Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-19@21:23:06 GMT

واکنش پوراحمد به قاچاق تیغ و ترمه

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۷۰۷۹۸

انتشار نسخه قاچاق فیلم سینمایی «تیغ و ترمه» واکنش کیومرث پوراحمد کارگردان این اثر را در پی داشت و او با اشاره به هزینه‌هایی که برای این فیلم صرف شده، از مردم درخواست کرد نسخه اصلی این فیلم را تهیه و تماشا کنند.

به گزارش «تابناک»؛ پس از انتشار خبر قاچاق فیلم تیغ و ترمه به کارگردانی کیومرث پوراحمد به تهیه‌کنندگی علی قائم مقامی در فضای مجازی و ماهواره، در اتفاقی عجیب این فیلم سر از سایت جهانی یوتیوب درآورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما نکته جالب‌تر اینکه در ابتدای این فیلم اخطارهای قانونی جهت عدم تکثیر و کپی فیلم دیده می‌شود اما با این حال در همین سایت فیلم در حال نمایش است.

یوتیوب عموماً به عنوان سایت دانلود شناخته نمی‌شود و بارگیری از آن دشوار است؛ بنابراین معلوم نیست که آپلودکننده و قاچاقچی فیلم چه قصدی دارد که حتی از بارگذاری تیغ و ترمه در یوتیوب هم نگذشته است.

از سوی دیگر هیچ پیام و یا حرکت قابل توجهی از طرف سازمان سینمایی و مدیران بسترهای ویدئویی رخ نداده است. باید دید که این سکوت کجا می‌شکند؟

این وضعیت واکنش کارگردان این فیلم را در پی داشت. کیومرث پوراحمد با انتشار ویدئویی گفته که این فیلم پس از یک روز نمایش آنلاین در داخل کشور، بلافاصله در برخی از سایت ها و کانال های تلگرامی غیرقانونی منتشر شده است.

او همچنین گفته که متاسفانه تیغ و ترمه در چندین نوبت در شبکه‌های فارسی زبان به صورت غیرقانونی و قاچاقی نمایش داده شده است.

پوراحمد با اشاره به هزینه‌هایی که برای این فیلم شده، از مردم درخواست کرد نسخه اصلی این فیلم را تهیه کنند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: سیروس عسگری امام خمینی آتش سوزی جنگل های زاگرس قیام 15 خرداد طرح شفافیت آراء کیومرث پوراحمد قاچاق فیلم تیغ و ترمه سیروس عسگری امام خمینی آتش سوزی جنگل های زاگرس قیام 15 خرداد طرح شفافیت آراء تیغ و ترمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۰۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) رفع اختلال در سامانه نسخه الکترونیک تا پایان هفته

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت گفت: «تا پایان هفته اختلال در سامانه نسخه‌نویسی الکترونیک برطرف خواهد شد.»

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نماهنگ نسخه طوفان + فیلم
  • رفع اختلال سامانه نسخه نویسی الکترونیک
  • بزرگداشت کیومرث پوراحمد ؛ میراث این فیلمساز چه بود؟
  • کیومرث پوراحمد پرچمدار سینمای کودک بود
  • (تصاویر) مراسم بزرگداشت کیومرث پوراحمد
  • هنرمندی که یک کودک درون جسورداشت/«قصه‌های مجید» میراث پوراحمد است
  • بزرگداشت زنده‌یاد کیومرث پوراحمد در خانه سینما
  • (ویدیو) رفع اختلال در سامانه نسخه الکترونیک تا پایان هفته
  • فیلمسازی که می‌خواست ایرانی باشد
  • فیلم| کلافگی مردم از تبلیغات در سریال‌های شبکه نمایش خانگی