Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-23@10:00:55 GMT

اینیستا: براوو یک دیوار بود

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۷۰۸۷۲

اینیستا: براوو یک دیوار بود

خبرگزاری میزان- کاپیتان اسبق بارسا از هم تیمی‌های سابق خود تعریف کرده است. تاریخ انتشار: 04:34 - 15 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۲۶۱۱۳

خبرگزاری میزان - آندرس اینیستا کاپیتان اسبق بارسلونا درباره هم تیمی‌های سابق خود صحبت کرده به تعریف و تمجید از آنها پرداخته است.

هافبک اسبق آبی و اناری‌پوشان در مورد عملکرد براوو گفت: براوو در طول چند فصلی که در بارسا بود عملکرد بی نقصی از خود به نمایش گداشت و همانند یک دیوار بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینیستا پیرامون الکسیس سانچس هم توضیح داد: سانچز هم بازیکنی بود که در نبرد‌های فردی خصوصیاتی عالی و منحصر به فرد داشت.

بیشتر بخوانید: مینگوئلا: مارتینس جانشینی برای سوارز نیست/ داستان جذب توران را فراموش نکنید انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بارسلونا آندرس اینیستا بارسلونا کلودیو براوو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۰۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خشم ستاره سابق بارسا: داور سرمان را برید

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و دوم لالیگا روبروی رئال مادرید به میدان رفت و در نهایت با نتیجه 2-3 برابر این تیم شکست خورد تا رسیدن به‌عنوان قهرمانی در این فصل برایش بسیار دور از دسترس باشد. 

تصمیمات داوری در این دیدار باعث شد که بسیاری از بازیکنان بارسا، اعضای کادر فنی و هواداران این تیم به شدت به داور این بازی اعتراض کنند و اظهارات تندی را هم علیه او به زبان آوردند و به نظر می‌رسد که پیکه هم با آنها هم نظر است. 

این ستاره سابق بارسا با اشاره به صحنه مشکوکی که به عقیده بارسایی‌ها توپ لامین یامال از خط رد شده و پس از آن توسط آندری لونین دفع شد و همچنین صحنه برخورد کوبارسی با لوکاس واسکز که منجر به اعلام ضربه پنالتی به سود رئال شد صحبت‌هایی را مطرح کرد. 

پیکه در گفت‌وگویی در شبکه اجتماعی توییچ اظهار داشت: «هیچ خطای منجر به پنالتی‌ای روی واسکز انجام نشد. او پای راستش را به کوبارسی گیر داد و در عین حال گلی که بارسا به ثمر رساند هم کاملا درست و قانونی بود.»

دیگر خبرها

  • بیستمین قهرمانی اینتر را مدیون اینزاگی هستیم
  • پیشکسوت بسکتبال ایران در گذشت
  • نادر کاشانی پیشکسوت تیم ملی بسکتبال ایران درگذشت
  • خشم ستاره سابق بارسا: داور سرمان را برید
  • مصاحبه جنجالی با کاپیتان اسبق استقلال
  • پیش‌بینی جالب ستاره سابق رئال در مورد ال‌کلاسیکو
  • ستاره سابق رئال: بارسا می‌تواند ال‌کلاسیکو را ببرد!
  • پیام کاپیتان از آمریکا: لطفا رئال را ببرید
  • ژاوی: براوو رئال، لایق صعود بودند و حلالشان!
  • ژاوی: براوو رئال، این صعود حلالشان باشد!