیاهو در دویستمین روز جنگ علیه غزهتظاهرات علیه نتانیاهو امروز هم ادامه یافت

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تظاهرات علیه کابینه نتانیاهو در قدس / حمله معترضان به بن گویر
  • تظاهرات علیه کابینه نتانیاهو در قدس اشغالی/ حمله معترضان به بن گویر
  • محاصره بن گویر در میان معترضان خشمگین صهیونیست + فیلم
  • نانسی پلوسی: نتانیاهو باید استعفا دهد
  • شورش بزرگ در دانشگاه های آمریکا / حمایت واشنگتن از اسرائیل بالاخره کار دستش داد/ تلاش دولت برای سرکوب معترضان عدالتخواه با بهانه «یهودی ستیزی»
  • نانسی پلوسی: نتانیاهو باید استعفا کند
  • نانسی پلوسی: نتانیاهو مانع صلح است و باید استعفا کند
  • بازداشت معترضان طرفدار فلسطین در نیویورک
  • معترضان مقابل اقامتگاه نتانیاهو آتش به پا کردند
  • تجمع بزرگ حمایت از فلسطین مقابل دانشگاه یِیل آمریکا