Web Analytics Made Easy - Statcounter



حریق در پالایشگاه قدیمی تهران منجر به فوت یکی از کارگران بنام مصطفی مددی شد.

به گزارش صداوسیما، بنا بر اعلام منابع خبری بر اثر نشت بنزین و شعله ور شدن آن یکی از کارکنان بهره‌برداری پالایشگاه تهران دچار سوختگی شدید شد و درگذشت.

مصدومان دیگر این حادثه مراحل درمان را طی می‌کنند.

این حادثه حوالی ساعت ۱۲ و ۵۰ دقیقه به وقوع پیوسته و مهار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا بر اعلام روابط عمومی این شرکت کارکنان پالایشگاه تهران هم‌اکنون در حال بررسی شرایط ایمنی هستند تا پس از اطمینان کامل این واحد بلافاصله در مدار تولید قرار گیرد.‌

حادثه پالایشگاه تهران مهار شد/ به ایرانول و نفت‌ پاسارگاد آسیب نرسید

روابط عمومی شستا اعلام کرد: حادثه مهار شده در پالایشگاه تهران به ایرانول و نفت‌پاسارگاد آسیب نرساند.

این دو مجموعه آمادگی دارند از امکانات و ظرفیت‌های خود برای کمک به پالایشگاه تهران استفاده کنند.

***

وقوع آتش‌سوزی در شرکت فولاد خوزستان

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: ظهر امروز انبار پالت شرکت فولاد خوزستان دچار آتش‌سوزی شد که با حضور ۱۸ خودرو آتش‌نشانی و ۴۵ نیرو از سرایت آتش به بخش‌های دیگر جلوگیری شد.

به گزارش ایلنا، ابراهیم قنبری امروز چهارشنبه چهاردهم خردادماه با اعلام آتش‌سوزی در شرکت فولاد خوزستان، اظهار کرد: ساعت ۱۳:۵۵ امروز از شرکت صنایع فولاد با سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی تماس و با اعلام آتش‌سوزی درخواست کمک کردند.

وی با بیان اینکه انبار پالت شرکت فولاد خوزستان دچار آتش‌سوزی شد، افزود: بعد از ۸ دقیقه نیرو‌های آتش‌نشانی به همراه تجهیزات و ماشین‌های سنگین در محل حضور پیدا کردند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: ۱۰ خودرو اطفاء حریق سنگین، ۵ تانکر پشتیبانی آب و سه خودرو پیش رو یا نجات جهت رساندن دستگاه‌های تنفسی و پشتیبانی از ایستگاه‌های مختلف به محل آتش‌سوزی اعزام شدند.

وی ادامه داد: تعداد نیرو‌های حاضر در عملیات ۴۵ نفر بوده و حریق تحت کنترل است و از سرایت آتش به کارگاه و بخش‌های دیگر جلوگیری شد.

قنبری اضافه کرد: بعد از تشکیل جلسه بین واحد HSE و مدیریت سازمان آتش‌نشانی تصمیم گرفته شد با خاک‌ریزی بر روی الوار‌ها و پالت‌ها حریق را به‌طور کامل اطفا کنند.

وی تشریح کرد: پالت و الوار‌ها با مواد نفتی اشباع شده‌اند که به‌آسانی اطفاء نمی‌شوند و در مرحله اول حدود سه هزار لیتر کف پروتئینی به کانون حریق تزریق شد که از شدت آتش جلوگیری کرد.

گفتنی است، مهار آتش هنوز به روش خنک‌سازی و خفه کردن ادامه دارد.

بخشی از انبارهای شرکت فولاد خوزستان در آتش سوخت/ ادامه تلاش‌ها برای مهار آتش سوزی

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از آتش سوزی در بخشی از انبارهای شرکت فولاد خوزستان خبر داد.

ابراهیم قنبری در گفت و گو با تسنیم اظهار داشت:بعد از ظهر امروز در ساعت حدود 13:30 امروز بخشی از انبارهای شرکت فولاد خوزستان دچار آتش سوزی شد که بلافاصله خودروهای آتش نشانی به محل اعزام شدند.

وی افزود: این آتش سوزی همچنان در بخش‌هایی از انبارهای این شرکت ادامه دارد که ماموران در حال جلوگیری از سرایت آتش به سایر بخش‌های این شرکت هستند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به محل آتش سوزی گفت: این آتش سوزی در نزدیکی در شماره چهار شرکت فولاد خوزستان رخ داده و سازمان آتش نشانی اهواز با هفت خودرو و شرکت فولاد با هفت خودروی آتش نشان در حال مهار آتش هستند.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۰۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار آتش در خودروی سواری

رئیس سازمان آتش‌نشانی رشت با اشاره به مهار آتش‌سوزی خودروی سواری در رشت، گفت: در جریان این حادثه راننده خودرو به شدت مصدوم و دچار سوختگی شد.

شهرام مومنی امروز چهارم اردیبهشت ماه با اشاره به جزییات آتش سوزی در خیابان معلم رشت، اظهار کرد: حادثه آتش سوزی یک دستگاه خودروی پراید در محوطه رستورانی واقع در خیابان معلم، ابتدای حسین آباد امروز، چهارم اردیبهشت به مرکز فرماندهی آتش نشانی رشت اطلاع داده شد.

وی با اشاره به اعزام سه خودروی آتش نشانی به همراه هفت آتش نشان و افسر ارشد به محل حادثه، افزود: به محض رسیدن آتش نشانان شعله وری یک دستگاه خودروی پراید در محوطه رستوران مشاهده می‌شد که سریعا نسبت به مهار و اطفای آتش و اجرای تمهیدات ایمنی از سوی آتش نشانان اقدام شد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: بازداشت عامل آتش سوزی در منطقه لار زاهدان قاچاق سوخت 3 نفر را در جنوب کرمان قربانی کرد

دیگر خبرها

  • مهار آتش‌سوزی گسترده کارخانه پارافین شهرک صنعتی شکوهیه قم
  • مهار آتش در خودروی سواری
  • جزییات آتش سوزی در انبار بیمارستان امام حسین
  • جزییات آتش‌سوزی در انبار بیمارستان امام حسین
  • مهار آتش‌سوزی مهیب یک مجتمع مسکونی در کرمان
  • اطفای حریق در یک کارگاه آهنگری در محله پامنار تهران
  • آتش‌سوزی یک کارگاه آهنگری در پامنار
  • وقوع آتش‌سوزی مهیب در یک کارگاه آهنگری در پامنار تهران + ویدئو
  • آتش سوزی در یک کارگاه آهنگری در محله پامنار تهران
  • مهار اتش سوزی سردخانه نگهداری خرما در بم