Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش تابناک به نقل از ایلنا، دبیر ستاد مقابله با بیماری کرونا وزارت صمت با اشاره به مصوبات ستاد ملی کرونا با هدف حمایت و پشتیبانی از کسب و کار‌های آسیب دیده از کرونا، گفت: اقدامات ارزشمند دولت و ستاد ملی کرونا در سخترین شرایط اقتصادی کشور با مشارکت نهاد‌های انقلابی و همراهی مردم شریف ایران در این برهه حساس با قیاس سایر کشور‌های پیشرفته در کنترل و مدیریت بیماری کرونا، موجب سرافرازی مجدد نظام در جهان گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دبیر هیات عالی نظارت بر سازمان‌های صنفی کشور، با اشاره اینکه دولت در تلاش است در صورت تامین منابع مالی سایر کسب و کار‌های آسیب دیده را نیز تحت پوشش تسهیلات قرار دهد، گفت: میزان تسهیلات به ازای هر نفر شاغل دارای لیست بیمه از ۱۲ تا ۱۶ میلیون تومان بر مبنای دایر یا غیردایر بودن کسب و کار و بازپرداخت ۲۴ماهه با نرخ ۱۲ درصد و بازپرداخت اقساط ابتدای مهر سال جاری عنوان کرد.

گلپور در پایان تاکید کرد که صاحبان کسب و کار‌های مشمول مصوبه اعم از صنفی و غیر صنفی نظیر:

مراکز تولید و توزیع صنایع دستی

مراکز تولید و فروش پوشاک، کیف و کفش

مراکز باشگاه‌ها و مجتمع‌های ورزشی و تفریحی

مراکز و موسسات فرهنگی، هنری، رسانه‌ای و آموزشی

مراکز توزیع آجیل و خشکبار، بستنی و آبمیوه و قنادی‌ها

رانندگان مسافر برون شهری جاده ای، هوایی، ریلی و دریایی

آموزشگاه‌های رانندگی، گرمابه ها، آرایشگاه‌ها و سالن‌های زیبایی

مراکز تولید و فروش غذا‌های آماده اعم از رستوران‌ها و بوفه ها، طباخی ها، تالار‌های پذیرایی، قهوه خانه‌ها و اغذیه فروشی‌ها

مراکز مربوط به گردشگری، هتل ها، هتل آپارتمانها، مهمانپذیرها، مسافرخانه ها، زائرسراها، موزه‌ها و مراکز اقامتی و گردشگری و بوم گردی

سریعا به سامانه کارا مراجعه و ثبت نام بعمل آورند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: سیروس عسگری امام خمینی آتش سوزی جنگل های زاگرس قیام 15 خرداد طرح شفافیت آراء مرکز اصناف و بازرگانان وزارت صمت سامانه کارا تسهیلات کرونا سیروس عسگری امام خمینی آتش سوزی جنگل های زاگرس قیام 15 خرداد طرح شفافیت آراء کسب و کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۰۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه اجرای طرح «زیست شبانه» و نظارت بر فعالیت های اصناف در قم

به گزارش خبرنگار مهر، منوچهر نصیری پیش از ظهر دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: طرح «زیست شبانه» با توجه به افزایش تردد در ساعات بامداد بمنظور ایجاد نظم و امنیت اجتماعی و نظارت بر فعالیت های واحدهای صنفی در این ساعات در استان قم ادامه خواهد داشت.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم خاطرنشان کرد: برخورد بدون مماشات با مخلان آسایش و آرامش شهروندان در اولویت فرماندهی انتظامی بوده و این طرح با حضور رده‌های مرتبط پیگیری و اجرایی می‌شود.

از بهمن ماه سال گذشته مصوب شد، هیچ واحد صنفی جز در اطراف حرم مطهر حضرت معصومه (س) و مراکز خدمات عمومی بعد از ساعت ۱۲ فعال نباشند.

نیروی انتظامی استان قم نیز طی این مدت با واحدهای صنفی متخلف برخورد کرده است.

کد خبر 6085587

دیگر خبرها

  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • جریمه ۴۴ هزار میلیارد ریالی اصناف متخلف همدان
  • تعطیل‌کردن روزهای پنجشنبه «خودتحریمی» است
  • تعطیل کردن روزهای پنجشنبه «خودتحریمی» است
  • ادامه اجرای طرح «زیست شبانه» و نظارت بر فعالیت‌های اصناف در قم
  • ١٠٠ هزار واحد صنفی در استان كرمان باید شناسه یکتا دریافت کنند
  • طرح جدید اتاق اصناف / منتظر این بازرسان باشید
  • ادامه اجرای طرح «زیست شبانه» و نظارت بر فعالیت های اصناف در قم
  • پوشاک مستعمل در مشهد آزادانه به فروش می‌رسد