Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-19@04:23:21 GMT

کشف ۱۵۳ قبضه سلاح غیرمجاز در خوزستان

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۷۰۸۴۹

کشف ۱۵۳ قبضه سلاح غیرمجاز در خوزستان

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم؛ سردار حیدر عباس‌زاده درباره مبارزه بی‌امان با دارندگان سلاح غیرمجاز، عاملان خرید و فروش سلاح و مهمات غیرمجاز و عاملان تیراندازی‌ها در استان خوزستان، اظهار کرد: در راستای ارتقاء امنیت عمومی استان خوزستان، طرح جمع‌آوری سلاح و مهمات غیرمجاز و دستگیری افرادی که به سمت منازل، اماکن، مغازه‌ها و خودرو‌ها تیراندازی می‌کنند، با برنامه‌ریزی‌های مناسب و ارائه راهکار‌های اجرایی، دستورات عملیاتی به پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان ابلاغ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرمانده انتظامی استان خوزستان ادامه داد: پلیس اطلاعات و امنیت عمومی با همکاری سایر یگان‌ها با کار اطلاعاتی و تلاش مستمر در سطح استان در چهار روز گذشته با هماهنگی قضائی در چندین عملیات پی در پی ۹۱ متهم که از عاملان تیراندازی‌ها و دارندگان سلاح غیرمجاز بودند را شناسایی و دستگیر کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان، ۲۷ قبضه سلاح جنگی، ۱۲۶ قبضه سلاح شکاری (مجموعاً ۱۵۳ قبضه سلاح غیرمجاز) به همراه یک هزار و ۷۳۶ عدد انواع فشنگ کشف شد.

وی با بیان اینکه در ۷۵ روز گذشته از سال جاری، تعداد یک هزار و ۵۴۵ قبضه سلاح و ۱۶ هزار و ۵۸ فشنگ جنگی و شکاری کشف شده، گفت: در این مدت، یک هزار و ۲۰۴ متهم نیز دستگیر شدند.

عباس‌زاده با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی، خاطرنشان کرد: پلیس با عاملان خرید و فروش سلاح، دارندگان سلاح‌های غیر مجاز و عاملان تیراندازی برخورد جدی داشته و در این امر مصمم است تا محیط را برای متخلفان ناامن و برای آحاد مردم آرامش در پی داشته باشد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: سیروس عسگری امام خمینی آتش سوزی جنگل های زاگرس قیام 15 خرداد طرح شفافیت آراء کشف سلاح غیرمجاز خوزستان خرید و فروش سلاح و مهمات سیروس عسگری امام خمینی آتش سوزی جنگل های زاگرس قیام 15 خرداد طرح شفافیت آراء سلاح غیرمجاز قبضه سلاح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۰۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و ضبط ۱۰۰ قبضه اسلحه شورشی و شکاری در لرستان

 سعید ایراندوست در حاشیه شناسایی یک باند قاچاق اسلحه و مهمات در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: با همکاری سربازان گمنام اداره کل اطلاعات لرستان یک باند قاچاق اسلحه و مهمات در محور‌های غربی شمال غربی استان شناسایی و منهدم شد.
وی افزود: از این باند قاچاق مهمات و اسلحه، ۱۰۰ قبضه اسلحه شورشی و شکاری کشف و ضبط شد.
رئیس دادگاه عمومی اشترینان با اشاره به اینکه متهم با تشکیل پرونده راهی زندان شد، گفت: پرونده اسلحه‌های مذکور در جریان تحقیقات مقدماتی است و اقدامات قانونی در این زمینه انجام می‌شود.
ایران دوست تاکید کرد: با قاچاقاچیان سلاح و مهمات برخورد قاطع و قانونی خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • کشف یک قبضه سلاح غیرمجاز در چناران شهر
  • دستگیری عاملان تیراندازی در خرم‌آباد
  • کشف ۶ دستگاه ماینر غیرمجاز در کرمانشاه
  • کشف و ضبط ۱۰۰ قبضه اسلحه شورشی و شکاری در لرستان
  • مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز در خوزستان
  • نماینده مجلس: آماده استفاده از سلاح‌هایی هستیم که قبلاً استفاده نکرده‌ایم
  • ابوالفضل عمویی نماینده مجلس: آماده استفاده از سلاح‌هایی هستیم که قبلاً استفاده نکرده‌ایم
  • تهدید اسرائیل از سوی نماینده مجلس /آماده استفاده از سلاح‌هایی هستیم که قبلاً استفاده نکردیم
  • نماینده مجلس : آماده استفاده از سلاح هایی هستیم که قبلاً استفاده نکرده‌ایم
  • دستگیری عامل تیراندازی در گرمسار